Mistä voisi teidustella kesämökkiä vuokralle elokuuksi? Enmme asu Suomessa, mutta haluaisimme veittää elokuun etelä-Suomessa merne 7ati järeven rannalla mökissä. Vaatimatonkin käy. Kiitos etukäteen tiedoista.
Kesämökki vuokralle elokuuksi?
8
3516
Vastaukset
- Anni
Aloita vaikka www.lomarengas.fi.
www.lomasuomi.fi näyttää olevan jonkinlainen lomaportaali, jonka kautta löydät muutakin mahdollista kiinnostavaa. - rakentajarane
Esim. täältä
http://www.huvila.net/cgi-bin/pager.cgi?huvila=375&kieli=suomi - Sähöpostiyhteys
Hei Leena!
Laitappa oma e-mailisi tulemaan,
niin asia lähtee eteenpäin.
t. Merja- LeenaP.
On mailiosoite.
- vaihtoehdoista
Kokeneena vuokramökkeilijänä suosittelen tuota lomarenkaan vaihtoehtoa. Mökit on maloluokiteltu ja hinnoittelu menee sen mukaan. Meillä on homma aina pelannut hyvin. Suosittelen.
- aina joskus koska
asumme itse pohjois-suomessa.Mökki on erittäin kauniissa niemessä jossa hiekkarannat.Iso järvi Puulavesi,kalaisa,vene,kirkonkylään linnuntietä järven yli 5 km.Mantietä 13.km.
Mökissä ei ole mitään mukavuuksia.Takka on ja pieni kamina.Lähetämme tarkempia tietoja jos kiinnostaa. os Rehniön tie 677 Hirvensalmi.sähköp: [email protected] - Sirkani
Hei!
Meillä on juuri sellainen huvila, josta nautitte ja iloitsette porukalla. Kerromme tarkemmin, jos haluatte Savonlinnaan puhdasvetisen järven rannalle, tiestön ja vesistön päähän - paikkaan, jossa vallitsee täydellinen rauha ja männikkömetsän hyvä tunnelma. Päärakennus 135 m2, luhtiaitta 70 m2, lisäksi suuri savusauna ja toinen kahden hengen aittarakennus. Lähin naapuri 400 metrin päässä!!
Voitte soittaa myös numeroon 358 400 452 240/Sirkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082