16.11 syntyneitä onko täällä?

skorppari

muita kuin minä :)
vastailkaa jos on...kiinnostais vaa....

12

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skooppi

      Ainakin yksi naispuoleinen löytyy.

    • Lizzu

      Mä en oo syntyn tona päivän mut oon skorppari...Jos kutonen ois väärin päin ni sit mä oisisn syntyn saman päivän

      • skorppari

        no yks sentää löyty :) en iha ainut tääl oo...


      • /M
        skorppari kirjoitti:

        no yks sentää löyty :) en iha ainut tääl oo...

        Tyttönen vasta ..19vee. Mutta kohta täydet 20! Kertokaa nyt itse edes ikänne ja sukupuolenne samana päivänä syntyneet..


      • skorppari
        /M kirjoitti:

        Tyttönen vasta ..19vee. Mutta kohta täydet 20! Kertokaa nyt itse edes ikänne ja sukupuolenne samana päivänä syntyneet..

        tyttöhän mie...
        eli ootko sie /M myös synt. 16.11?
        :)
        mistä päi ootte, skooppi ja /M?


      • /M
        skorppari kirjoitti:

        tyttöhän mie...
        eli ootko sie /M myös synt. 16.11?
        :)
        mistä päi ootte, skooppi ja /M?

        Joo, olen syntynyt 16.11 ja kotosin Helsingistä..
        Kuvailkaa vähän itteänne-tää on hassua ja jännää. Olis kiva tietää, minkälaisia ihmisiä ootte...
        Mä alotan: olen vaaleahiuksinen, terävä leukainen, kapea kasvoinen, suuri silmäinen ja luonteeltani terävä sanainen suuttuessani, lepyn helposti, mutta jätän asiat mielen sopukoihin hautumaan ja saatan tuoda ne uudestaan esiin uuden riidan syttyessä. Joskus käytän seksiä aseenani. Sopiiko yhtään teidän luonnekuvauksiinne.. entä ulkonäköön?


      • skorppari
        /M kirjoitti:

        Joo, olen syntynyt 16.11 ja kotosin Helsingistä..
        Kuvailkaa vähän itteänne-tää on hassua ja jännää. Olis kiva tietää, minkälaisia ihmisiä ootte...
        Mä alotan: olen vaaleahiuksinen, terävä leukainen, kapea kasvoinen, suuri silmäinen ja luonteeltani terävä sanainen suuttuessani, lepyn helposti, mutta jätän asiat mielen sopukoihin hautumaan ja saatan tuoda ne uudestaan esiin uuden riidan syttyessä. Joskus käytän seksiä aseenani. Sopiiko yhtään teidän luonnekuvauksiinne.. entä ulkonäköön?

        en tiiä...

        mie oon vaalea hiuksine, vähä punertavat, pienenmpänä oli enemmä mut on tainu aurinko haalistaa :) vihreät silmät aika suuret, niin on
        ainakin sanottu.
        mieki lepyn helposti mut saatan myös suuttua helposti, en kylläkään kavereilleni.

        mutta yhden toisen skorpparin (synt.TASAN viikko ennen minua) kanssa joka oli kaverini en tullut toimeen, pienimmästäkin asiasta tuli riitaa, hän kylläkin niitä aloitti enemmän.

        ois ehkä pitäny kysyy joltai kaverilta, ois tienny paremmi millane oon :)

        ainii, ja oon tosi huono päättää jostai asioista, kaikki valinnat ym. en oikeastaan osaa itse päättää, mut enköhä viel joskus opi, toivottavasti.

        minä vuonna sie oot syntynyt /M?


      • /M
        skorppari kirjoitti:

        en tiiä...

        mie oon vaalea hiuksine, vähä punertavat, pienenmpänä oli enemmä mut on tainu aurinko haalistaa :) vihreät silmät aika suuret, niin on
        ainakin sanottu.
        mieki lepyn helposti mut saatan myös suuttua helposti, en kylläkään kavereilleni.

        mutta yhden toisen skorpparin (synt.TASAN viikko ennen minua) kanssa joka oli kaverini en tullut toimeen, pienimmästäkin asiasta tuli riitaa, hän kylläkin niitä aloitti enemmän.

        ois ehkä pitäny kysyy joltai kaverilta, ois tienny paremmi millane oon :)

        ainii, ja oon tosi huono päättää jostai asioista, kaikki valinnat ym. en oikeastaan osaa itse päättää, mut enköhä viel joskus opi, toivottavasti.

        minä vuonna sie oot syntynyt /M?

        Oon syntynyt vuonna 1982.
        Hauska kuulla millanen ihminen oot! Hassua, etten oo koskaan törmänny kehenkään, joka olis syntyny samana päivänä ku mä. :)
        Entäs minä vuonna sinä olet syntynyt?


      • skorppari
        /M kirjoitti:

        Oon syntynyt vuonna 1982.
        Hauska kuulla millanen ihminen oot! Hassua, etten oo koskaan törmänny kehenkään, joka olis syntyny samana päivänä ku mä. :)
        Entäs minä vuonna sinä olet syntynyt?

        oon syntyny 1988, elikkä 6 vuotta nuorempi kuin sie :)

        en miekää ole koskaan aikasemmin tavannu ketään samana päivänä syntynyttä, mutta kerta se ensimmäinenkin ;)

        mitäs täs kysyis,hmmm... nyt ei tuu just mielee mitää järkevää ainakaa, johtuiskoha et kello jo aika paljo :)


      • man-legally
        /M kirjoitti:

        Oon syntynyt vuonna 1982.
        Hauska kuulla millanen ihminen oot! Hassua, etten oo koskaan törmänny kehenkään, joka olis syntyny samana päivänä ku mä. :)
        Entäs minä vuonna sinä olet syntynyt?

        samana päivänä mm robert de niro.sean penn.katri-helena.


      • Anonyymi
        /M kirjoitti:

        Joo, olen syntynyt 16.11 ja kotosin Helsingistä..
        Kuvailkaa vähän itteänne-tää on hassua ja jännää. Olis kiva tietää, minkälaisia ihmisiä ootte...
        Mä alotan: olen vaaleahiuksinen, terävä leukainen, kapea kasvoinen, suuri silmäinen ja luonteeltani terävä sanainen suuttuessani, lepyn helposti, mutta jätän asiat mielen sopukoihin hautumaan ja saatan tuoda ne uudestaan esiin uuden riidan syttyessä. Joskus käytän seksiä aseenani. Sopiiko yhtään teidän luonnekuvauksiinne.. entä ulkonäköön?

        Mulla muuten sama mutta oon brune


    • Pistin

      Minä olen 16.11.1984 syntynyt tytteli. Pikkuserkkuni (urospuolinen) on kanssa syntynyt tuona samaisena päivänä. Lisäksi yksi miespuolinen kaverini on syntynyt 16.11.82. Että näin... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe