Kertokaapa arvon naiset missä sijaitsee teidän mielestänne paras kosmetologi Kokkolassa?
Vastauksista kiittäen Hyvää Joulua!
Kokkolan paras kosmetologi??
6
4664
Vastaukset
- ehdottomasti paras
käynyt jo monta vuotta asiakkaana leenalla ja olen tyytyväinen kuten myös kaverini.
- rantakadulla
ja siaitsee osuuspankin talossa, jim jillin vieressä on porttikongi siitä sisään heti vasemmalla puolella olevasta ovesta sisään ja hissiin.
- samaa mieltä,
että sieltä kannattaa kysellä. Muistaakseni sieltä saa lahjakortteja.
- kb b
Ja on nätti rouva.
- löytänyt
Mari-Anne Rauma-Iiivari on ammattitaitoitnen eikä turhia pälpätä mutta sen minkä sanoo sanoo asiaa kuten ainakin minä ammattilaiselta odotankin. Jos haluaa kosmetoligilta ammattimaista hoitoa eikä hyvää päivää-juttuja niin suosittelen. Corin on myös ihan hyvä ja tosi ammattitaitoinen on Kauneusputiikissa Katja Saalop, parhaat kulmat ja ripset saa sieltä sekä ihanat hemmotteluhoidot.
- Anonyymi
Törmäsin tähän keskusteluun ja ajattelen kerto oman kokemuksen, kävin monissa paikoissa elämän aikana ja mulla synkkasi parhaiten kauneushoitola Femistä Marina kosmetologin kanssa, eli sinne mun suositukset! Ammattilainen , monipuolinen valikoima laitteita ja viihtyisä hoitola .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316106- 393982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833343- 122858
- 292282
- 122277
- 1621916
- 231719
- 281494
- 1051382