Onko kellään kokemusta firmasta joka oli nimeltään Tutun aluesiivous? Nykyisin N-Clean. Miksi firma vaihtoi nimeä? Oliko takana jotain hämärää, maksamattomia palkkoja tms?
Tietääkö kukaan? Uskallanko hakea töihin ko. yritykseen?
Turun aluesiivous?
5
1339
Vastaukset
- kyl määki turuuss
Hih, hih.
Tunnenpa hyvinkin läheisesti tämän tj:n.
Ei kai sillä mitään hämärää bisnestä ole. Vähän on äijä suuruudenhullu, mutta kai se palkat maksaa. Oma vaimokin samassa paikassa näköjään.
Onpa kiva tietää mikä on nykyisen firman nimi. - Jossu
Aluesiivous myytiin Engelille ja Engel taas ISS:lle.
N-Clean on siis uusi firma vaikka samat nimet löytyy henkilökunnasta.- vaan oo
näitä Laatutakuu-firmoja, jos näin, pysy kaukana
- Kurkkaamassa käynyt
Heip, kävin N-C:n toimistolla tiedustelemassa yhdestä työstä, mutta se ei aikojen puolesta käynytkään minulle. Asiallinen toimisto ainakin oli, ja haastattelija vaikutti mukavalta. Läntiselle pitkällekadulle niiden toimistoon vaan ja täytä hakemus, niin saatat saada vaikka kerroshoitajan hommia (ne kun on vähän paremmin palkattuja). Kokeilemallahan sen tietää sopiiko firma sulle...
- armahan
missä tämä N-Clean siivoilee Hgissä. Ainakin Hotelli Hiltonia Hakiksessä ja joitakin ongelmia työntekijöillä on kuulemma ollut "johdon kanssa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828