Kukahan osti Suomen viimeset Daewoot

Muka chevy

Olen tuollaista pohtinut,minkähänlaisella kamppanjalla ne diilerit on tyhjentänyt Daewoot halleistaan."Uuden"merkin alta pois.Vai vieläkö niitä on myymättä.On varmaan ollut loppumetreillä vähän vaikea kaupattava

13

4790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lökölölk

      Luultavasti.
      Tai sitten autot on viety takaisin tehtaalle ja merkit vaihdettu.

      • Muka chevy

        Että sillälaillahan niistä on äkkiä Chevy saatu.Daewoon lätkät pois ja Chevroletin ruusukkeet tilalle


      • renaultisti

        Kysytään näin päin: Jos olisit tehnyt mielestäsi järkevän päätöksen ja ostanut laadukkaan, edullisen Daewoon, niin paljonko olisit valmis maksamaan lisää Chevrolet´n lätkistä, asennettuna? Olisiko tonni hyvä, vai olisko vähän liikaa? Entä paljonko vaatisit alennusta ostaaksesi tuollaisen varastoon jääneen viimeisen Daewoon? Ehkä ylikin tonnin? Kaksi tonnia? Kolme?


      • helppo vastata
        renaultisti kirjoitti:

        Kysytään näin päin: Jos olisit tehnyt mielestäsi järkevän päätöksen ja ostanut laadukkaan, edullisen Daewoon, niin paljonko olisit valmis maksamaan lisää Chevrolet´n lätkistä, asennettuna? Olisiko tonni hyvä, vai olisko vähän liikaa? Entä paljonko vaatisit alennusta ostaaksesi tuollaisen varastoon jääneen viimeisen Daewoon? Ehkä ylikin tonnin? Kaksi tonnia? Kolme?

        Olisin jättänyt ne molemmat ostamatta.


      • kaalinpää
        Muka chevy kirjoitti:

        Että sillälaillahan niistä on äkkiä Chevy saatu.Daewoon lätkät pois ja Chevroletin ruusukkeet tilalle

        Autoliike olisi vaihtanut Daewoon lätkän Chevyn lätkään aivan ilmaiseksi, näin helppoa se olisi ollut.


    • Jore

      Viime vuoden lopulla Daewoon tiettyja malleja markkinoitiin tonnin-kahden alennuksilla. Eivätköhän nämä olleet niitä viimeisiä kappaleita. Tuskinpa se maahantuojakaan halusi tuoda Daewoon merkeillä olevia autoja yhtään sen enempää kuin mitä myytiin. Taitaa noita korean vehkeitä tulla suunnilleen yksi laivalasti per kuukausi.

      Autojen logoja tuskin vaihdettiin Chevyn vastaaviin. Auton merkki on kuitenkin Daewoo, sekä auton papereissa että tyyppikilvessä, koska auton tiedot syötetään ajoneuvorekisteriin jo maahantulohetkellä. Logojen vaihto on silkkaa itsensä huijausta, ja onhan viimeinen aito Daewoo ilmiselvä tulevaisuuden klassikko... :-)

      • Markku J.

        Itse ostin daewoon, sain siitä reilun alennuksen edellämainituista syistä, kaupan yhtenä ehtona oli se että kaikki daewoo logot pois ja chevyn merkit, pölykapselit ja maski tilalle.

        Ei sitä tarvinnut edes tehtaan kautta kierrättää, koko toimenpide vei alta tunnin.

        Ainut mistä auton erottaa chevystä on se että rekisteriotteessa lukee "GM daewoo" ja ratin keskiöstä (turvatyyny esti sen vaihdon).

        Olin varmaan tyhmä kun sain alennusta;).


      • Reiska
        Markku J. kirjoitti:

        Itse ostin daewoon, sain siitä reilun alennuksen edellämainituista syistä, kaupan yhtenä ehtona oli se että kaikki daewoo logot pois ja chevyn merkit, pölykapselit ja maski tilalle.

        Ei sitä tarvinnut edes tehtaan kautta kierrättää, koko toimenpide vei alta tunnin.

        Ainut mistä auton erottaa chevystä on se että rekisteriotteessa lukee "GM daewoo" ja ratin keskiöstä (turvatyyny esti sen vaihdon).

        Olin varmaan tyhmä kun sain alennusta;).

        Paljonko enemmän olisit alennusta saanut, jos olisit jättänyt Daewoon tunnukset paikoilleen?

        Ja tehtaan kautta kierrätyksestä sen verran, että maahantuojalle tulisi taatusti halvemmaksi jättää koko auto myymättä kuin lähettää sitä tehtaalle logojen vaihtoon! Voisivat nuo rahtikustannukset Suomi-Korea-Suomi olla aika korkeat suhteessa auton myynnistä saatavaan katteeseen. Joku Rolls voisi olla toinen juttu.

        Ja autosi on joka tapauksessa Daewoo, lukekoon keulassa vaikka Mercedes, valitan... Onneksi ratin keskiö sentään muistuttaa asiasta. Ja kyllä senkin olisi voinut vaihtaa, mutta olisi tainnut maksaa enemmän kuin alennuksen verran. Daewoon hinnan autostasi kuitenkin saat, kun sitä aikanaan myyt.

        Ja mitä ihmeen häpeämistä aidossa Daewoossa on? Eihän siinä kuitenkaan ole muuta aitoa Chevyä kuin nimi. Ne oikeat Chevyt kun valmistetaan maassa nimeltä Yhdysvallat.

        Itseäänhän voi kukin huijata niin paljon kuin haluaa, kunhan siitä ei ole haittaa muille kanssaihmisille.


      • muka chevy
        Reiska kirjoitti:

        Paljonko enemmän olisit alennusta saanut, jos olisit jättänyt Daewoon tunnukset paikoilleen?

        Ja tehtaan kautta kierrätyksestä sen verran, että maahantuojalle tulisi taatusti halvemmaksi jättää koko auto myymättä kuin lähettää sitä tehtaalle logojen vaihtoon! Voisivat nuo rahtikustannukset Suomi-Korea-Suomi olla aika korkeat suhteessa auton myynnistä saatavaan katteeseen. Joku Rolls voisi olla toinen juttu.

        Ja autosi on joka tapauksessa Daewoo, lukekoon keulassa vaikka Mercedes, valitan... Onneksi ratin keskiö sentään muistuttaa asiasta. Ja kyllä senkin olisi voinut vaihtaa, mutta olisi tainnut maksaa enemmän kuin alennuksen verran. Daewoon hinnan autostasi kuitenkin saat, kun sitä aikanaan myyt.

        Ja mitä ihmeen häpeämistä aidossa Daewoossa on? Eihän siinä kuitenkaan ole muuta aitoa Chevyä kuin nimi. Ne oikeat Chevyt kun valmistetaan maassa nimeltä Yhdysvallat.

        Itseäänhän voi kukin huijata niin paljon kuin haluaa, kunhan siitä ei ole haittaa muille kanssaihmisille.

        Kun Corvetteja ei enää kehdata myydä Chevrolettinä.Niistä vastaavasti hävinnyt kaikki Chevyn merkit pois,ja myydään pekästään Corvettena.Liekkö tuossa merkkipelleylyssä enää mitään järkeä


      • realx
        muka chevy kirjoitti:

        Kun Corvetteja ei enää kehdata myydä Chevrolettinä.Niistä vastaavasti hävinnyt kaikki Chevyn merkit pois,ja myydään pekästään Corvettena.Liekkö tuossa merkkipelleylyssä enää mitään järkeä

        Noi aidot daewoot varmasti keräily harvinaisuuksia 30v päästä suomessa. Kannattaa säilöä sellainen.


      • Muka Chevy
        realx kirjoitti:

        Noi aidot daewoot varmasti keräily harvinaisuuksia 30v päästä suomessa. Kannattaa säilöä sellainen.

        Kaikista aikanaan tulee,nytkin rupee jo pää kääntymään kun jossakin sataampeerin näkee.Ja tuntuu että ei siitä ole kovinkaan kauan kun huokasi,että siitäkin paskasta eroon pääsi.Tai seitkytluvun tusinaseiskat,nyt se pissapojan tuttipumppukin olisi tosi retroo.....


      • ajl

        2005.4.5 maksoi 18.800 nubira wagon 1.8 CDX SPORT


    • mr.mscl

      Tuntuu, että autojen ja niiden ympärillä vellovien ajatusten alkulimana on clearacilin ja karvanoppanöyhtän liemi. Jos joku automerkki saa sisukset kiehumaan, niin varmasti siihenkin vaivaan on (resepti)lääke olemassa. Itse olen omistanut automerkkejä laidasta laitaan, mutta viisastenkiveä oikean merkin suhteen en ole löytänyt. Kaikissa on jotain vikaa. Mitä enemmän autoon sijoittaa, sitä enemmän asia kalvaa ja sitä vähemmän asiasta haluaa muille toitottaa. Kun tavara on rakennettu raudasta ja muovista, on ihan sama, mikä merkki keulaa koristaa. Jos sisäisen rauhan saa henkisestä yhteydestä auton valmistajaan, ei kai muultakaan elämältä kannata paljon toivoa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe