Pitäis saada 3:lla eurolla lahja joka sopis lähes jokaiselle ihmiselle.
Apua!! 3 euron lahja
8
6486
Vastaukset
- Rouva Dostojevski
Jos kyseessä on pikkujoululahja, niin tässä joitakin ehdotuksia:
- karkkia
- kynttilä
- tonttulakki
- pelikortit
- joku joulukoriste
- joku pieni lelu
- avaimenperä
Humoristinen pikkujoululahja olisi jokin ihan toiseen juhlapäivään liittyvä esine kuten:
- vappuhuiska tai serpentiiniä
- ilmapallo
- suklaamuna - Joukahainen
Kolmella egellähän saa jo kevyesti vaikka jonku kivan mukin! Jää vielä ehkä rahaa ostaa sinne sisään jotain hyvää, esim. pieni suklaapukki tai suklapatukka.
- joulumielimullaonjooo
Ehottomasti osta muovailuvahaa :P:P
Hauska lahja vähän vanhemmillekkin ;) - Tytsy
Heijastimen kannalla. Sopii jokaiselle ja on varmasti tarpeen.
- jouuuuulu
Sillä rahalla taitaa saada jo kivan köntin piparkakkutaikinaa. Ja siis monta pellillistä pipareita, joista voi tehdä vaikka minkälaisia, vaikka talon. Ja jos vaan tykkää leipoa niin kolmella eurolla tekee jo ihmeitä!
- Anna S.
jos olet helsingissä mene euron kauppaan. sieltä löytyy vaikka mitä ja ideoitakin. Huom, ihan mitään sekundaa ei sentään tarvitse ostaa, mutta on siellä ihan asiallisen näköisä/valmistettujakin tuotteita.
- jouluilo
-Kirjanmerkki
-magneetti (esim. lasten/mietelause jne.)
-ko. summalla erikois teetä/kahvia-kahvinpapuja, kuten suklaa, vanilja, joulu.. (esim. stockmannin coffee siinä alakerrassa, Hki).
-koristeltu pipari
-enemmän on vähemmän, miksi ei myös joululahjoissa? osta isompi setti esimerkiksi lusikoita ja jaa ne eri paketteihin. Tästä hyvänä esimerkkinä muumilusikat, tosin 4 kpl maksaa n.20 euroa = 5 euroa/ 1 lusikka. (Ei mennyt ihan kolmeen euroon...) Piristää ja saa hymyn huulille.
-tuolla periaatteella voit saada uusia ideoita ja keksiä tuotteita joita hankkia lahjaksi. - hele
raha-arvankin saada kolmella eurolla.Voi olla sitten arvokkaampikin lahja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802