kuis joulusiivot??

Tintta

Mites tellä joulun tienoon odottajilla on jolusiivoukset ja semmoset suuremmat joulujärjestelyt onnistunnu. Ja eikös verhojen vaihto ole jo aika hankala ja rankka homma, jos kovin suurella masulla saa alkaa semmosia tekemään. Keneltä ootte mahdollisesti saannu apua ja eikös ennenaikainen synnytys pelota?

5

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

Viimeisillään ollaan (39 3) ja hyvin on hommat hoitunu.
      Yhdessä avokin kanssa vaihdettiin verhot ikkunaan ja mitään kauheita siivousurakoita en ole edes ajatellut tekeväni...
      Olen kyllä voinut koko raskausajan niin hyvin että ei oikein vieläkään ole ongelmallista toimia mahan ym. kanssa.
      Paketit ajattelin tänään valmiiksi paketoida ja laittaa vaavin sängyn kondikseen joten sen jälkeen voinkin keskittyä vain olemiseen ja odottamiseen.
      Meinaa vaan aika käydä pitkäks ku odotus on tosiaan niin kova:)!!!

• piima78

Miehen kanssa yhdessä vaihdettiin verhot. Minä silitin ja mies laittoi ikkunaan. Ajattelin tänävuonna ohittaa tuon joulun suursiivon ja siivota ihan vain normaalisti. Jouluruokien tekoja olen delegoinut isovanhemmille ettei tarvitse sitten kaikkia itse tehdä. Vaikka eihän sitä tiedä vaikka joutuisi joulun olemaan synnärillä, mutta toivotaan että EI

• tonttu tomera

juuri plussanuut eikä oikeen pysty keskittyä mihinkään joulusiivouksiin!
      veikkaampa että viimisillään olevat saavat siivottua paremmin ku minä! täällä vaan lennetään asiasta toiseen onnesta soikeena!

• verhot vaihdettu

Sukulaiset on kaukana ja mies tekee 12h työpäivää eli apuja ei ole ollut. Tos viikko-pari sitten sain kaikki kaapit suursiivottua ja verhot vaihdettua... supistuksia tuli muutama, mutta ei se vauva halua tulla ulos, vaikka kuinka olen yrittänyt... Laskettuun aikaan vielä 8 päivää ja alkaa jo hermot mennä. Ei tekis mieli joulua viettää laitoksella eikä kantaa tätä mahaa enää tammikuussa.

• siivousta

Hei!

Mulla onneksi la:aan aikaa, joten ei paineita ja joulusiivous tulee samalla, kun muutamme isompaan asuntoon. Ei vietetä joulua sen kuummin, olen töissäkin ja hankin hyvät pyhärahat. Uutena vuotena ollaan jo uudessa asunnossamme ja 4:n päivän vapaat. Päästään muuttamaan jo heti joulun jälkeen. Laitan varmaan puolet tavaroista keräykseen ja myöhemmin pidettävälle kirpparille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4970
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1069
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      977
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      867
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      822
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      703
    Aihe