minun hamsteri puree

katjavolkova

minun hamsteri puree se sattu onko se vaika se on vasta 4 kukautta haittaakse.....!!!!!!!!!!!!!!
vastakaa

14

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sansku

oletko vasta hankkinut hamsterisi? Jos olet, se saattaa vielä vierastaa hajuasi. Tai voisivatko kätesi tuoksua hamsterin mielestä ruualta? Voihan olla että se vain puolustaa reviiriään ärhäkästi.

• katjavolko

häh

• gegs

Missä tilanteissa hamsterisi puree?
      Se voi puolustaa reviiriänsä (etenkin jos on campbelli..?), tai kätesi haisevat ruoalle? TAI ehkä et vain osaa käsitellä hamsteria oikein ja satutat sitä?

• katja

minä asaan käyttää hamsteria!!!!!!!!ƒƒƒƒ

• Elenar
        katja kirjoitti:

Osaat käyttää hamsteria. Hamsteri on aika nuori 4viikkoa. Elikkä juuri vieroitettu emosta.Hamsteri ei ikinä pure ilman syytä. Aina on joku syy.

• gegs
        katja kirjoitti:

on olevinaan jonkinlainen hyväkin "läppä" vai? No, mua ei ainakaan naurata.. :P
        Tulit muuten vaan sekoilee tänne. Sulla mitään hamsteria olekaan. Hanki elämä .__.-

• Harjis

Olen samaa mieltä kanssasi.
        Joskus hamsu voi purra,koska et osaa käsitellä sitä varovasti

• ööö
        gegs kirjoitti:

on olevinaan jonkinlainen hyväkin "läppä" vai? No, mua ei ainakaan naurata.. :P
        Tulit muuten vaan sekoilee tänne. Sulla mitään hamsteria olekaan. Hanki elämä .__.-

Kyl toi mun mielest kuulostaa siltä et sil on hamsteri ja kyllä sille voi antaa neuvoja ilman, että sanoo sitä huonoks tai muuten.Luuletko tiätäväsi kaiken gegs. No samapa tuo, mutta olet vähän liian ankara. Jos itse olet hyvä käsittelemään hamstereita niin so what, kaikki ei oo. Ja voisit vaikka kertoa, että miten sitten pitää käsitellä. Tuon asian voisi ilmaista ystävällisemmin. Osaat ehkä käsitellä hamstereita, mutta et ihmisiä.

• nami

haloo Katja pidätkö hamsuasi tavarana kun sanoit osaavasi käyttää sitä? ootko hullu?

• sansku

Etkö huomaa, että katja ei ole suomalainen?
        Sen näkee kirjoitustyylistä. Varmaan vahingossa kirjoitti niin. Kun ei osaa vielä kunnolla Suomea...

• nami
        sansku kirjoitti:

Etkö huomaa, että katja ei ole suomalainen?
        Sen näkee kirjoitustyylistä. Varmaan vahingossa kirjoitti niin. Kun ei osaa vielä kunnolla Suomea...

sitten.

• katja
        nami kirjoitti:

sitten.

niin

• Harjis

Tuo pureminen riippuu siitä, minkä rotuinen hamsterisi on.
      Esim. Venäjänkääpiöhamsteriroborovskit ovat sellaisia, etteivät tule käsikesyiksi pitkään aikaan.
      Toinen syy:
      Oletko kokematon hamsterien kanssa?

• Tiinu

ei tavallisesti ole mitään tekemistä puremisen kanssa. Paitsi, että yleensä pitkäkarvaiset ovat lempeämpiä kuin lyhytkarvaiset. Vkh rb ei ole rotu vaan laji.

"etteivät tule käsikesyiksi pitkään aikaan"
        Suuremmalla todennäköisyydellä eivät tule koskaan käsiteltävän rauhallisiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5735
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2902
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      21
      2137
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1925
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1818
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1548
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      69
      996
    Aihe