Lue tää ja auta!!! plz!!!

hyrsy

Voiks joku auttaa? Mun runeukon salis on haksattu!!! Jos jollaki on hyvä hakkeri, auta siis mua saamaa se salasana takasi!!! sen nimi on hyrsy. plz, ja auta, tai vastaa tahan keskusteluuuuunnnnnn!!!

8

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalopeeno

Runescapessa ei voi enää hakkeroida, ilman huomaamatta.... Ensi kerralla laita recovery guestion päälle, että saat salasanasi takaisin...

Sano vian hyvästit hahmollesi...

• j0000

jalopeenolle tiedoksi kukaan ei ole viekä päässy jagexin servereille "hakkeroimaan".

Oot varmaan vaan kertonu jollekki kaverilles salasanan tai sit liian helppoa salasana ja joku arvannu tai sit troija.

• hyrsy
        j0000 kirjoitti:

jalopeenolle tiedoksi kukaan ei ole viekä päässy jagexin servereille "hakkeroimaan".

Oot varmaan vaan kertonu jollekki kaverilles salasanan tai sit liian helppoa salasana ja joku arvannu tai sit troija.

Kyllä se on hakkeroitu. Mun kaveritki on sanonu, ja ne on luotettavii...
        Mut nyt tää ei oo politiikan asia!
        Sinne voi hakkeroituu, sillä ne serverit ei oo ees valvottuja. Java-tukeen on myös kuulemma tosi helppo hakkeroituu, senkun lataa sen java kohteen koneelle, lataa ne tiedostot, jotka tulee, hakkeroi sen kirjautumis kohan ja tekee siit oman javatuen ja kysyy sitä salasanaa, nii ei pistä mitään.
        Mut se on hakkeroitu, oon siit varma...
        Mite muullatavalla mä yhtäkkiä kirjauduin ulos ja salasana ei enää toiminu? Selityksiä kaipaan! Sitä salasanaakaa en oo antanu kenellekkää. Mä tiiän sen, sillä haluun kouluttaa sitä ukkoo ihan ite! Vastauksia!

• Hyrsy
        hyrsy kirjoitti:

Kyllä se on hakkeroitu. Mun kaveritki on sanonu, ja ne on luotettavii...
        Mut nyt tää ei oo politiikan asia!
        Sinne voi hakkeroituu, sillä ne serverit ei oo ees valvottuja. Java-tukeen on myös kuulemma tosi helppo hakkeroituu, senkun lataa sen java kohteen koneelle, lataa ne tiedostot, jotka tulee, hakkeroi sen kirjautumis kohan ja tekee siit oman javatuen ja kysyy sitä salasanaa, nii ei pistä mitään.
        Mut se on hakkeroitu, oon siit varma...
        Mite muullatavalla mä yhtäkkiä kirjauduin ulos ja salasana ei enää toiminu? Selityksiä kaipaan! Sitä salasanaakaa en oo antanu kenellekkää. Mä tiiän sen, sillä haluun kouluttaa sitä ukkoo ihan ite! Vastauksia!

Se ei oo helppo salasana. Siinä on kirjaimia ja numeroita isoina ja pieninä, sillä en halunnukkaa sitä helpoks sitä salasanaa...
        Ja meillä on internet palomuuri, joka ei päästä mitään ohjelmia käyttämään sitä ohjelmaa.
        Se ottaa myös esim. javasta vain ne lisäosat, ja pitää niitä karanterissa.
        En oo ikinä antanu salasanaa kenellekkää, en oo tyhmä.

• hyrsy
        Hyrsy kirjoitti:

Se ei oo helppo salasana. Siinä on kirjaimia ja numeroita isoina ja pieninä, sillä en halunnukkaa sitä helpoks sitä salasanaa...
        Ja meillä on internet palomuuri, joka ei päästä mitään ohjelmia käyttämään sitä ohjelmaa.
        Se ottaa myös esim. javasta vain ne lisäosat, ja pitää niitä karanterissa.
        En oo ikinä antanu salasanaa kenellekkää, en oo tyhmä.

Hyvästi, hyrsy, 62lvl, rune fullit, 2 dragon longii, ja kaikki muutki 200 sword fishii.
        Kylläpä paljon menetin, ja nyt kyllä watuttaa!!!
        Jos tuntisin sen, joka sen salasanan joteki nyt sai, se sais kyllä aika isot turvokset naamaa . Nii isot, et kusi tulee jo suusta, ja veri perseestä!!! Mua vituttaa!!!

• j000000000
        hyrsy kirjoitti:

Hyvästi, hyrsy, 62lvl, rune fullit, 2 dragon longii, ja kaikki muutki 200 sword fishii.
        Kylläpä paljon menetin, ja nyt kyllä watuttaa!!!
        Jos tuntisin sen, joka sen salasanan joteki nyt sai, se sais kyllä aika isot turvokset naamaa . Nii isot, et kusi tulee jo suusta, ja veri perseestä!!! Mua vituttaa!!!

Siis et ymmärrä mitään "hakkeroimisesta" etkä koneistakaan et oles nytten vaan hiljaa ja ne isot ja pienet kirjaimet ei vaikuta mitään, luulen et se oli vaan normaali troija virus joka pölli kaikki salasanat.

• Hyrsy
        j000000000 kirjoitti:

Siis et ymmärrä mitään "hakkeroimisesta" etkä koneistakaan et oles nytten vaan hiljaa ja ne isot ja pienet kirjaimet ei vaikuta mitään, luulen et se oli vaan normaali troija virus joka pölli kaikki salasanat.

Miks minun kaveritkin on hakkeroinut Täällä runes? Mut ehkä se oli se troija, mut se kirjautu tänään sisään, ja se en ollu mä

• -.-
        Hyrsy kirjoitti:

Miks minun kaveritkin on hakkeroinut Täällä runes? Mut ehkä se oli se troija, mut se kirjautu tänään sisään, ja se en ollu mä

kaksi aivan eri asiaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7130
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4266
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1691
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1406
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1384
    Aihe