muissa ihmisissä. Kertoohan Bemarin hankinta omistajansa itsetunnon tasosta muille ihmisille paljon.
BMW herättää
28
2501
Vastaukset
- Sua raukkaa
Kaikkea jaksat tuumia. Hommaa vaikka joku harrastus. Tai vaikka elama.
- nyt
täällä. sicko!
- ....
näihin kommentteihin kun minusta kenenkään ei pitäisi ottaa kantaa. Siitähän ne kaikki innostuu sit kirjoittamaan lisää paskaa!
- säälijä
muissa ihmisissä. Kertoohan viestin aloitus kirjoittajan itsetunnon tasosta muille ihmisille paljon
- Vasaroija
Niin kertoo. Mm. sen että itsetunto on kohdallaan eikä turhia luimistele vaan on oma nautiskeleva itsensä. Minulla on myös Hästensin huippusänky. Vietänhän siinä 9 tuntia vuorokaudesta, hieman enemmän kuin huippumukavassa autossa. Sitäpaitsi minulla on myös kaunis vaimo. Kauneus on totuus, sanovat filosofit. Huomaa: Bemaristit ovat myös sivistyneitä. : D
Hanki vaikkapa hieman vanhempi Bemu ensin ja tule meidän naatiskelijoiden messiin...- japa35
Huippu tykitystä! Ja muuten totta!
- ???
"Eteläsaksaksalaiset eivät saa juuri mitään irti
sinänsä tehokkaasta H7-polttimosta: huono kantama,
kehnosti leveyttä. Valoa riittää juuri ja juuri omalle kaistaille"
(AutoBild Suomi 18.11.2005)
J.D.Powerin 2005 luotettavuus testissä BMW vasta sijalla 11, esimerkiksi
Toyota oli kolme sijaa korkeammalla.
(http://www.jdpower.com/news/releases/pressrelease.asp?ID=2005089)
Saksalainen laatututkimus vuodelta 2004: Kärjessä Mazda, Toyota, Honda
ja saksalainen munanjatke BMW sijalla 15.
Keltainen enkeli 2005-Paras laatu: Kärjessä Toyotat ja Mazda ja varsinaista
BMW:tä ei ole kymmenen kärjessä paitsi Mini sijalla 7.
BMW:n 5-sarja ei selviä väistötestistä, nk. "hirvitestistä". Syynä on ilmeisesti
ajonhallintaelektroniikan (ESP) ja run-flat -renkaiden yhteensopimattomuus.
(http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/utskrift/0,3258,716805,00.html)
Ruostunut BMW vuosimallia 98 siis 1998:http://www.finikor.fi/.composer/upload/modules/med_archive/75.jpg
Toki 20 vuotta vanhoja ruostuneita corollia on mutta hei alle 10 vuotias laatuauto BMW!
Miksi BMW valmistaa takavetoisia autoja joihin laitetaan luistonesto jotta ajettavuus olisi
etuvetoauton kaltainen
Miksi BMW:llä on munanjatke -auton maine, esimerkiksi Audilla ei ole?- jurpo
kun olet kaiken negatiivisen löytänyt netistä. Itseäni ihmetyttää kun 232tkm ajettu dieselini on alustaa lähtien palvellut lähes moitteetta, vain ilmamassamittari on vaihdettu. Sen lisäksi vain jarupaloja ja etujarrulevyt...
Ajovalot ainakin -00 mallisessa 300:sessa ovat erittäin hyvät. Ero esim. Golfin valoihin on suunnaton!
Luotettavuudesta en voi muiden osalta sanoa kuin omalta ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Miksi BMW on mielestäsi munanjatke? Miten kananmuna liittyy autoon? Ja miksi munaa yleensäkään tarvitsee jatkaa? Eikö voi syödä kahta munaa???
Luistonestoa on muuten lähes kaikissa autoissa nykyään. Ilman noita kirjain yhdistelmiä ei enää autoja myydä, koska kaikki haluavat niitä! Miksi siis BMW jäisi sen ulkopuolelle? Vain siksikö, että sinä ihmettelet?
Olipa taas oikein malli esimerkki siitä mitä kateellisuus saa aikaan. Ei ymmärretä yhtään mitään, mutta luullaan ja se on kaikein pahinta. Tai sitten luullaan tahallaan mitä haluaa ja takaa paljastuu jokin muu vaikuttaja. Jos sinä et pidä BMW:stä, niin anna meidän tietämättömien nautiskella rauhassa. Olisihan se ihan suolesta että kaiken maailman toopet alkaisivat ostella Bemuja.... Milläs sitä sitten itse ajelisi?
- Yli 16 v.
Hae nopeasti uudet pillerit terveyskeskuksesta.
Missä olet oppinut käyttämään tietokonetta? - Ei sääliä
Suomessa on ilmainen koulutus. Ainoastaan tyhmä jättää mahdollisuuden käyttämättä.
Tiedoksi vielä, että hyvä koulutus antaa lähes poikkeuksetta hyvän tulotason.
Palkallaan kukin voi sitten ostaa mitä haluaa.- bemarit
On naurettavaa kertoa tulotasoista, varallisuudesta ym. ym. Kas,kun nykyään saa auton omistajan helposti selville esim. tekstiviestillä.
Sieltä paljastuu bemaristin oikea "varallisuus" kun on rahoitusyhtiön auto alla. Tämän kun tietää,säälittää vieläkin enemmän. - Erkki
bemarit kirjoitti:
On naurettavaa kertoa tulotasoista, varallisuudesta ym. ym. Kas,kun nykyään saa auton omistajan helposti selville esim. tekstiviestillä.
Sieltä paljastuu bemaristin oikea "varallisuus" kun on rahoitusyhtiön auto alla. Tämän kun tietää,säälittää vieläkin enemmän.Ja jos on ostanut 100t euron auton rahoituksella, niin sitä ei pidä maksaa?
Jos se rahoitus on niin mainio vaihtoehto, että ei silloin tarvitse oikeasti olla varaa 100t euron autoon, niin mene hyvä mies äkkiä ostamaan!
Ihme hyypiö. - Urpo
bemarit kirjoitti:
Sieltä paljastuu bemaristin oikea "varallisuus" kun on rahoitusyhtiön auto alla. Tämän kun tietää,säälittää vieläkin enemmän.Ja pankit omistaa asunnot jne..........
Loppujen lopuksi tässä maassa taitaa olla aika vähän niitä kavereita jotka ostelee asunnot ja autot ym. muut suuret ostokset ihan käteisvarannoilla..
Herää pahvi. - ainoastaan
Urpo kirjoitti:
Ja pankit omistaa asunnot jne..........
Loppujen lopuksi tässä maassa taitaa olla aika vähän niitä kavereita jotka ostelee asunnot ja autot ym. muut suuret ostokset ihan käteisvarannoilla..
Herää pahvi.Kiinnostaa, että kun Bemeristi luulee että Hän on kovin älykäs ja varakas, eikä kuitenkaan osaa lukea velkaisen "autonsa" rekisteriotteeesta auton oikean omistajan nimeä. Rahoitusyhtiöhän suurimman osan bemareista omistaa.
Säälittää yhä vaan enemmän;( - Sepbo
ainoastaan kirjoitti:
Kiinnostaa, että kun Bemeristi luulee että Hän on kovin älykäs ja varakas, eikä kuitenkaan osaa lukea velkaisen "autonsa" rekisteriotteeesta auton oikean omistajan nimeä. Rahoitusyhtiöhän suurimman osan bemareista omistaa.
Säälittää yhä vaan enemmän;(Oletkohan jotenkin vajaaälyinen?? Minun BMW:n rekisteriotteessa lukee ihan oma nimi.
BMW 325i Coupe 2D, WBABF31040EF24****, ensimmäinen käyttöönottopäivä 10.8.2002
Teho 141Kw - mie vuan
bemarit kirjoitti:
Sieltä paljastuu bemaristin oikea "varallisuus" kun on rahoitusyhtiön auto alla. Tämän kun tietää,säälittää vieläkin enemmän.auto pitäisi omistaa? Itse hankin auton nautiskelua varten, en sen takia että saisin jotain ihmeellistä nautintoa sen "omistamisesta". Vaikka autoni osittain omistaa rahoitusyhtiö, niin silti olen onnellinen kun saan ajaa hienolla ja kohtuullisen nopealla autolla. Mitään lisä iloa en saisi vaikka omistaisinkin autoni kokonaan. Voisiko joku kertoa mitä lisää siitä saa? Moniko omistaa asuntonsa täysin? Saako siitä jotain iloa? Lapsellista "keskustelua". Ihan niin kuin jossain country clubilla!
- Alex
mie vuan kirjoitti:
auto pitäisi omistaa? Itse hankin auton nautiskelua varten, en sen takia että saisin jotain ihmeellistä nautintoa sen "omistamisesta". Vaikka autoni osittain omistaa rahoitusyhtiö, niin silti olen onnellinen kun saan ajaa hienolla ja kohtuullisen nopealla autolla. Mitään lisä iloa en saisi vaikka omistaisinkin autoni kokonaan. Voisiko joku kertoa mitä lisää siitä saa? Moniko omistaa asuntonsa täysin? Saako siitä jotain iloa? Lapsellista "keskustelua". Ihan niin kuin jossain country clubilla!
Moi !
Olen aina maksanut autoni käteisellä ilman lainoja.
Olen kuitenkin kanssasi aivan samaa mieltä. Saman verran maksaa liisaus kuin oman auton osto/pito.
Makuasia, sinänsä hyvä idea, taidan liisata seuraavan bemarin ja laittaa rahta tuottavampaan paikkaan.
-- - ymmärtää
mie vuan kirjoitti:
auto pitäisi omistaa? Itse hankin auton nautiskelua varten, en sen takia että saisin jotain ihmeellistä nautintoa sen "omistamisesta". Vaikka autoni osittain omistaa rahoitusyhtiö, niin silti olen onnellinen kun saan ajaa hienolla ja kohtuullisen nopealla autolla. Mitään lisä iloa en saisi vaikka omistaisinkin autoni kokonaan. Voisiko joku kertoa mitä lisää siitä saa? Moniko omistaa asuntonsa täysin? Saako siitä jotain iloa? Lapsellista "keskustelua". Ihan niin kuin jossain country clubilla!
vihdoin, ettei olkeasti kukaan kadehdi korviaan myöten velkaisella rakkineella pikkuiseen lumi hankeen ja liukkaaseen vastamäkeen alinomaa juuttuvaa liikennejarrua.
Kas, kun tällainen leikkiminen muun liikenteen seassa tälle lapsenmieliselle "ajonautintoa". - Pojat
ymmärtää kirjoitti:
vihdoin, ettei olkeasti kukaan kadehdi korviaan myöten velkaisella rakkineella pikkuiseen lumi hankeen ja liukkaaseen vastamäkeen alinomaa juuttuvaa liikennejarrua.
Kas, kun tällainen leikkiminen muun liikenteen seassa tälle lapsenmieliselle "ajonautintoa".Taitavat pahimmat lapsenmieliset olla tämän palstan provolapset, kuten esim. sinä.
Lähes kaikki autot suomessa ostetaan velkarahalla. Kellään normaaliduunarilla ei ole varaa ostaa uutta autoa käteisellä.
Toinen homma on tuo lumihankihomma. Täällä sivistyksen parissa on olemassa lumiauroja. Valitettavaa jos teillä ei ole. Meillä tiet ovat 99% talvesta lumettomat. Kertaakaan en ole jäänyt autollani kiinni. - niinkö se on
bemarit kirjoitti:
Sieltä paljastuu bemaristin oikea "varallisuus" kun on rahoitusyhtiön auto alla. Tämän kun tietää,säälittää vieläkin enemmän.Itse kyllä ostin juuri uuden 3-sarjalaisen ja maksan ihan käteisellä.
Milläs autolla sinä ajat ja kuinka maksoit? Vain köyhät jaksaa puhua rahasta. - sinäkin
niinkö se on kirjoitti:
Itse kyllä ostin juuri uuden 3-sarjalaisen ja maksan ihan käteisellä.
Milläs autolla sinä ajat ja kuinka maksoit? Vain köyhät jaksaa puhua rahasta.rahasta ? etkö ?
- Sairas
bemarit kirjoitti:
Sieltä paljastuu bemaristin oikea "varallisuus" kun on rahoitusyhtiön auto alla. Tämän kun tietää,säälittää vieläkin enemmän.Että sun pitää mennä tsekkaileen toisten autojen omistajatietoja. Voi voi, että kun sua voi vituttaa, kun ei ole varaa tällaisiin autoihin. Ja se rahoittaminen on itseasiassa järkevää, kun ne saa verotuksessa vähennyksinä, jos on firma vaikkapa haltijana ja itse omistajana. Ja olen itsekkin ostanut juuri uuden 7-sarjan ja X5:n rahoituksella ja tienaan itse 2,4milj€.
- ei ole syytä pullistella.
Sairas kirjoitti:
Että sun pitää mennä tsekkaileen toisten autojen omistajatietoja. Voi voi, että kun sua voi vituttaa, kun ei ole varaa tällaisiin autoihin. Ja se rahoittaminen on itseasiassa järkevää, kun ne saa verotuksessa vähennyksinä, jos on firma vaikkapa haltijana ja itse omistajana. Ja olen itsekkin ostanut juuri uuden 7-sarjan ja X5:n rahoituksella ja tienaan itse 2,4milj€.
Velkaisen auton saa alleen lähes kuka tahansa.
- huolimaton
Sairas kirjoitti:
Että sun pitää mennä tsekkaileen toisten autojen omistajatietoja. Voi voi, että kun sua voi vituttaa, kun ei ole varaa tällaisiin autoihin. Ja se rahoittaminen on itseasiassa järkevää, kun ne saa verotuksessa vähennyksinä, jos on firma vaikkapa haltijana ja itse omistajana. Ja olen itsekkin ostanut juuri uuden 7-sarjan ja X5:n rahoituksella ja tienaan itse 2,4milj€.
kommunismi on yhteiskuntajärjestelmä jossa kukaan ei omista mitään vaan kaikki on vuokralla ja kaikki omistaa kaikki.
Häpeä sinä, Sinähän
kannatat yhteisöomistusta jota minä omistusoikeusomistajana halveksun. Siinä on Mein ajatusmaailman ero.häpeä uudelleen , paitsi jos olet aidosti köyhä, sitte ymmärrän hetkisen verran.
- 500
Heh, kohta suomalaisten miesten suurin kuolinsyy on kateus. Elä hyvä ihminen nyt tukehdu vain siihen!
Kateuksetonta loppuelämää:)- on sinunkin Bemari
noin ymmenvuotias romuläjä, joten eipä sitä kukaan kadehdi. On aika uskomaton ajatuksenkulku jos kuvittelee jonkun kadehtivan.
- JJ-Lehto
on sinunkin Bemari kirjoitti:
noin ymmenvuotias romuläjä, joten eipä sitä kukaan kadehdi. On aika uskomaton ajatuksenkulku jos kuvittelee jonkun kadehtivan.
Heh. Seurassamme on selvännäkijä, kun tietää sanoa minkälaisella autolla kirjoittaja ajaa.
Voi voi...
- Hullu
Sääli on sairautta.
Vituttaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764