Kyllä se totta on. Asuntojen hinnat jatkavat nousuaan. Q4 tulee sen todistamaan.
Vain köyhät ja/tai tyhmät asuvat vuokralla. Kumpaan ryhmään sinä kuulut? Todennäköisesti molempiin!
NYT SE JATKUU
6
631
Vastaukset
- Tuhnuttelija
Q4 tulee todistamaan sen, että hinnat ovat kiihtyvässä syöksykierteessä. Esimerkiksi oman asuinalueeni myyntiajat ovat pidentyneet huomattavasti viime aikoina.
Köyhät ja tyhmät asuvat velkaisessa omistuskuutiossa nyt, kun hinnat ovat huipussaan ja kaikki pankkien joustovara käytetty.- Mokkerson
Mikä on omistuskuutio? Puhu suomea ääliö! Toivottavasti et tarkoittanut omakotitaloa, missä asuu suuri osa suomalaisista ja siis OMISTAA ITSE ne omakotitalonsa!
"Omistuskuutio", voi pyhä sylvi mikä juntti! - Tuhnuttelija
Mokkerson kirjoitti:
Mikä on omistuskuutio? Puhu suomea ääliö! Toivottavasti et tarkoittanut omakotitaloa, missä asuu suuri osa suomalaisista ja siis OMISTAA ITSE ne omakotitalonsa!
"Omistuskuutio", voi pyhä sylvi mikä juntti!Tarkoitin tietysti elementtikerrostalosta eli neukkukuutiosta velaksi ostettua osaketta, joka oikeuttaa läävän hallintaoikeuteen.
Jos sä asut velattomassa omakotitalossa, niin onneksi olkoon. Jos pääkaupunkiseudulla, niin onneksi olkoon ennakkoperinnön johdosta. Jos pääkaupunkiseudulla ilman perintöä, en voi onnitella, sillä sun täytyy olla aika vanha.
Siinä sulle, hyvä herra Ääliö. - Mokkerson
Tuhnuttelija kirjoitti:
Tarkoitin tietysti elementtikerrostalosta eli neukkukuutiosta velaksi ostettua osaketta, joka oikeuttaa läävän hallintaoikeuteen.
Jos sä asut velattomassa omakotitalossa, niin onneksi olkoon. Jos pääkaupunkiseudulla, niin onneksi olkoon ennakkoperinnön johdosta. Jos pääkaupunkiseudulla ilman perintöä, en voi onnitella, sillä sun täytyy olla aika vanha.
Siinä sulle, hyvä herra Ääliö."Jos sä asut velattomassa omakotitalossa, niin onneksi olkoon. Jos pääkaupunkiseudulla, niin onneksi olkoon ennakkoperinnön johdosta. Jos pääkaupunkiseudulla ilman perintöä, en voi onnitella, sillä sun täytyy olla aika vanha."
Ja kutsuu MINUA ääliöksi... hah hah hah hah haa... - on aina ollut
hiljaista. Kaikilla ihmisillä joulukiireet. Keväällä helmikuusta alkaen asuntokauppa kiihtyy. Jostakin syystä ihmisillä, kuten muillakin eläinlajeilla pesänrakennusvietti herää keväällä. Niin ja keväällähän on tunnetusti lasten synnytysbuumi:).
- tiaroksi
Mokkerson kirjoitti:
"Jos sä asut velattomassa omakotitalossa, niin onneksi olkoon. Jos pääkaupunkiseudulla, niin onneksi olkoon ennakkoperinnön johdosta. Jos pääkaupunkiseudulla ilman perintöä, en voi onnitella, sillä sun täytyy olla aika vanha."
Ja kutsuu MINUA ääliöksi... hah hah hah hah haa...Vaikutat kyllä melkoiselta ääliöltä, vaikka miten yrittäisin asian parhain päin kääntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760