Pitäisi laittaa uusi ovi, joko nosto tai kippi. Mutta kumpi? Hinta mielellään mahd. edullinen. Tulee lämpimään talliin. Ovatko muuten kuinka vaikeita ite asentaa? Hintoja mielellään ovista ja asennuspalvelusta myös. Koko olis lev.2770, kork.2025 ja ylätila, oviaukon ja katon väli siis vain 130mm. Kaipaisin kokemuksia asennustyöstä. Ja hiinat tietenkin kiinnostaa.
Autotallin ovi.
2
2031
Vastaukset
- asentajajan taidoista
Nosto ainakin on kätevä. Voi sen itsekin laittaa mutta vaatii vaan jonkin verran työkaluja ja kokemusta asennustöistä.
Nostoa varten tuo tila ei taida piisata mutta varminta kysyä siltä keneltä ostat. Asennus on suurin piirtein päivän työ. eli 8x30e joku voi tehdä halvemmallakin tai sitten kalliimmalla. - nosto-oven.
Helppokäyttöinen, hyvän näköinen, hyvät lämpöarvot jne.
Helppo asentaa, ihan perustyökalut ja koppa olutta. Käytettävä ylätilasi on kovin pieni, kysele eri valmistajilta saatavia kokoja. Luulen, että joudut tinkimään oven nostokorkeudesta. Katso sivut http://www.standoor.fi, omani on RW ja olen ollut tyytyväinen. Sivuilla on hyvä esitys asennuksesta ja aukon valmistelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750