Pitkien harkintojen ja koeajojen jälkeen elämäni ensimmäinen Ford, Focus on tulossa Tammikuun puolivälissä työsuhdekäyttööni. 27 vuotta olen eri autoilla ajellut ja vasta nyt Ford. Miksikö: No suurin syy oli tietenkin ulkonäkö, Moondust Silver STW on kertakaikkiaan vastustamattoman näköinen ulkoa, sisältä ei niinkään. Moottoriksi valitsin 1,6 litraisen 90 hp dieselin, laskeskelin tulevan käytössä bensiiniä halvemmaksi ja ihastuin moottorin vääntöominaisuuksiin, ei mikään raketti mutta hyvin kerkeää. Sama auto oli muuten HS koeajossa ja oli pelkkää ylistystä.
Lisävarusteet: vakionopeussäädin, nahkaratti, lämmitettävä tuulilasi, automaattiset pyyhkijät ja sumuvalot.
Olen siis yksi Suomen suosituimman automerkin valinneista, oma panokseni näkyy tammikuun rekisteröintitilastossa.
Onpa mukavaa saada uusi Focus
6
1908
Vastaukset
- olkoon
teit hyvän valinnan
- j.le
Focus on varmaan oiva valinta työsuhdeautoksi. Voi nauttia hyvistä ajo-ominaisuuksista ja ne lukuisat korjaukset menee sitten jonkun muun piikkiin.
Tai no, uuden Focuksen korjauksista ei vielä tiedä, mutta jos sama tahti jatkuu kuin edellisen version kanssa...
Itselle muuten tulossa samanlainen auto, mutta vähän vähemmillä varusteilla. - geri
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nimetön
Ite sain omani viikko sitten. STW Ghia Tango red. On kyllä hulppea ajella, ei Focuksen ajo-ominaisuuksia ole turhaan kehuttu. Ja ne kaikki vakioherkut ovat mannaa.... Ahistaa vaan se typerä nykyautojen tapa kertoa merkkivalolla, että ulkona on pakkasta. Focus on pop!!!!
- jute
Ostin uuden Focus Sportin ESP:llä toukokuun lopussa. On pelannut kuin enkeli, todella hyvä ajaa liukkaalla ja lumipöperössä. Renkaat Michelin Ivalo. Suosittelen uutta Focusta! Mulla oli aiempi Focus 2002:nen, hyvä peli sekin, mutta tämä on luokkaa isomman tuntuinen. Ainoa huono puoli kulutus, entisellä 6,9, tällä yli 8 keskimäärin sekalaisessa ajossa.
- Tuleva Fordisti
Dieseli... koeajossa kulutus 4,5 - 5,2 litran välillä. Vääntö tekee ajosta helppoa... lieneekö kylmä yllättää (se mietityttää), toisaalta hallit töissä ja kotona.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760