Täällä on levinnyt jumalaton keskustelu aiheesta: Suihkussa käynti.
Ilmoitan vain, että menen nyt kylpyyn, vaikka se vie huomattavasti enemmän vettä kuin suihku.
Lorisee kauemmin ja polskuttelu kuulunee selvästi naapuriin.
Häpeän kyllä hieman itseäni.
Samaan aikaan kun miljoonat kärsivät vedenpuuttesta, niin minä menen juomakelpoiseen veteen kellumaan ja vielä vaahdotan sen.
Olen huono ihminen, mutta likainen myös. Siis. Kylpy odottaa
Ammeessa kylpeminen?
Hikinen
4
872
Vastaukset
- Onko
Onko ankka mukana?
- auringonpalvoja
Vastaavasti päiväntasaajan seuduilla ihmiset valittavat kuumuudesta ja kynnelle kykenevät pilaavat lämmön ilmastointilaitteineen tuhlaten maailman energiavaroja. Täällä sitä palellaan pimeessä.
- Siisti mies
Minä kylven vain kaksi kertaa vuodessa. Olin sitten likainen tai en.
- vesi alaker
Laske se vesi vielä alakerran naapurin puolelle.
Kypyhetkiä ja muist vaihtaa vesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862