ELi olen viimesellä luokalla peruskoulussa.
keskiarvo on ollut siinä 8.5, mutta nyt:
On ollut erinäköisiä vaivoja ja ongelmia:
Syömishäiriö, en syö mitään tai syön oikein paljon ja silloin oksettaa. Olen alkanut viiltelemään, koko kehoa särkee, ottaa kipeää,
olen n.1 kerta/viikko kuumeessa, kuume nousee 37,5-38,5 asti. nukun yössä 0-5 tuntia, tekisi mieli koko ajan nukkua vaan tai itkeä, mutta ei niitäkään jaksa...
Kaikki nämä johtunee hyväksikäytöstä muutama vuosi sitten..
Mutta onko tää jo vakavaa, että kun menen psykiatrille jonne poliisi määräsi kun vein hyväksikäytön sille tietoon, eli parin viikon päästä aika psykiatrille, kuinka suureksi tarpeeksi ne näkevät tässä tilanteessa määrätä lääkkeitä, ja määrääkö ne niin vahvoja aluksi, että pystyy nukkumaan kunnolla?
Puolustuskyky pettää
3
479
Vastaukset
- depressio..
lisäys vielä,että kilpirauhasten arvot on hyvät ja normaalit, terveyden tila on sellainen että olen urheilija, kiintynyt lajeihin joissa tarvitaan voimaa-kokoa, eli olen 175/95, tyytyväinen ulkonäköön jne..
Aika moninaisia oireita ainakin sulla on. Kannattaa kuitenkin itse olla tietoinen siitä, mitä lääkärit alkavat reseptiinsä kirjoittaa. Osa kirjoittaa vahvat lääkkeet varmuuden vuoksi ja osan kanssa ne ovat keskusteltavissa. Univaikeuksiin kuitenkin kannattaa mieluummin ottaa nukahtamislääkkeitä unilääkkeiden sijaan. Sitten masennus- ja ahdistusoireisiin kannattaa pyytää, jos et ole aiemmin käyttänyt, jotain hieman miedompaa lääkitystä ensi alkuun. Tarkempia tietoja lääkkeiden nimistä minulla ei ole, mutta ahdistuslääkkeistä itselleni on Xanor tuttu, sitä löytyy erivahvuisena. Nukahtamislääkkeissa varmasti sama juttu, ne pistävät unettamaan, mutta eivät vie tajua kankaalle eli se nukkumaanmeno on kuitenkin ihmisen omalla vastuulla.
Tuo kuumeilu on kyllä erikoinen juttu. Kyllähän se voi johtua kivuista, joista kannattaa mainita. Lisäksi tuo viiltely kannattaa tuoda rohkeasti esiin. Kaikki, mistä ikinä kykenee puhumaan, se tulee samalla käsiteltäväksi. Sillä tavalla asioissa pääsee hieman eteenpäin.- depressio..
en ole koskaan käynyt vielä, joten onko se vain sellainen tunnin höpöttely kerta, niiden pitääs kyllä selvittää jotenkin, että onko mua käytetty oikeasti henkisen tilan puolesta hyväksi.
En oikeen pysty ajattelemaan tuota, mutta eihän kaikki voi varmuudella tietää, että hyväksikäyttö on tapahtunut, vain minä ja se epäilty. Eli en osaa ajatella muutakuin tapahtunutta ja mitä tuli tehtyä..
kuinkahan nekin määrittelee sen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33438289Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1036936Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315510Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214018Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673139Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi542985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182131Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4972036