Kameralta DVD:lle äänongelma

Handur

Sellainen ongelma että kun yritän kopioida digivideokameralta Hi8-nauhalta DVD:lle tai HDD:lle niin videosta jäävät pois taustamusiikit mitkä olen joskus tietokoneella editoinut videolle. Jälkikäteen lisätyt tekstit kuitenkin näkyvät myös tallentimen kautta videota katsellessa. Audio/video kaapelilla taustamusiikki kuuluu hyvin kun ne on kytketty suoraan TV:hen. Tallennin on JVC DR-MH30. Kamera Sony Digital 8.

4

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

      Milläköhän kaapelilla liitit kameran DVD tallentimeen, kun ääni ei kuulu. Jos liitit S-videokaapelilla, sen kautta ei ääni mene, vaan pitää lisäksi liittää äänille AV-kaapelit.

      • Handur

        Liitin ne av-kaapelilla. Videokuvauksen omaääni tulee ihan moitteettomasti mutta ne editoidut äänet tökkii. Nyt olen ehtinyt sen verran touhuta tämän asia kanssa ja se on tullut entistä oudommaksi. Nyt olen huomannut että samassa kasetissa toimii joissakin videopätkissä taustamusa ja toisissa pätkissä taas ei, kuitenkin puhutaan samasta kasetista ???!!


      • Digioottina en pystynyt kir...
        Handur kirjoitti:

        Liitin ne av-kaapelilla. Videokuvauksen omaääni tulee ihan moitteettomasti mutta ne editoidut äänet tökkii. Nyt olen ehtinyt sen verran touhuta tämän asia kanssa ja se on tullut entistä oudommaksi. Nyt olen huomannut että samassa kasetissa toimii joissakin videopätkissä taustamusa ja toisissa pätkissä taas ei, kuitenkin puhutaan samasta kasetista ???!!

        Kun normaali kameran mikrofonin kautta tallennettu ääni toistuu, mutta jotkut jälkeenpäin lisättyt ääniet ei toistu tallentimessaasi, jää ainostaan yksi vaihtoehto jäljelle. Ilmeisesti ne toistumatta jääneet äänet on jossain muussa muodossa, kuin se kameran tallentama ääni, esimerkiksi Mp3, ta jossain muussa muodossa jota DVD tallentimesi ei pysty toistamaan.


      • Handur
        Digioottina en pystynyt kir... kirjoitti:

        Kun normaali kameran mikrofonin kautta tallennettu ääni toistuu, mutta jotkut jälkeenpäin lisättyt ääniet ei toistu tallentimessaasi, jää ainostaan yksi vaihtoehto jäljelle. Ilmeisesti ne toistumatta jääneet äänet on jossain muussa muodossa, kuin se kameran tallentama ääni, esimerkiksi Mp3, ta jossain muussa muodossa jota DVD tallentimesi ei pysty toistamaan.

        Kaikki taustamusiikit on lisätty suoraan alkuperäisiltä levyiltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe