Eli tommonen pikkunelari ois kaupan,uutta vastaava.ajettu kolme kertaa eli n.3h.pyynti ois 4900e,saa tinkiä jos osaa.
M:YAMAHA YZ 250F 2005
7
1015
Vastaukset
- Mikas
mikä on tiukka hinta?
- Rinaldi
kyl siit tommonen 4700e pitäs saada.
- endurokuski
Rinaldi kirjoitti:
kyl siit tommonen 4700e pitäs saada.
ajettu sen koko iän aikan 3 tuntia vai viimesen männänvaihdon jälkeen? aika ihme hinta 3 tuntii ajetusta pyörästä. onko oll sulla uudsta asti. miksi myyt?
- Rinaldi
endurokuski kirjoitti:
ajettu sen koko iän aikan 3 tuntia vai viimesen männänvaihdon jälkeen? aika ihme hinta 3 tuntii ajetusta pyörästä. onko oll sulla uudsta asti. miksi myyt?
Pyörällä on kokonaisuudessa ajettu n.3h.Mäntää ei ole vaihdettu.mitä ihmeellistä hinnassa?ei ole ollut minulla uudesta asti,ollut kaverilla(tytöllä).tullut minulle toisen kaupan mukana,myyn tarpeettomana,on jo toinen pyörä.
- päin
Rinaldi kirjoitti:
Pyörällä on kokonaisuudessa ajettu n.3h.Mäntää ei ole vaihdettu.mitä ihmeellistä hinnassa?ei ole ollut minulla uudesta asti,ollut kaverilla(tytöllä).tullut minulle toisen kaupan mukana,myyn tarpeettomana,on jo toinen pyörä.
misä päin tää onn myynnissä,,voisin olla kiinnostunu,,vaikka nelari onki,,prrruuutttt:)
- Ahtikari
laitatko kuvia ym tietoa pyörästä , ja mistäpäin on ? matkahuollonkautta varmaan pyörä kulkee ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770