Kuinka pääsin aikuisiän finneistä eroon...

-Kohta kolmikymppinen-

Terve vaan kaikille!!!

Tässä kun lueskelin tämän foorumin juttuja, niin ajattelin laittaa itselläni toimineet vinkit jakoon:

-Olen vähän alle kolmikymppinen mies ja finnejä on ollut murrosiästä lähtien n. 5-20 joista muutama yleensä inhottava ihonalainen superfinni.

-Kun aloin käyttää Sebamedin pesunestettä olo alkoi helpottaa.

-Samaan aikaan aloin myös syödä kalanmaksaöljyä vitamiineja sinkkiä

-Aloitin kuntosalilla käynnin myöskin

-Sekä jätin pois limsat ja vähensin hampurilaisten pitsan syöntiä.

Kuukauden jälkeen ihon kunto oli parantunut huomattavasti eikä finnejä tule kuin 1-3 silloin tällöin ja nekin ovat pieniä. Huomasin myöskin, että jos nukkuu liikaa niin finnejä alkaa ilmaantua,

-Eli nukun 6-8 tuntia yössä ja otan tarvittaessa 25 minuutin päiväunet.

Liian nukkumisen veikkaisin aiheuttavan finnejä jotenkin hormoonien kautta.

Näillä konsteilla minä olen saanut finniongelman haltuun ja onpahan siinä kunto ja itsetuntokin samalla kasvanut...

Onnea kaikille tiellä finnittömään elämään... :)

2

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen.

Niin, saattaa toimia miehille mutta mitäs kun on nainen ja finnit johtuvat hormonaalisista syistä? Eipä auta nuo keinot, ei...

• oon kanssa huomannu että liikunta jollakin tapaa parantaa ihoa.tai että näppyjä ei tule.tohon nukkumiseen vaikea sanoa..mun mielestä se liian vähän nukkuminen aiheuttaa näppyjä mutta ei liika nukkuminen.mä nukun sen 8tuntia. syön kanssa sinkkiä,vitamiineja,kalanmaksaöljyä,rautaa ja magnesiumia.sebamedin pesupala on jees.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      7381
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      136
      6719
    3. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4047
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3782
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      136
      3716
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3065
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3005
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      36
      2816
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      41
      2509
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2344
    Aihe