Kertokaapa arvon naiset missä sijaitsee teidän mielestänne paras kosmetologi Kokkolassa?
Vastauksista kiittäen Hyvää Joulua!
Kokkolan paras kosmetologi??
6
4893
Vastaukset
- ehdottomasti paras
käynyt jo monta vuotta asiakkaana leenalla ja olen tyytyväinen kuten myös kaverini.
- rantakadulla
ja siaitsee osuuspankin talossa, jim jillin vieressä on porttikongi siitä sisään heti vasemmalla puolella olevasta ovesta sisään ja hissiin.
- samaa mieltä,
että sieltä kannattaa kysellä. Muistaakseni sieltä saa lahjakortteja.
- kb b
Ja on nätti rouva.
- löytänyt
Mari-Anne Rauma-Iiivari on ammattitaitoitnen eikä turhia pälpätä mutta sen minkä sanoo sanoo asiaa kuten ainakin minä ammattilaiselta odotankin. Jos haluaa kosmetoligilta ammattimaista hoitoa eikä hyvää päivää-juttuja niin suosittelen. Corin on myös ihan hyvä ja tosi ammattitaitoinen on Kauneusputiikissa Katja Saalop, parhaat kulmat ja ripset saa sieltä sekä ihanat hemmotteluhoidot.
- Anonyymi
Törmäsin tähän keskusteluun ja ajattelen kerto oman kokemuksen, kävin monissa paikoissa elämän aikana ja mulla synkkasi parhaiten kauneushoitola Femistä Marina kosmetologin kanssa, eli sinne mun suositukset! Ammattilainen , monipuolinen valikoima laitteita ja viihtyisä hoitola .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760