Matkakuumeinen kyselee: Onko hyvä hotelli? Siis sijainti, siisteys, palvelu, uima-allas, ympäristö jne.
South Sea Resort
4
1164
Vastaukset
- Samaan hotelliin
Olen itse lähdössä ko. hotelliin pikapuoliin ja olisin myös kiinnostunut hotellissa asuneiden kommenteista.
Netissä on hotelliesittely osoitteessa:http://www.phuket.com/southsea/rooms.htm
Näyttää ihan kelvolliselta, muuta niinhän ne aina mainoksissa...- the truth
ihan jees hotelli, mutta karonilla ei ole mitään- tsunami tehnyt tehtävänsä. katalle kantsii mennä ainakin rannalle.
- Tinde
the truth kirjoitti:
ihan jees hotelli, mutta karonilla ei ole mitään- tsunami tehnyt tehtävänsä. katalle kantsii mennä ainakin rannalle.
Asustimme muutama vuosi sitten kyseisessä hotellissa ja oli oikein mukava. Aamiainen aivan mahtava ja suoraan merelle näki aamiaispöydästä. Tien toisella puolella pitkä Karonin ranta. Eli ainakin ennen tsunamia oli ihana paikka. Mutta ei ilmeisesti ainakaan niin huonosti ole käynyt kun viimeksi asumassamme hotellissa Khao lakissa. Suosittelen ja uskon, että viihdytte. Hyvää matkaa!!
- Karon
Tinde kirjoitti:
Asustimme muutama vuosi sitten kyseisessä hotellissa ja oli oikein mukava. Aamiainen aivan mahtava ja suoraan merelle näki aamiaispöydästä. Tien toisella puolella pitkä Karonin ranta. Eli ainakin ennen tsunamia oli ihana paikka. Mutta ei ilmeisesti ainakaan niin huonosti ole käynyt kun viimeksi asumassamme hotellissa Khao lakissa. Suosittelen ja uskon, että viihdytte. Hyvää matkaa!!
Saavuimme hotelliin suurin odotuksin. Huone, jota tarjottiin, oli vanhalta puolelta, homeelle lemuava ja kirpunkokoiselta parvekkeelta näköala suoraan takapihan roskaröykkiöön ja muuriin. Parempaa ei löytynyt, joten vaadimme hotellin vaihtoa ja saimme tilalle aivan ihanan hotellihuoneen Katalta, Phuket Kata Resortista, josta oli suora käynti uima-altaaseen omalta terassilta. South Sea Resortissa on paremmat huoneet ns. uudella puolella, mutta niitä ei meille tarjottu, koska hotelli oli täynnä. Paremman huoneen olisimme saaneet maksamalla 50€/pv. Finnmatkat näytti myyvän huoneita ainakin maaliskuussa ko. hotellista nimenomaan uudelta puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242531Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492140Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261982Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141820Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581578Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121112Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181099- 55960
- 63945
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2908