Kameralta DVD:lle äänongelma

Handur

Sellainen ongelma että kun yritän kopioida digivideokameralta Hi8-nauhalta DVD:lle tai HDD:lle niin videosta jäävät pois taustamusiikit mitkä olen joskus tietokoneella editoinut videolle. Jälkikäteen lisätyt tekstit kuitenkin näkyvät myös tallentimen kautta videota katsellessa. Audio/video kaapelilla taustamusiikki kuuluu hyvin kun ne on kytketty suoraan TV:hen. Tallennin on JVC DR-MH30. Kamera Sony Digital 8.

4

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

Milläköhän kaapelilla liitit kameran DVD tallentimeen, kun ääni ei kuulu. Jos liitit S-videokaapelilla, sen kautta ei ääni mene, vaan pitää lisäksi liittää äänille AV-kaapelit.

• Handur

Liitin ne av-kaapelilla. Videokuvauksen omaääni tulee ihan moitteettomasti mutta ne editoidut äänet tökkii. Nyt olen ehtinyt sen verran touhuta tämän asia kanssa ja se on tullut entistä oudommaksi. Nyt olen huomannut että samassa kasetissa toimii joissakin videopätkissä taustamusa ja toisissa pätkissä taas ei, kuitenkin puhutaan samasta kasetista ???!!

• Digioottina en pystynyt kir...
        Handur kirjoitti:

Liitin ne av-kaapelilla. Videokuvauksen omaääni tulee ihan moitteettomasti mutta ne editoidut äänet tökkii. Nyt olen ehtinyt sen verran touhuta tämän asia kanssa ja se on tullut entistä oudommaksi. Nyt olen huomannut että samassa kasetissa toimii joissakin videopätkissä taustamusa ja toisissa pätkissä taas ei, kuitenkin puhutaan samasta kasetista ???!!

Kun normaali kameran mikrofonin kautta tallennettu ääni toistuu, mutta jotkut jälkeenpäin lisättyt ääniet ei toistu tallentimessaasi, jää ainostaan yksi vaihtoehto jäljelle. Ilmeisesti ne toistumatta jääneet äänet on jossain muussa muodossa, kuin se kameran tallentama ääni, esimerkiksi Mp3, ta jossain muussa muodossa jota DVD tallentimesi ei pysty toistamaan.

• Handur
        Digioottina en pystynyt kir... kirjoitti:

Kun normaali kameran mikrofonin kautta tallennettu ääni toistuu, mutta jotkut jälkeenpäin lisättyt ääniet ei toistu tallentimessaasi, jää ainostaan yksi vaihtoehto jäljelle. Ilmeisesti ne toistumatta jääneet äänet on jossain muussa muodossa, kuin se kameran tallentama ääni, esimerkiksi Mp3, ta jossain muussa muodossa jota DVD tallentimesi ei pysty toistamaan.

Kaikki taustamusiikit on lisätty suoraan alkuperäisiltä levyiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      201
      11406
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      127
      10848
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      236
      6228
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      188
      5039
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3496
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3485
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2333
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      304
      1885
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      9
      1734
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe