Vanhanen nauratti Tony Blairia

Oli siinä Britannian pääministeri Tony Blairillä naurussa pitelemistä kun Maito-Matti kävi viikolla änkyttämässä:

"Senttern senttern häs piin piin veri äktiiv äktiiv..."

Mitään konkreettista ei Maito-Matin lyhytloma Lontoossa ei tuonut. Päinvastoin Matti Vanhanen ylisti matkan jälkeen Britannian tekemään EU:n budjettiesitystä, joka nostaa Suomen maksuosuuden viisinkertaiseksi ja kohtelee mm. maanviljelijöitä erittäin kaltoin.

Tällainen on tämä mannertenvälinen nahjus pääministerinä.

14

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Oletko sinä oikeasti se kuuluisa Aulis Anttila?

      • sosialistikokoomuslainen

        kuten minäkin.


    • Maailmanmestarit ry.

      Jos et tiedä, osaamme kommunikoida englanniksi ja ulkomailla suomalaista aksenttia pidetään mielenkiintoisena ja arvovaltaa herättävänä - etenkin, kun olemme sanojemme takana. Matti on meidän mies!

      Känä ostaisi varmasti vaikka intialaisen paskaa, kunhan se myytäisiin Oxfordin aksentilla.

      • Matti Vanhasen, Anneli Jäätteenmäen ja Olli Rehnin tankeroenglanti ei ole sellaista, jolla asioita maailmalla hoidetaan.

        Taisi olla niin, että Vanhasen lyhytloman konkreettisin anti oli se, että Vanhanen pääsi syömään päärynöitä Tony Blairin pöydästä. Sillä palkinnolla KEPU:n messias pidettiin tyytyväisenä ja saatiin ylistämään Britannian EU-budjettiehdotusta.


      • poliitikoista
        Känä kirjoitti:

        Matti Vanhasen, Anneli Jäätteenmäen ja Olli Rehnin tankeroenglanti ei ole sellaista, jolla asioita maailmalla hoidetaan.

        Taisi olla niin, että Vanhasen lyhytloman konkreettisin anti oli se, että Vanhanen pääsi syömään päärynöitä Tony Blairin pöydästä. Sillä palkinnolla KEPU:n messias pidettiin tyytyväisenä ja saatiin ylistämään Britannian EU-budjettiehdotusta.

        osaa puhua ymmärrettävästi?

        Paula Lehtomäki tietysti.


    • hekottelija

      Känä kirjoittaa tavoilleen uskollisena täyttä soopaa. Tony Blair on kova hekottelemaan mutta kyllä hänenkin hymynsä pian hyytyy.

      Britannian konservatiivisen puolueen uusi johtaja David Cameron korostaa keskustalaisia arvoja. Niiden avulla hän aikoo kukistaa Tony Blairin vallan. Hekottelevaan Blairiin on kyllästytty täysin. Keskustalaisesti ajatteleva Cameron on Britannian seuraava johtaja.

      • Huvittunut.

        Kohta Tony Blair nauraa erityisen makeasti Suomen maksuosuuden tullessa viisinkertaiseksi Matti Vanhasen taitamattomuuden ansiosta.

        Siinä on naurua kerrakseen.

        :)))


      • Vanhasen viaksi
        Huvittunut. kirjoitti:

        Kohta Tony Blair nauraa erityisen makeasti Suomen maksuosuuden tullessa viisinkertaiseksi Matti Vanhasen taitamattomuuden ansiosta.

        Siinä on naurua kerrakseen.

        :)))

        Suomen kuuluukin olla rikkaana maana nettomaksaja laajentuneessa EU:ssa. Jos haluat asua maassa joka ei ole nettomaksaja, muuta Romaniaan.


      • Wiljami
        Vanhasen viaksi kirjoitti:

        Suomen kuuluukin olla rikkaana maana nettomaksaja laajentuneessa EU:ssa. Jos haluat asua maassa joka ei ole nettomaksaja, muuta Romaniaan.

        Ja köyhän britannian pitää saa edelleenkin pitää miljardiluokan maksualennuksensa ja köyhimmistä köyhin ranska saa pitää nykyiset jättituet EU:lta ja vähän lisää päälle?

        Ei täältä tarvitse romaniaan muuttaa - tällä menolla suomesta tulee romania. Kiitos siitä kepulle.

        Wiljami


      • Wiljamiksi..
        Wiljami kirjoitti:

        Ja köyhän britannian pitää saa edelleenkin pitää miljardiluokan maksualennuksensa ja köyhimmistä köyhin ranska saa pitää nykyiset jättituet EU:lta ja vähän lisää päälle?

        Ei täältä tarvitse romaniaan muuttaa - tällä menolla suomesta tulee romania. Kiitos siitä kepulle.

        Wiljami

        aina silloin kun siltä jää lääkkeet ottamatta.


      • Sir Hagis
        Wiljami kirjoitti:

        Ja köyhän britannian pitää saa edelleenkin pitää miljardiluokan maksualennuksensa ja köyhimmistä köyhin ranska saa pitää nykyiset jättituet EU:lta ja vähän lisää päälle?

        Ei täältä tarvitse romaniaan muuttaa - tällä menolla suomesta tulee romania. Kiitos siitä kepulle.

        Wiljami

        Hyvä herra, tietonne EU:n nettomaksajista ovat perin köykäiset. Oheisessa linkissä faktaa seuraavien viestienne pohjaksi.

        Olkaa hyvä:
        http://taloudenrakenteet.vatt.fi/fin/index.cfm?page=kaaviot.cfm&id=384&menu=4


    • Keskustaporvari
      • päällikkö

        ...parempi palata pikkuhiljaa tähän päivään (tosin keskustassa tuntuu tuo vanhojen muistelu olevan aina suosiossa)?
        Meinaan vaan että taitaa tuo keskustan hallituspolitiikka (ja passiivinen toiminta eeuussa) tulla isänmaallemme kohtalaisen kalliiksi?


      • ei ota
        päällikkö kirjoitti:

        ...parempi palata pikkuhiljaa tähän päivään (tosin keskustassa tuntuu tuo vanhojen muistelu olevan aina suosiossa)?
        Meinaan vaan että taitaa tuo keskustan hallituspolitiikka (ja passiivinen toiminta eeuussa) tulla isänmaallemme kohtalaisen kalliiksi?

        enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe