Olen ollut viikon siskoni luona ja heillä on Canal . Kyllä kummastuttaa, kun suurin osa elokuvista on draamoja, tylsää :/
Itse tykkään enemmän Sci-fistä, kauhusta ja komedioista.
Canal+ elokuvat
7
747
Vastaukset
- Katsoja
Sinun pakettisi on TV 1000. Tai Showtime siellä jokupäivä viikosta taisi olla Perjantai pyhitetty pelkästään kauhulle Siis Showtimessä.Tv 1000 näyttää kauhua ihan kivasti myös
- Märklin
tekstitys on ihan karmeaa luettavaa. Fonti on huono.
Molemmat kanavat lähettävät ihan samoja leffoja.
Toiki eivät yhtä aikaa.
Showtimeltä tulee aika paljon juuri Scifiä. - carpenter83
Märklin kirjoitti:
tekstitys on ihan karmeaa luettavaa. Fonti on huono.
Molemmat kanavat lähettävät ihan samoja leffoja.
Toiki eivät yhtä aikaa.
Showtimeltä tulee aika paljon juuri Scifiä.Kyllä se TV1000:n tekstitys on aivan samanlainen kuin Canalilla, Showtimella, Discoveryllä ja muilla sat/kaapeli kanavilla. Osalla bokseista voi vaikuttaa noiden tekstitysten fonttiin esim. Humaxissa kaksi vaihtoehtoa.
- Kauko Putki
carpenter83 kirjoitti:
Kyllä se TV1000:n tekstitys on aivan samanlainen kuin Canalilla, Showtimella, Discoveryllä ja muilla sat/kaapeli kanavilla. Osalla bokseista voi vaikuttaa noiden tekstitysten fonttiin esim. Humaxissa kaksi vaihtoehtoa.
meillä tv-tonnin tekstys on huonosti luettavaa fonttia.
Kaikki muut kanavat o.k.
Eikä tuo johdu boxista. - muut?
Kauko Putki kirjoitti:
meillä tv-tonnin tekstys on huonosti luettavaa fonttia.
Kaikki muut kanavat o.k.
Eikä tuo johdu boxista.Mitä kanavia ne kaikki muut on? Eihän vain niitä kanavia, joilla ei ole teletext-tekstitystä?
- sama
muut? kirjoitti:
Mitä kanavia ne kaikki muut on? Eihän vain niitä kanavia, joilla ei ole teletext-tekstitystä?
ovat Canal , Discovery-kanavat , Showtime, Star, ym.
Ja Tonnisella teksti on sutumpaa ja pienempää. - 243541rr
sama kirjoitti:
ovat Canal , Discovery-kanavat , Showtime, Star, ym.
Ja Tonnisella teksti on sutumpaa ja pienempää.Tonnisen fontti on tiheempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265005L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684382TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153503Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241716Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458