Kuinka pääsin aikuisiän finneistä eroon...

-Kohta kolmikymppinen-

Terve vaan kaikille!!!

Tässä kun lueskelin tämän foorumin juttuja, niin ajattelin laittaa itselläni toimineet vinkit jakoon:

-Olen vähän alle kolmikymppinen mies ja finnejä on ollut murrosiästä lähtien n. 5-20 joista muutama yleensä inhottava ihonalainen superfinni.

-Kun aloin käyttää Sebamedin pesunestettä olo alkoi helpottaa.

-Samaan aikaan aloin myös syödä kalanmaksaöljyä vitamiineja sinkkiä

-Aloitin kuntosalilla käynnin myöskin

-Sekä jätin pois limsat ja vähensin hampurilaisten pitsan syöntiä.

Kuukauden jälkeen ihon kunto oli parantunut huomattavasti eikä finnejä tule kuin 1-3 silloin tällöin ja nekin ovat pieniä. Huomasin myöskin, että jos nukkuu liikaa niin finnejä alkaa ilmaantua,

-Eli nukun 6-8 tuntia yössä ja otan tarvittaessa 25 minuutin päiväunet.

Liian nukkumisen veikkaisin aiheuttavan finnejä jotenkin hormoonien kautta.

Näillä konsteilla minä olen saanut finniongelman haltuun ja onpahan siinä kunto ja itsetuntokin samalla kasvanut...

Onnea kaikille tiellä finnittömään elämään... :)

2

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen.

Niin, saattaa toimia miehille mutta mitäs kun on nainen ja finnit johtuvat hormonaalisista syistä? Eipä auta nuo keinot, ei...

• oon kanssa huomannu että liikunta jollakin tapaa parantaa ihoa.tai että näppyjä ei tule.tohon nukkumiseen vaikea sanoa..mun mielestä se liian vähän nukkuminen aiheuttaa näppyjä mutta ei liika nukkuminen.mä nukun sen 8tuntia. syön kanssa sinkkiä,vitamiineja,kalanmaksaöljyä,rautaa ja magnesiumia.sebamedin pesupala on jees.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      16
      1741
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      307
      1361
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      998
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe