Olen kyllästynyt noihin nokialaisen räppänöihin ja olisin vaihtamassa Samsungiin. Muutama asia vielä askarruttaa, eli miten Samsungin huolto noin yleisesti toimii? Nokialla on kyllä tuo huoltopuoli toiminut moitteettomasti, ja hyvä niin koska joka puhelin on yleensä useamman kerran käynyt huollossa :/ Eli onko puhelin viikkotolkulla huollossa, tms.
Ja sitten, onko kellään kokemusta e760 kännystä? Tuosta toisesta ehdokkaasta (eli e730) löytyy paljon hyvää tietoa täällä, mutta 760:stä ei.
Miten te jotka olette vaihtaneet nokialaisesta samsungiin, onko yhtä "järkevät" valikot yms vai kenties paremmat? Itse vaihdoin välillä Siemensiin ja se oli viimeinen kerta se :D
Samsungin huolto
3
450
Vastaukset
- samsungista haaveilevalle
Eli, samsungin käyttöliittymä on lähestulkoon nokialaista vastaava. Pikkasen useamman näppäilyn takana on toiminnot kuin nokialaisessa mut ihan helppo käyttää. Ja huoltoon on yksinoikeus Powermillillä ja huolto tapahtuu espoossa!!
- jopas sattui
Ei sun siitä huollosta kannata murehtia, kun et sitä tarvitse huolla käyttää. Itelläni ollut Samsung jo yli vuoden eikä mitään ongelmia, ainut reissu liikkeeseen on ollu kun ostin händsfreen ja laitettiin samalla wappi asetukset kuntoon. Siis helvetin hienosti on toiminut verrattuna Mokiaan.
- kat-juska
nimittäin vaihdoin nokian SonyEricssoniin (W800i) ja nyt tuntuu olevan kunnon puhelin kerrankin! Ei vaan, on mulla muutama toimiva nokiakin ehtiny olemaan elämäni aikana, mut nokiassa ei yleensä tuo hinta-laatusuhde kohtaa...
Ehkä kun kyllästyn tähän nykyiseen kännyyn, harkitsen taas Samsungia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862