WWW.EROAKIRKOSTA.FI

KIRKKOVERO RYÖSTÖÄ

erotkaa nyt ihmeessä kirkosta!!!käykää tuola katsomassa paljonko maksatte tyhjästä veroja!!!

13

3833

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annette

Helvettiäkö sä täällä käännytät ihmisiä, senkin hihhuli! Suomessa on uskonnonvapaus, ja täällä saa uskoa vaikka mörökölliin. Painu räyhäämään muualle. (On se kumma, ettei uskosta saisi sanoa sanaakaan, mutta uskonnottomuutta saa tyrkyttää niin paljon kuin tykkää.)

• kummat periaatteet

Mielestäni on jotenkin kummallista tuo kirkon harjoittama politiikka. Eikös jossain sanassa sanota, että pitäisi kohdella tasavertaisena yms?

Miksi kirkkoon ei kelpaa töihin, jos ei ole kirkon jäsen? Siinä voisi kummasti mieli muuttua.

Kun Isäni aikoinaan makasi sairaalassa toipumassa jalkaleikkauksesta, tuli pappi perimään senaikaista kirkollisveroa. Olisi perhe tarvinnut ennemmin leipää, mutta kirkollisveroa vain piti maksaa.

Kun isä pääsi sairaalasta, hän meni ensimmäiseksi eroamaan kirkosta. 50 vuoden aikana on kirkko menettänyt muutaman roposen, sillä sekä isä, miljonääriveljeni, että myös minä ollaan erottu kirkosta juuri sen tyhmän politiikan takia.

• totta että

taidanpa erota saman tien,sehän on monta sataa euroa vuodessa menee harakoille!!!

• erosin kirkosta

Samalla erosin pakanoista, kerjäläisistä ja kaikenlaisista luusereista, eikä ole tarvinnut katua, päinvastoin.

• tuollakin

ensimmäisenä edessä! =) Muutama tonni sinne taikka tänne vuosittain ei hetkauta meikäläistä sinne eikä tänne!

• joilla

rahaa on paljon niin ne vasta pihejä on eli älä puhu paskaa että sulla on tonneja sinne tänne laittaa hukkaan!!!

• Asiaa!

Ite erosin jo 15v, eli heti kun itsenäisesti oli mahdollista.

• Paavi

Ette pääse Taivasten valtakuntaan, jos eroatte kirkosta.Synnin palkka on kuolema.

• Mikä synti

Todista, että mitään jumalaa tai taivasta olisi olemassakaan? Mikä on synti? Onko se syötävää?

Eikös maailman vanhin ja huijaavin mainoslause ole: "Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa".

Kukaan ei ole todistanut, että mitään taivasta olisi olemassakaan.

• Saku

Et varmaan ole tosissas, mutta eikös se mene niin, että "se, joka minuun USKOO...". Ei sielä raamatussa mun tietääkseni lue, että "jos et kuulu kirkkoon, joudut ikuiseen kadotukseen". Haloo... Oletko sä ikinä edes nähnyt raamattua?

• Mielipide tämäkin
        Saku kirjoitti:

Et varmaan ole tosissas, mutta eikös se mene niin, että "se, joka minuun USKOO...". Ei sielä raamatussa mun tietääkseni lue, että "jos et kuulu kirkkoon, joudut ikuiseen kadotukseen". Haloo... Oletko sä ikinä edes nähnyt raamattua?

Itse en usko minkään uskonnon kanssa täysin samalla tavalla. Raamattua jotkut uskovat liiankin tosissaan, mutta mitä loppujen lopuksi voidaan tietää Raamatun kirjoittajista? Siihen aikaan sekaannuttiin lampaisiin, pukeuduttiin lakanoihin ja kaikki mihin nainen kuukautistensa aikana koski, piti polttaa. Eiköhän maailma ole hieman muuttunut niistä ajoista, joten miksi seurata vanhentunutta opusta.

Toki uskon Jeesukseen ja Jumalaan, mutta miksi tarvitsee pelotella Helvetillä ja synnillä? Jokainen uskokoon mihin haluaa ja olkoot itse vastuussaan "pahuudestaan".

Olen samaa mieltä ,että kirkot ovat kaupallisia. Moni pappi on leipäpappi ja jotkut "uskovaiset" ovat uskossa vaan kokeakseen paremmuutta.

• Wagner

Valtio rokottaa kirkkoa enemmän.
      Mites siitä pääsisi eroon ?
      :8)

• kiikkaa

Turkuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2085
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1284
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      92
      1189
    4. 149
      1072
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      869
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      807
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      769
    Aihe