Joo eli kone vaan katkoo virtoja, en tiedä missä vika! tekee sen sillon tällöin ei missään tietyssä tilanteessa vaan yllättäen:
käyttöjärjestelmä: XP
Palomuuri: Kerio personal firefall
Virustorjunta: Avast
ja joitain spyware ohjelmia oon ajanu, en tiiä missä vika....
apua... kaatuilee!
3
272
Vastaukset
- Veka
koneellasi liian kuuma tai riittääkö virrat.
Onko koneesi lämpöpatterin vierellä, jos on vaihda paikkaa. Katso ohjetta vianmääritys
>Käynnistä
>OhjeLämpöpatteri mene kyllä meillä päin kylmäksi, jos tietokone puhaltaa ilmoja patteritermostaatin suuntaan. Eli hyvä paikka, ei kuuma.
- aina
RepeRuutikallo kirjoitti:
Lämpöpatteri mene kyllä meillä päin kylmäksi, jos tietokone puhaltaa ilmoja patteritermostaatin suuntaan. Eli hyvä paikka, ei kuuma.
mitään termostaatteja ole. Mullakin tossa huokuu kuumana.
Ja sitä paitsi lämpö nousee ylös ja tietokone on ylempänä kuin patteri. Tosin mulla siinä on sellanen hajurako. EIkä mitatessa ole ollut liikoja lämpöjä. Mutta ihan patterin yläpuolelle ei tietysti kantsi laittaa varsinkaan keskitalvella kovilla pakkasilla kun pitää patterit olla täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954