Terve vaan kaikille!!!
Tässä kun lueskelin tämän foorumin juttuja, niin ajattelin laittaa itselläni toimineet vinkit jakoon:
-Olen vähän alle kolmikymppinen mies ja finnejä on ollut murrosiästä lähtien n. 5-20 joista muutama yleensä inhottava ihonalainen superfinni.
-Kun aloin käyttää Sebamedin pesunestettä olo alkoi helpottaa.
-Samaan aikaan aloin myös syödä kalanmaksaöljyä vitamiineja sinkkiä
-Aloitin kuntosalilla käynnin myöskin
-Sekä jätin pois limsat ja vähensin hampurilaisten pitsan syöntiä.
Kuukauden jälkeen ihon kunto oli parantunut huomattavasti eikä finnejä tule kuin 1-3 silloin tällöin ja nekin ovat pieniä. Huomasin myöskin, että jos nukkuu liikaa niin finnejä alkaa ilmaantua,
-Eli nukun 6-8 tuntia yössä ja otan tarvittaessa 25 minuutin päiväunet.
Liian nukkumisen veikkaisin aiheuttavan finnejä jotenkin hormoonien kautta.
Näillä konsteilla minä olen saanut finniongelman haltuun ja onpahan siinä kunto ja itsetuntokin samalla kasvanut...
Onnea kaikille tiellä finnittömään elämään... :)
Kuinka pääsin aikuisiän finneistä eroon...
-Kohta kolmikymppinen-
2
854
Vastaukset
- nainen.
Niin, saattaa toimia miehille mutta mitäs kun on nainen ja finnit johtuvat hormonaalisista syistä? Eipä auta nuo keinot, ei...
oon kanssa huomannu että liikunta jollakin tapaa parantaa ihoa.tai että näppyjä ei tule.tohon nukkumiseen vaikea sanoa..mun mielestä se liian vähän nukkuminen aiheuttaa näppyjä mutta ei liika nukkuminen.mä nukun sen 8tuntia. syön kanssa sinkkiä,vitamiineja,kalanmaksaöljyä,rautaa ja magnesiumia.sebamedin pesupala on jees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212947Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81647Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922