Olette huonoja vanhempia ..

sitteeavaa

Jos ette osaa itse ratkaista ongelmianne vaan pitää kysellä apua netistä. Säälittävää. :)

7

1317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manimani

ilman tukea kaikesta hullusta, mitä lasten päähän pälkähtää? Rupee sitten kauppaamaan sun viisaita ohjeita, mä kyllä maksan, jos tulee sellanen ongelma, että suhun tarttee turvautua!

• ...

Mikä siinä on, että nykyajan vanhemmat pitävät automaattisesti niitä vanheminpia, jotka tekevät jonkun asian paremmin kuin itse joinain supervanhempina? Eivätkö aikuiset ihmiset tosiaan pysty myöntämään, että ehkä jonkun vanhemmat tosiaan viettävät enemmän aikaa lastensa kanssa tai ovat muuten vaan parempia vanhempia?

Minusta tämä palsta on ihan hyvä idea. Ei kaikesta tarvitse selvitä yksin. Mutta mikä ihme tuo "superäiti/isä -juttu oikein on?

• manimani
        ... kirjoitti:

Mikä siinä on, että nykyajan vanhemmat pitävät automaattisesti niitä vanheminpia, jotka tekevät jonkun asian paremmin kuin itse joinain supervanhempina? Eivätkö aikuiset ihmiset tosiaan pysty myöntämään, että ehkä jonkun vanhemmat tosiaan viettävät enemmän aikaa lastensa kanssa tai ovat muuten vaan parempia vanhempia?

Minusta tämä palsta on ihan hyvä idea. Ei kaikesta tarvitse selvitä yksin. Mutta mikä ihme tuo "superäiti/isä -juttu oikein on?

ei tarvitse mitään apua keneltäkään, >superäiti/isä!

• Mama

..hyvänen aika. Siis ennen nettiä vanhemmat ei koskaan millonkaan missään ole kyselleet neuvoja toisiltaan, vanhemmiltaan, hiekkalaatikkokavereiltaan...

Viisas on se joka kysyy. Ajoissa.

• iloinen kauhuäiti

No mitä sä sitte tätä palstaa luet??
      Taidat salaa hakea neuvoja tai sitte sulla ei oo muksuja ja oot siten täydellinen kasvattaja.
      Hehehehe,ei suututa vaan huvittaa.
      Yrität provosoida,ei tehoa.
      Mee tekeen lanttulootaa,mäki tein jo monta.

• kerran!

Sulla on varmaan kova kontrolli siellä kotonas, kun ei muka muihin ihmisiin saa ikinä turvata.
      Miten luulet että tässä maailmassa asiat kehittyy muuta kuin ihmistenvälisellä kokemuksensiirrolla ja vuorovaikutuksella?
      Netti nyt sattuu olemaan nykyaikana näppärä väline siihenkin tarkoitukseen!

• Joustoluokka

Te ootte kaikki ihan perseestä!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3948
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 130
      855
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      804
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      801
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      736
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      730
    Aihe