Kun Paulie sanoo, että mene katsomaan mitä Salierin porukoille ja viskilastille on tapahtunut. Kun menen sinne auton luokse tilan perälle, se kuski on kuollut ja viholliset alkavat ampumaan minua. Pitääkö minun suoraan tappaa kaikki vai mennä takaisin missä on Paulie ja kaksi muuta apuria, kun tulee teksti "Go back" tjsp.
Noh, menin sinne aloituspaikkaan takaisin eikä omat sanoneet minulle mitään. Menin tappamaan ne kaikki viholliset, eikä Paulie ja apurit sanoneet silti mitään. Eikös Paulien pitäisi antaa se sorkkarauta, että saa sen punaisen ladon oven auki?
Olen päässyt tämän tehtävän ennen, mutta en muista ollenkaan mitä piti tehdä, kun Paulie sanoi että mene katsomaan mitä on tapahtunut.
Kiitokset jo etukäteen vaan vastanneille.
Ongelmana A Trip To The Country:The Farm
Mikkis123
1
359
Vastaukset
- Pleikki
Tässä tehtävän selostus: Menet sinne autolle juokset alkuun tapat niitten kanssa ne viholliset sitten menet paulielle sitten takas sinne ja sit puhut paulielle ja se sanoo "they are all dead" ja sit te lähette yhes sinne ja tapatte porukkaa ja paulie hankkii sorkka raudan te meette yhessä ladolle ja paulie avaa oven ja sit tapatte kaikki sit siel on sam ja poliisit tulee tapat poliisit meet alas puhut
paulielle sen jälkeen te lähette pois aj sun pitää ampuu 3 autoa rikki thompsonilla.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934732Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2053784Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.892178Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311224
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611203- 531095
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä36948