Miten ISO tai BIN tiedostoja voi "purkaa" koneelle niin, että ne toimis ja niitä vois pelata?? Tarviiko jonku ohjelman niitten väsäämiseen?
iso tiedostoista
4
643
Vastaukset
- pale
ISO:n voi purkaa winrarilla tai winacella. BIN, jonka mukana on yleensä CUE tiedosto, voi "mounttaa" daemon toolsilla tai polttaa nerolla suoraan levylle
- hallo32
No mä en ainakaa sua opeta warettamaan :P :P
- alfonso
Niin miten sitä daemon toolssia voi käyttää? Mun yks kaveri sano että se on niinku crackki kaikkiin peleihin? mutta en sitte tiä..
- muka on warettamista??
hallo32 kirjoitti:
No mä en ainakaa sua opeta warettamaan :P :P
Se ei millään tavalla liity warettamiseen tiedostojen purkaminen!!!
Ota selvää asioista ennen kun tulet leikkimään tänne Jeesusta!!
Lataaminen = warettaminen
laitoin warettaminen = Lataaminen missä on tekijänoikeuslait, eli pelin/ohjelman kannessa lukee että ei saa levitellä eteenpäin!
Laillinen warettamien = Joku on tehnyt pelin, ja laittaa sen jakoon, eli haluaa että muuta lataa sitä, niin se on laillista warettamista!
Warettamiseen ei millään tapaa liity tiedostojen purkaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760