siis monta tatskaa villellä ny oikein on? 10?
tatuoinnit?
4
625
Vastaukset
- firefly
ellei 11
riippuu vähän miten laskee (ranteen sydän ja teksti when i love i love, kuuluvatko ne nyt samaan,
S muutettu Heartagramiksi)
onkohan jaloissa muita kuin kosminen paavi ja vanha egyptiläinen symboli, joka tarkoittaa tulta- his infernal majesty
jotain 10 tatuontia sillä on mutta jos ville valo tykkää tatuoinnesta nii laittakoot koska olen mä nähnyt muilla kin ihmisillä vielä enemmän tatuointeja kuin villellä
- HUIII
his infernal majesty kirjoitti:
jotain 10 tatuontia sillä on mutta jos ville valo tykkää tatuoinnesta nii laittakoot koska olen mä nähnyt muilla kin ihmisillä vielä enemmän tatuointeja kuin villellä
Et oo tosissas!!!111 Ei kellään voi olla enempää tatzkoi!!!!111 Ville on ihQ!!!111 Suosittelisin hankkimaan elämään jotain muutakin sisältöä ku dille valon tatuointien ulkoa opettelemisen... pellet.
- ...
HUIII kirjoitti:
Et oo tosissas!!!111 Ei kellään voi olla enempää tatzkoi!!!!111 Ville on ihQ!!!111 Suosittelisin hankkimaan elämään jotain muutakin sisältöä ku dille valon tatuointien ulkoa opettelemisen... pellet.
...mistä puute
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848