Mikä vittu tätä paska-skypee riivaa ku ei puhelut pysy käynnissä. Tulee kriittinen virhe ja höpisee jostäin ongelmasta toistolaitteessa! Mitä vittua? Asensin just 2.0:n ja toimii yhtä huonosti. Pitääkö mun muuttaa jotain asetuksia tästä koneesta vai hä?Käytössä on läppäri omilla ämyreillä ja ulkopuolinen mikki.
Mikä v-ttu tätä skypee....
5
1200
Vastaukset
- XPsp2
opettelisit ensin kielenkäyttöä,niin voisi apujakin löytyä.
- Skypettäjä
Kielenkäytöstäsi päätellen, sinulla ei taida onnistua mikään!!!
- .....
Mitä suotta vaivaudutte jos ei oo vastausta kysymykseen. Näillä palstoilla toi kielioppi ei muutenkaan oo mitään parasta.
- Skypettelijä
Mene pesemään suusi saippualla tai tässä tapauksessa kai sormet.
Kirjoita uusi, asiallinen viesti.
Kerro ainakin käyttöjärjestelmäsi nimi ja versio.
Kerro myös äänikortin tyyppi ja millainen Skype HI on käytössäsi.- .....
Sormet on kyllä niin rasvaset kun autokin alko lakkoilemaan ja sitäkin piti käydä korjaamassa...mutta ite asiasta xp home on käyttis ja äänilaite on conexant amc audio, jos sitä tarkoitit. Mitäs toi skype HI meinaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424