South Sea Resort

Karon

Matkakuumeinen kyselee: Onko hyvä hotelli? Siis sijainti, siisteys, palvelu, uima-allas, ympäristö jne.

4

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaan hotelliin

Olen itse lähdössä ko. hotelliin pikapuoliin ja olisin myös kiinnostunut hotellissa asuneiden kommenteista.
      Netissä on hotelliesittely osoitteessa:http://www.phuket.com/southsea/rooms.htm
      Näyttää ihan kelvolliselta, muuta niinhän ne aina mainoksissa...

• the truth

ihan jees hotelli, mutta karonilla ei ole mitään- tsunami tehnyt tehtävänsä. katalle kantsii mennä ainakin rannalle.

• Tinde
        the truth kirjoitti:

ihan jees hotelli, mutta karonilla ei ole mitään- tsunami tehnyt tehtävänsä. katalle kantsii mennä ainakin rannalle.

Asustimme muutama vuosi sitten kyseisessä hotellissa ja oli oikein mukava. Aamiainen aivan mahtava ja suoraan merelle näki aamiaispöydästä. Tien toisella puolella pitkä Karonin ranta. Eli ainakin ennen tsunamia oli ihana paikka. Mutta ei ilmeisesti ainakaan niin huonosti ole käynyt kun viimeksi asumassamme hotellissa Khao lakissa. Suosittelen ja uskon, että viihdytte. Hyvää matkaa!!

• Karon
        Tinde kirjoitti:

Asustimme muutama vuosi sitten kyseisessä hotellissa ja oli oikein mukava. Aamiainen aivan mahtava ja suoraan merelle näki aamiaispöydästä. Tien toisella puolella pitkä Karonin ranta. Eli ainakin ennen tsunamia oli ihana paikka. Mutta ei ilmeisesti ainakaan niin huonosti ole käynyt kun viimeksi asumassamme hotellissa Khao lakissa. Suosittelen ja uskon, että viihdytte. Hyvää matkaa!!

Saavuimme hotelliin suurin odotuksin. Huone, jota tarjottiin, oli vanhalta puolelta, homeelle lemuava ja kirpunkokoiselta parvekkeelta näköala suoraan takapihan roskaröykkiöön ja muuriin. Parempaa ei löytynyt, joten vaadimme hotellin vaihtoa ja saimme tilalle aivan ihanan hotellihuoneen Katalta, Phuket Kata Resortista, josta oli suora käynti uima-altaaseen omalta terassilta. South Sea Resortissa on paremmat huoneet ns. uudella puolella, mutta niitä ei meille tarjottu, koska hotelli oli täynnä. Paremman huoneen olisimme saaneet maksamalla 50€/pv. Finnmatkat näytti myyvän huoneita ainakin maaliskuussa ko. hotellista nimenomaan uudelta puolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2531
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2140
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1982
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1820
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1578
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1112
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1099
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      960
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      945
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      908
    Aihe