siis monta tatskaa villellä ny oikein on? 10?
tatuoinnit?
4
653
Vastaukset
- firefly
ellei 11
riippuu vähän miten laskee (ranteen sydän ja teksti when i love i love, kuuluvatko ne nyt samaan,
S muutettu Heartagramiksi)
onkohan jaloissa muita kuin kosminen paavi ja vanha egyptiläinen symboli, joka tarkoittaa tulta- his infernal majesty
jotain 10 tatuontia sillä on mutta jos ville valo tykkää tatuoinnesta nii laittakoot koska olen mä nähnyt muilla kin ihmisillä vielä enemmän tatuointeja kuin villellä
- HUIII
his infernal majesty kirjoitti:
jotain 10 tatuontia sillä on mutta jos ville valo tykkää tatuoinnesta nii laittakoot koska olen mä nähnyt muilla kin ihmisillä vielä enemmän tatuointeja kuin villellä
Et oo tosissas!!!111 Ei kellään voi olla enempää tatzkoi!!!!111 Ville on ihQ!!!111 Suosittelisin hankkimaan elämään jotain muutakin sisältöä ku dille valon tatuointien ulkoa opettelemisen... pellet.
- ...
HUIII kirjoitti:
Et oo tosissas!!!111 Ei kellään voi olla enempää tatzkoi!!!!111 Ville on ihQ!!!111 Suosittelisin hankkimaan elämään jotain muutakin sisältöä ku dille valon tatuointien ulkoa opettelemisen... pellet.
...mistä puute
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281848Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3551586- 1501217
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131174Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111024
- 2851005
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 81955