Kertokaapa arvon naiset missä sijaitsee teidän mielestänne paras kosmetologi Kokkolassa?
Vastauksista kiittäen Hyvää Joulua!
Kokkolan paras kosmetologi??
6
4585
Vastaukset
- ehdottomasti paras
käynyt jo monta vuotta asiakkaana leenalla ja olen tyytyväinen kuten myös kaverini.
- rantakadulla
ja siaitsee osuuspankin talossa, jim jillin vieressä on porttikongi siitä sisään heti vasemmalla puolella olevasta ovesta sisään ja hissiin.
- samaa mieltä,
että sieltä kannattaa kysellä. Muistaakseni sieltä saa lahjakortteja.
- kb b
Ja on nätti rouva.
- löytänyt
Mari-Anne Rauma-Iiivari on ammattitaitoitnen eikä turhia pälpätä mutta sen minkä sanoo sanoo asiaa kuten ainakin minä ammattilaiselta odotankin. Jos haluaa kosmetoligilta ammattimaista hoitoa eikä hyvää päivää-juttuja niin suosittelen. Corin on myös ihan hyvä ja tosi ammattitaitoinen on Kauneusputiikissa Katja Saalop, parhaat kulmat ja ripset saa sieltä sekä ihanat hemmotteluhoidot.
- Anonyymi
Törmäsin tähän keskusteluun ja ajattelen kerto oman kokemuksen, kävin monissa paikoissa elämän aikana ja mulla synkkasi parhaiten kauneushoitola Femistä Marina kosmetologin kanssa, eli sinne mun suositukset! Ammattilainen , monipuolinen valikoima laitteita ja viihtyisä hoitola .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624442Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141563Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401341Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58939
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.173868Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39791