On tyhmää rakentaa autoja joiden korjaaminen edellyttää erikoistaitoja.Tavallinen pulliainen joka ei huvikseen ajele vaan tarpeeseen on erittäin tyytyväinen yksinkertaisiin jo tuhansia vuosia vanhoihin keksintöihin.Turvallisuus tulee kuljettajasta ei lisämausteista joista on yksinomaan haittaa,vähentävät turvallisuutta.Kallis hinta jonka ihmiset maksaa karamellinkoreista trendituotteista tressaa pienipalkkaista työläistä kun hän vähittäismaksulla koronkiskurin lainaan turvautuen hankkii elintason merkin ja sitä ystävilleen esittelee työpaikalla.Lada vapauttaa ihmisen parempaan toimintaan
Vain Lada on yksinkertainen auto
15
1178
Vastaukset
- Perttu
Yksinkertaiset ihmiset tarvitsevat yksinkertaisia autoja.
- weli_wiljami
Kyseinen toveri Perttu näkyy paneutuneen kiitettävällä tavalla niin monilta unohduksiin jäävien yksinkertaisten ihmisten ongelmiin ja todennut, että Lada on järkevä autovalinta heidänkin kohdallaan.
On suorastaan pakko olla samaa mieltä. - Lada 1200s
Yksinkertaiset ihmiset huollattavat autonsa ulkopuolisilla
- saa
niin täytyyhän siitä omasta satasen romusta jotain positiivista löytää.
- Yksinkertainen
Selittäisitkö hieman. Olen aina ollut siinä käsityksessä, että auton kuin auton korjaaminen edellyttää erityistaitoja. Emme me kaikki oli niin erinomaisen taitavia, että osaisimme mitä hyvänsä.
Selittäisitkö myös mihin jo tuhansia vuosia vanhoihin keksintöihin nimen omaan Lada perustuu. Miksi noita keksintöjä alettiin soveltaa vasta v. 1970, eikä jo tuhansia vuosia sitten?
Selittäisitkä myös tarkemmin mitä ovat nuo mainitsemasi turvallsiuutta vähentävät lisämausteet ja millä tavalla ne vähentävät turvallisuutta.- Exladaisti
Sentään. Pyörään Lada perustuu ja Italialaiset kertoivat -70luvulla miten sen pyörän saa pyörimään. Katsos tuvallisuusriski tulee siitä, että kaksi Ladaa saadaan liikkumaan tiellä, ne voivat kohdata, jolloin tulee yhteentörmäyksen riski. Lisäksi jos Ladassa olisi turvatyyny, se laukeaisi omia aikojaan ajon alkana ja se on myös erittäin vaarallista. Tässä pari esimerkkiä miksi Lada on turvallinen auto.
- Lada 1200s
Exladaisti kirjoitti:
Sentään. Pyörään Lada perustuu ja Italialaiset kertoivat -70luvulla miten sen pyörän saa pyörimään. Katsos tuvallisuusriski tulee siitä, että kaksi Ladaa saadaan liikkumaan tiellä, ne voivat kohdata, jolloin tulee yhteentörmäyksen riski. Lisäksi jos Ladassa olisi turvatyyny, se laukeaisi omia aikojaan ajon alkana ja se on myös erittäin vaarallista. Tässä pari esimerkkiä miksi Lada on turvallinen auto.
Lada ei ole kolaritilanteessa turvallinen. Ei ole haulikkokaan väärin käytettynä. Kolarin ajaminen on auton väärin käyttöä.
- mechanic
Exladaisti kirjoitti:
Sentään. Pyörään Lada perustuu ja Italialaiset kertoivat -70luvulla miten sen pyörän saa pyörimään. Katsos tuvallisuusriski tulee siitä, että kaksi Ladaa saadaan liikkumaan tiellä, ne voivat kohdata, jolloin tulee yhteentörmäyksen riski. Lisäksi jos Ladassa olisi turvatyyny, se laukeaisi omia aikojaan ajon alkana ja se on myös erittäin vaarallista. Tässä pari esimerkkiä miksi Lada on turvallinen auto.
Ladan varaosat maksaa vain 30% siitä mitä muihin merkkeihin.Ja niitä vain erittäin harvoin tarvitaanLadassa kun ei nääs ole mitään mausteita.On vain tarpeellinen.Vai onko täällä napapiirillä jossa vuoden keskilämpötila harvoin ylittää nollan ilmastointi tarpeellinen.Ei hiisi vieköön ole
- Papparainen
mechanic kirjoitti:
Ladan varaosat maksaa vain 30% siitä mitä muihin merkkeihin.Ja niitä vain erittäin harvoin tarvitaanLadassa kun ei nääs ole mitään mausteita.On vain tarpeellinen.Vai onko täällä napapiirillä jossa vuoden keskilämpötila harvoin ylittää nollan ilmastointi tarpeellinen.Ei hiisi vieköön ole
Et ole poju perehtynyt Ladoihin pahemmin. Onhan Lada 110-mallissa ilmastointi eli täysin turha kapine, mutta Lada-kuljettajien ylistämä.
- ilmastointi
Papparainen kirjoitti:
Et ole poju perehtynyt Ladoihin pahemmin. Onhan Lada 110-mallissa ilmastointi eli täysin turha kapine, mutta Lada-kuljettajien ylistämä.
kuules papparainen ei ole latassa ilmastointia,on vain jonkinmoinen automaattisäätö joka yrittää pitää lämpötilan halutunlaisena vaan ei se jäähdytä ilmaa.eikä kyllä hääppöisesti toimi muutenkaan,kuten ei koko kottero
- Lada 1200s
ilmastointi kirjoitti:
kuules papparainen ei ole latassa ilmastointia,on vain jonkinmoinen automaattisäätö joka yrittää pitää lämpötilan halutunlaisena vaan ei se jäähdytä ilmaa.eikä kyllä hääppöisesti toimi muutenkaan,kuten ei koko kottero
Tuo toiminto on yksi niistä todellakin toimivista ja mukavuutta tuovista varusteista. Mutta toimii toivotulla tavalla vain jos ilman puhallus suunnataan muuallekkin kuin pelkästään tuulilasille. Tuulilasiin puhaltaessaan lämmin ilma nousee suoraan kattossa sijaitsevaan lämpötila anturiin joka sitte ohjaa lämmitystä pienemmälle turhan aikaisin...
- Exladaisti
mechanic kirjoitti:
Ladan varaosat maksaa vain 30% siitä mitä muihin merkkeihin.Ja niitä vain erittäin harvoin tarvitaanLadassa kun ei nääs ole mitään mausteita.On vain tarpeellinen.Vai onko täällä napapiirillä jossa vuoden keskilämpötila harvoin ylittää nollan ilmastointi tarpeellinen.Ei hiisi vieköön ole
Kertovat jotain aivan muuta. Suomessa on keskilämpötilat pitkälti plussa puolella aina Hangosta Utsjoelle. Joten jopa hellepäiviä riittää myös läpi Suomen. Totta muuten puhut, varaosahinnat ovat halvempia, mutta varaosia tarvitaankin nelinkertainen määrä ja korjaamon tuntitaksat ovat samat. Ojalan laskuoppi kertoo, että kalliiksi tulee.
- ihmejakumma
Exladaisti kirjoitti:
Kertovat jotain aivan muuta. Suomessa on keskilämpötilat pitkälti plussa puolella aina Hangosta Utsjoelle. Joten jopa hellepäiviä riittää myös läpi Suomen. Totta muuten puhut, varaosahinnat ovat halvempia, mutta varaosia tarvitaankin nelinkertainen määrä ja korjaamon tuntitaksat ovat samat. Ojalan laskuoppi kertoo, että kalliiksi tulee.
Miten ladaan menee varaosia nelinkertainen määrä.Onko joka sylierissä neljä tulppaa,neljä öljysäiliöätä ja filtteriä kuin myös ilmansuodattimia, pyöränmuttereitä,vararenkaita jne.vai ropakantaako lietsot.
- Exladaisti
ihmejakumma kirjoitti:
Miten ladaan menee varaosia nelinkertainen määrä.Onko joka sylierissä neljä tulppaa,neljä öljysäiliöätä ja filtteriä kuin myös ilmansuodattimia, pyöränmuttereitä,vararenkaita jne.vai ropakantaako lietsot.
Ladoissa kului minulta jarrusylintereitä, nokka-akseli, nokkia,lämmönsäädön vesiventtiilejä, virtalukko , tasauspyörästö,startti,laturi, laturin hiiliä,jännitesäätäjä, kartaanin murroksia, stefoja sinne sun tänne. N.300 000km kolmella Ladalla. Tasauspyörästö takuuseen ja jokunen stefa, muut omasta pussista.
- ei tee
sitten enää Fiat 124:ää, johon Laada perustuu. Kun se kerran on niin p&&%#leen hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420