Äänekäs pyykinpesukone

naapurisi

Omista erittäin äänekkään pesukoneen. Olen joskus miettinyt, että häiriintyykö naapurit kovinkin pahasti siitä metelistä. :/

Pienet tulot, muuten ostaisin uuden koneen.

Voiko naapurini tehdä valituksen ? En pese pyykkiä hiljasuuden aikana. Yleensä iltapäivällä ja illasta. Kerran, pari viikossa joutuvat meteliä kestämään.

8

4382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurilta

Kysy sitä naapuriltasi..

Herranen aika kun te olette uusavuttomia.

Tässä ohje:
      Aukaise oma ovi. (muista ottaa avaimet mukaan).

Soita naapurin ovikelloa ja kysy kohteliaasti asiasta.

Palaa omaan asuntoosi.

• el baradei

ja lasku sossuun, niin muutkin "vähäosaiset" tekee.

• -tu

kaitpas sitä saa pyykkiä pestä just päivisin, iltapäivisin, iltaisin, vaikka kone ois äänekäs. Harvoinpa sitä voi konetta testata etukäteen - ottaisko ne äänekkään koneen takasin ja antais rahat takaisin kans, kun tuntuu et naapurit häiriintyy. Eipä kai.
      Mulla on kans äänekäs kone, ja talossa asuu yks hermoheikko tapaus, joka on joka asiasta (mun) muutenkin urputtamassa - haukku muuten pihalla just huoraks - heh. Soittelee ovikelloa, kun tuntee ittensä häirityksi - vaikka itse pyrkii kaikin mahdollisin tavoin sekaantumaan mun elämään. Siltä ei saa mitään rauhaa.
      Kaiken lisäksi kyllä munkin asuntoon kuuluu erinäisiä ääniä - edellisessä asunnossa oli tapana kuulla yölliset perheriidat, rouvan keskiöiset imuroinnit ja töistä tullessa piti väen väkisin ne jalkansa ala-aulassa kovaäänisesti talviaikaan hakata lumesta puhtaaksi - no joo.
      Tää on tätä kerrostaloelämää, ja harvoin sitä voi naapureitaan valita!!

• uhri.

"Soittelee ovikelloa, kun tuntee ittensä häirityksi - vaikka itse pyrkii kaikin mahdollisin tavoin sekaantumaan mun elämään. Siltä ei saa mitään rauhaa."

Tutulta kuulostaa tuo asioihin puuttuminen - mulla on kanssa kyylä-naapurit!

• tämä on
        uhri. kirjoitti:

"Soittelee ovikelloa, kun tuntee ittensä häirityksi - vaikka itse pyrkii kaikin mahdollisin tavoin sekaantumaan mun elämään. Siltä ei saa mitään rauhaa."

Tutulta kuulostaa tuo asioihin puuttuminen - mulla on kanssa kyylä-naapurit!

vaan yks hermoheikko asukki tässä talossa. Puhuu puuta heinää hullun lailla pihalla - lapset kuuntelee innoissaan ja huutelevat sitten kuulemiaan juttuja - niin kundilla ei muita kuuntelijoita olekaan kuin lapset - aikuiset eivät tietenkään viitsi sen tyypin puheisiin puuttua, vaikka tietäisivätkin että kundi on lääkärin avun tarpeessa. Sitten kun siltä oikein hermo menee, uhkailee naapuriaan pesäpallomaila kädessä - heh. Eikä sitä jätkää täältä kukaan saa häädettyä - eihän sitä tiedä, mitä se kahjo tekee sille, jonka luulee viimeisen niitin sen asumiseen iskeneen.

• mielipide.

Kyllahan nyt paskaiset kuteet pitaa pystya pesemaan!!

Minusta kyselet turhia.

Joillakin aanta aiheuttaa (paivasaikaan) pyykinpesukone, joillakin kirkuvat lapset, joillakin tv, joillakin vaikka ooppera-harjoitukset...jne jne

Kylla maailmaan aanta mahtuu!

• eräs naapuri

Minulla on juuri kaltaisesi, vanhan äänekkään pyykkikoneen omistava naapuri. Ei hän pese pyykkiään kuin sallittuina aikoina, tosin lähes päivittäin useamman koneellisen, mutta sunnuntai aamuisin kuuden jälkeen ei ole kiva herätä siihen, että luulee panssarivaunun tulevan seinästä läpi.
      Koirani pomppaa aina ylös ja murisemaan ja haukahtelee jokusen kerran kun naapurin kone yltyy jumalattomaan ryskeeseen ja linkoamiseen.
      Varmaan kohta toinen naapuri valittaa koiran äänistä.
      Helvetinkierre on valmis.

Itse otin aikoinani uuden pyykkikoneen (osamaksulla) juuri sen vuoksi, että se äänekkyys alkoi häiritsemään itseänikin. Pelkäsin myös naapurien hermostuvan.

Voisthan käydä kysymässä seinänaapureiltasi, että häiritseekö koneesi kova ääni heitä...ennenkuin joku seisoo ovesi takana kiehuen.

• naapurisi

Kiitos kaikille vastainneille. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      125
      7139
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4276
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      276
      1701
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1446
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe