Tuossa äsken heräsin ja nousin ylös. Tunsin, miten runsas virta valui housuihin. Sattui olemaan pikkuhousunsuoja paikallaan, joten se imi vallan mainiosti tuon vesimäisen koostumuksen, joka oli värjännyt suojan vaalenapunaiseksi.
Olen kuullut, että limatulppa olisi kuin räkää väärästä päästä, kuten joku oli sen hienosti muotoillut. Verta saattaa olla siihen sekoittunut. Ei, tämä ei ollut mitenkään räkämäinen kokemus.
Lapsivedestä taas olen kuvitellut, ettei siihen liity punaista, vaan mahdollisesti jopa vihreä väri (joulumeininki silti =O) - ja, että sitä tulee sitten niin PALJON, ettei vaivalloinen pikkuhousunsuoja ehdi millään kaikkea keräämään. Ei, tämä mahtui lähes kaikki suojaan ja oli todella punaiseen viittaavaa.
Olikohan kokemukseni siis vain valkovuotoa verellä vai onko jonkun limatulppa ollut joskus limaton vaiko oliko kyseessä typerä lapsivesi, joka ei tiennyt, minkä väristä kuuluisi olla? Auttakaa nyt tyhmää mäessä! Vaavi saisi tosiaan tulla jo, joten tässä ehkä alkaa kuvittelemaan jo mahdollisia oireita - ainakin eilisen saunan ja seksin jälkeen...
Limatulppa, vedet vai vuotoa?
3
3727
Vastaukset
- eve
Soitapa synnärille ja kysäise. Mun mielestä näin pitäis loppusuoralla - ja muutenkin - tehdä, jos jotain verentapaista tulee tai epäilee tulleen. Ja ei, tuskin on syytä huoleen, mutta hyvä se on varmistaa.
Mulla ei limatulppa irronnut tai ainakaan en sitä huomannut, mut käsittääkseni siinä voi vähän verta olla silti. Lapsivettä taas todellakin on niin paljon, että kyllä vesien menon huomaisit...
...paitsi että lapsivettä voi kyllä tihkua vähänkin kerrallaan, jos kalvoissa on pikkuinen reikä tms. Myös tän takia kannattaa soittaa ja varmistaa, tarttisko sun käydä tsekattavana.
Muuten, mun tietääkseni lapsivesi ei oo vihreää tai jos on, siinä voi olla syytä huoleen. Lapsivesi on kirkasta, ei kai edes erityisen sameaa.
Ihan luonnollista, että loppusuoralla tulee tarkkailluksi kaikkea ja mietittyä kummiakin juttuja. Etkä taatusti olis eka, joka vuodoista soittelee ja kyselee :) Mielenrauhasi vuoksi suosittelen siis soittamaan!
Tsemppiä loppukoitokseen :) :) - kätilö
lapsivesi on joko kirkasta tai vähän VAALEANPUNAISTA! suosittelen tarkistuttamaan tilanne,jos vaikka synnytys alkais pikkuhiljaa käynnistymään.
- ei pitäis olla
on merkki jonkinlaisesta tulehduksesta/lapsen hädästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127