Millä kielellä?

Sirius

Mutta oisi hauska tietää, millä kielellä meihin otetaan yhteyttä!
Onko kukaan pohtinut tätä seikkaa?

23

1775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieli tuo oisi

Niin-aika vaikea aihe. Mutta telepatia ei tarvitse mitään kieltä.

• sirius

Olenko väärässä, jos väitän että sydämen kielellä?? Siis vaikea selittää, mutta jotain sellaista jossa ei ole sanoja mutta sen vain tuntee.
      Oisi kiva kuulla joltain kokemuksia??
      Sori jos tämä on typerä keskustelun aihe!

• pajaaaa

NIin.. näkikö kukaan yhden jälkeen Vantaalla taivaalla 2 valopalloa?? Sori, eivät keskustelleet..

• höhlä
        pajaaaa kirjoitti:

NIin.. näkikö kukaan yhden jälkeen Vantaalla taivaalla 2 valopalloa?? Sori, eivät keskustelleet..

No, missä päin vantaata? Vai olivatko lentokoneita?

• Korvatonpäässä
        pajaaaa kirjoitti:

No, mulle tuli kans ihme tunne Porissa.
        Olin lenkillä, ja
        Kävelin sieltä (niinko meriporin) tuulimyllyjen alta ja tuli tunne, että joku sanoi jotain tärkeetä! Ja ei siinä ollu mitään kieltä kylläkään. Ei suomee, mut se ihme tunne vaan.
        Ni, ei sen kummempaa..
        Oliks tää jotain asiaa, vai asian vierestä.
        Muttei oikein viitti kavereille kertoo, ko luulee hulluks kummiski.

• yhteyttä

...omalla äidinkielellään.

Avaruusolennot siis puhuvat esimerkiksi suomen kieltä - outoa, mutta totta.

• --------

Tarkennus:
        Puhuvat suomea ainakin telepaattisessa yhteydessä.

• hobb

Luulen että kommunikointi tapahtuisi pääasiassa telepaattisesti, siten että kuulee "ääniä" päässään(älkää ruvetko vääntää vitsiä tästä), tai näkee selkeitä kuvia ja käsitteitä ajatuksissaan. Mielen "kieli" on sama universaalisesti.

Luulen että on mahdollista joillekin hominoidi roduille keskustella äänellä, jos heillä on kyky tuottaa ja kuulla samanlaisia ääniä kuin meillä tai yleensäkin kyky puhua jäljellä(se surkastunee telepatiaa pitkään käyttäneillä). Viittomakielikään ei ole pois suljettu tai sitten erittäin kehittyneet kääntökoneet.

• saanut

ihan normaaleina sanoina ja lauseina päähän. ja toinen on sitten että tulee jokin asia mieleen ja sitä kautta.hoksaamisena.

• Suomea

Kysyi, että olenko minä se joka haluaa tietää, vastasin, että kyllä olen.

• Minä vaan..

Mitä sinä halusit tietää ja mitä tietoa se olento sinulle antoi?

• Sirius

Nyt kyllä heräsi mielenkiinto! Kerro lisää!

• Englantia tietenkin! Etkö katsele elokuvia ja TV-sarjoja?

• iliman muuta...

savon kielellä.:)
      Joten alakakkeehan opiskella savvoo!

• animagus

...aina amerikanenglanniksi. :)

Jos mitään yhtyedenottoa tulee ja se ei tapahdu telepatian avulla, sitten veikkaan, että kyseessä ei ole mikään tuntemamme kieli. Olisi aika outoa, jos alienit puhuisivat vaikkapa espanjaa.

• sirius

Onko niillä jokin merkitys? Onko kukaan yrittänyt tulkata mitä näissä esiintyvät kuviot ovat?
      Niitähän on löydetty niin paljon, että voisi luulla niiden olevan viestejä. Jos nämä alienit eivät haluaisi ihmisten tietävän tai näkevän heitä, miksi tekisivät näitä huomiota herättäviä kuvioita?

JOS siis ovat alienien tekemiä. Kivaa pohtimista!

• lentäjäkapteeni

• sirius
        lentäjäkapteeni kirjoitti:

Katsoppa nyt ensin vaikka alkupohtimisiksi nämä linkit, varsinkin viimeinen, ennen kuin siirryt etsimään lisää vastauksia...näissä on Englannin kuvioista-->
        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/2310127.stm
        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/2191565.stm
        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/2212307.stm

Näyttäisi olevan ihmisen tekemiä. Olihan se kiva ajatusleikki.
        Tuosta keskimmäisestä linkistä kävi ilmi, että muuan kuvioiden tekijä oli nähnyt UFO:n tehdessään näitä kuivoita, aika hauska pointti!
        Jospa nämä alienit ihmettelevätkin, mitähän viestejä nuo ovat.. heh!

• hävinnyt
        sirius kirjoitti:

Näyttäisi olevan ihmisen tekemiä. Olihan se kiva ajatusleikki.
        Tuosta keskimmäisestä linkistä kävi ilmi, että muuan kuvioiden tekijä oli nähnyt UFO:n tehdessään näitä kuivoita, aika hauska pointti!
        Jospa nämä alienit ihmettelevätkin, mitähän viestejä nuo ovat.. heh!

ne videot tältä palstalta, jossa näytti kaksi valkoista ilmestyi ja teki nää kuviot tosinopeasti. Ensivaikutelma oli että ne on lintuja mutta eivät olleetkaan siis pyörivät ja sitten samaan aikaan ilmestyi peltoon tää kuvio joku valkoinen niitä teki.

• epis
        hävinnyt kirjoitti:

ne videot tältä palstalta, jossa näytti kaksi valkoista ilmestyi ja teki nää kuviot tosinopeasti. Ensivaikutelma oli että ne on lintuja mutta eivät olleetkaan siis pyörivät ja sitten samaan aikaan ilmestyi peltoon tää kuvio joku valkoinen niitä teki.

Kroonisille epäilijöile taas kommentoitavaa.

http://www.patrickwilson.com/Cropcir.html

• jc b

Törmäsin kerran surffaillessani ufosivuilla juttuun,missä oli väittämän mukaan ufo-olentojen puhetta,n.20 eri kieltä,mpg:einä.Sivut olivat hyvin simppelit ja niissä ei turhia mainostettu.Oli vaan rivissä numerot joista voi klikata.Pistin luurit päähän ja klikkasin ensimmäistä.En pysty sanoin selittämään miten järjetön pelkokohtaus iski saman tien, kun kuulin miesäänen puhuvan jotain aivan kummallista,loitsunoloista ääntelyä.Kuulokkeet lensivät seinään ja lähes juoksin ympäri kämppää paniikissa.En muuten ole koskaan pelännyt jotain ääntä niin paljon!Mitä se oli,siihen en osaa vastata,mutta psykologinen vaikutus oli äärivoimakas.

• Dingus

oliko se norjalainen sivu, jossa oli muukalaisplaneettojen karttoja, UFOjen läpileikkauspiirrustuksia ja avaruusolentorotujen naamoja toisilla sivuilla? Jos oli, niin olen kuunnellut tuota samaa puhetta, mutta mitään pelkoreaktiota se ei minussa aiheuttanut. Huvitusta pikemminkin.

Muuten itse olen vahvasti sitä mieltä että todennäköisesti se ei edes ole oikeaa avaruusolentojen puhetta, vaan jonkun new-age papin keksintöä.

jos se ei ole tuo yllämainittu sivu, niin koita löytää se jostain ja pistä linkki. Haluan kuulla jos minäkin sekoaisin pelosta :).

• kuulija m

näin on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe