Perheellä on edessä muutto Hämeenlinnaan, ja asuntoa etsitään kiivaasti. Vapaita vuokra-asuntoja näyttäisi löytyvän, esimerkiksi Kettumäestä. Millaista asuinaluetta?
Kiinnostaa myöskin mielipiteet muista alueista, erityisesti lapsiperheelle sopivat alueet ja Vanajaveden länsipuolella olevat asuinalueet?
Me Kettumäkeläiset?
17
6481
Vastaukset
- Vaakku
Täällä on turvallista kun poliisit käy lähes päivittäin ja öisinkin. Vipinää riittää.
- eräs vaan
Kettumäessä asuu paljon lapsiperheitä sekä vanhuksia. Siellä on paljon omakotitaloja sekä pari/rivitaloja/tms. Käsittääkseni se on aika rauhallista aluetta, ja palvelut, ulkoilumahdollisuudet sekä keskusta ovat suht lähellä. Alueella on muutama kerrostalokin.
- on hyvä
paikka asua. itse asuin siellä n.5 vuotta vvo:n vuokra asunnossa. tykkäsin kyllä asua, lapsellekkin oli paljon kavereita ja pihat mukavia ja turvallisia.
- Muuttaja-Minna
Onko uusia rakenteilla mukaville paikoille?
- olla nyt
Muuttaja-Minna kirjoitti:
Onko uusia rakenteilla mukaville paikoille?
uusia taloja tulossa.. karhuntie on varsinkin kiva paikka (talot: 14, 16 ja 18). niissä on paljon lapsiperheitä ja pihat on kivoja. talot on metsän reunassa ja ympärillä on rivareita ja omakotitaloja. sinne vaan asustaan.
- seppo
olla nyt kirjoitti:
uusia taloja tulossa.. karhuntie on varsinkin kiva paikka (talot: 14, 16 ja 18). niissä on paljon lapsiperheitä ja pihat on kivoja. talot on metsän reunassa ja ympärillä on rivareita ja omakotitaloja. sinne vaan asustaan.
unohdit kertoa että kanaali koskinenkin asuu siinä ihan millissä. antaa vähän turvaa kun se katsoo selustaa.
- Karhuntiellä asuja
seppo kirjoitti:
unohdit kertoa että kanaali koskinenkin asuu siinä ihan millissä. antaa vähän turvaa kun se katsoo selustaa.
Johan Koskinen on ollut vuositolkulla listimättä ketään ja niin fiksu ja filmaattinen kaveri kun tuossa hiihtelee. Tosin nyt ei ole näkynyt pieneen hetkeen ja juurihan sai vajaan vuoden taas lisää istuttavaa, ja vielä sisälläkin juttuja. Eli tuo lähikulmiemme pyyteetön sankari ei ilmeisesti kovin kauaa katukuvassa ole. Ellei sitten ole jo nyt kivessä takaisin...
Suoraan sanoen miehellä on nykyään enää nimensä ja vanha maineensa. Jos ei tietäisi veikkosen taustaa niin pelkkä surkea doku. (Ja vaikka tietääkin niin sama asia). Arvaamaton veikkonen kyllä, en välttämättä samassa kämpässä viitsisi kääntää selkää jos pikku-ukot alkaisivat vilistää miehen silmissä.
Mutta ihan vakavasti puhuen, jos tuota yhtä yksittäistapausta ei huomioon ota niin Ojoinen/Kettumäkialue on hyvin rauhallista ja mukavaa seutua asua lapsiperheenkin. - Muuttaja-Minna
Karhuntiellä asuja kirjoitti:
Johan Koskinen on ollut vuositolkulla listimättä ketään ja niin fiksu ja filmaattinen kaveri kun tuossa hiihtelee. Tosin nyt ei ole näkynyt pieneen hetkeen ja juurihan sai vajaan vuoden taas lisää istuttavaa, ja vielä sisälläkin juttuja. Eli tuo lähikulmiemme pyyteetön sankari ei ilmeisesti kovin kauaa katukuvassa ole. Ellei sitten ole jo nyt kivessä takaisin...
Suoraan sanoen miehellä on nykyään enää nimensä ja vanha maineensa. Jos ei tietäisi veikkosen taustaa niin pelkkä surkea doku. (Ja vaikka tietääkin niin sama asia). Arvaamaton veikkonen kyllä, en välttämättä samassa kämpässä viitsisi kääntää selkää jos pikku-ukot alkaisivat vilistää miehen silmissä.
Mutta ihan vakavasti puhuen, jos tuota yhtä yksittäistapausta ei huomioon ota niin Ojoinen/Kettumäkialue on hyvin rauhallista ja mukavaa seutua asua lapsiperheenkin.Siis onko totta, että Hln:aan, isoon kaupunkiin ei tällä hetkellä rakenneta asuntoja esim. kerrostaloja lainkaan? Ei voi olla tottakaan.
- rakenteilla
Siis onko totta, että Hln:aan, isoon kaupunkiin ei tällä hetkellä rakenneta asuntoja esim. kerrostaloja lainkaan? Ei voi olla tottakaan.
uusiakin, mut ei taida kettumäkeen nousta nyt uusia taloja. jukolaan rakennetaan jatkuvasti, mutta itse en henkilökohtaisesta paikasta pidä, joskus on tullut sielläkin asuttua. kauriala on oikein kiva paikka asua, mut autoja kulkee paljon.
- vatajasta
seppo kirjoitti:
eli kanaali koskisesta haittaa kun naapurissa asuin, ei ainakaan koskaan mun elämää häirinnyt.
- kyseisestä henkilöstä
seppo kirjoitti:
eli kanaali koskisesta haittaa kun naapurissa asuin, ei ainakaan koskaan mun elämää häirinnyt.
- me vaan
seppo kirjoitti:
Kyllä se Koskinen asu kettumäes, mut eipä asu enään. On muuttanut n. 400km päähän. joten eipä tarvi tuostakaan huolissaan enään olla!!!!!!!!!!
Kettumäki on kyllä kiva paikka asua, itse asunut täällä 5v ja avopuolisoni 10v, poikakin tykkää kun kavereita löytyy!!! - XXX
Siis onko totta, että Hln:aan, isoon kaupunkiin ei tällä hetkellä rakenneta asuntoja esim. kerrostaloja lainkaan? Ei voi olla tottakaan.
Tällä hetkellä siihen samaan mäkeen, mikä on kettumäen toisella puolella, rakennetaan jotain taloo, ja on rakenteilla oleva paritalon puolikas myytävänä. Kotiapaja myy kyseistä pätkää
- mä vaan
me vaan kirjoitti:
Kyllä se Koskinen asu kettumäes, mut eipä asu enään. On muuttanut n. 400km päähän. joten eipä tarvi tuostakaan huolissaan enään olla!!!!!!!!!!
Kettumäki on kyllä kiva paikka asua, itse asunut täällä 5v ja avopuolisoni 10v, poikakin tykkää kun kavereita löytyy!!!ei se mihkään muuttanu ole näyttää nytkin olevan valot pällä ja samat rätit ikkunassa kun aina ennenkin.
- me vaan
mä vaan kirjoitti:
ei se mihkään muuttanu ole näyttää nytkin olevan valot pällä ja samat rätit ikkunassa kun aina ennenkin.
kyllä ainakin kämppä on irtisanottu ja irtisanomistarkastuskin tehty!!
- mä vaan
me vaan kirjoitti:
kyllä ainakin kämppä on irtisanottu ja irtisanomistarkastuskin tehty!!
se on sitjättäny noi rättinsä sinne ja tarkastaja jättäny valot päälle ne on meinaan jo kaks päivää ollu päällä!
- me vaan
mä vaan kirjoitti:
se on sitjättäny noi rättinsä sinne ja tarkastaja jättäny valot päälle ne on meinaan jo kaks päivää ollu päällä!
tiesitkö te se on kriminaalihuollon kämppä???
siellä on uus asukas... tavarat joita siä on kuuluu krimille!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004373
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631703
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706