Jos ette osaa itse ratkaista ongelmianne vaan pitää kysellä apua netistä. Säälittävää. :)
Olette huonoja vanhempia ..
7
1317
Vastaukset
- manimani
ilman tukea kaikesta hullusta, mitä lasten päähän pälkähtää? Rupee sitten kauppaamaan sun viisaita ohjeita, mä kyllä maksan, jos tulee sellanen ongelma, että suhun tarttee turvautua!
- ...
Mikä siinä on, että nykyajan vanhemmat pitävät automaattisesti niitä vanheminpia, jotka tekevät jonkun asian paremmin kuin itse joinain supervanhempina? Eivätkö aikuiset ihmiset tosiaan pysty myöntämään, että ehkä jonkun vanhemmat tosiaan viettävät enemmän aikaa lastensa kanssa tai ovat muuten vaan parempia vanhempia?
Minusta tämä palsta on ihan hyvä idea. Ei kaikesta tarvitse selvitä yksin. Mutta mikä ihme tuo "superäiti/isä -juttu oikein on? - manimani
... kirjoitti:
Mikä siinä on, että nykyajan vanhemmat pitävät automaattisesti niitä vanheminpia, jotka tekevät jonkun asian paremmin kuin itse joinain supervanhempina? Eivätkö aikuiset ihmiset tosiaan pysty myöntämään, että ehkä jonkun vanhemmat tosiaan viettävät enemmän aikaa lastensa kanssa tai ovat muuten vaan parempia vanhempia?
Minusta tämä palsta on ihan hyvä idea. Ei kaikesta tarvitse selvitä yksin. Mutta mikä ihme tuo "superäiti/isä -juttu oikein on?ei tarvitse mitään apua keneltäkään, >superäiti/isä!
- Mama
..hyvänen aika. Siis ennen nettiä vanhemmat ei koskaan millonkaan missään ole kyselleet neuvoja toisiltaan, vanhemmiltaan, hiekkalaatikkokavereiltaan...
Viisas on se joka kysyy. Ajoissa. - iloinen kauhuäiti
No mitä sä sitte tätä palstaa luet??
Taidat salaa hakea neuvoja tai sitte sulla ei oo muksuja ja oot siten täydellinen kasvattaja.
Hehehehe,ei suututa vaan huvittaa.
Yrität provosoida,ei tehoa.
Mee tekeen lanttulootaa,mäki tein jo monta. - kerran!
Sulla on varmaan kova kontrolli siellä kotonas, kun ei muka muihin ihmisiin saa ikinä turvata.
Miten luulet että tässä maailmassa asiat kehittyy muuta kuin ihmistenvälisellä kokemuksensiirrolla ja vuorovaikutuksella?
Netti nyt sattuu olemaan nykyaikana näppärä väline siihenkin tarkoitukseen! - Joustoluokka
Te ootte kaikki ihan perseestä!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730