"patti" jalassa

samppa2131

niin mulle on ilmestyny joku ihmeen patti jalkaan pohkeen ala-osaan oikealle puolelle.. patti tuntuu silloin kun lihasta jännittää ja se oli ennen aika kova mutta nyt se on vähän pehmennyt.

ei sitten mitään "sullon syöpä sun jaka pitää leikata pois!!!11111!! xd" vastauksia

kiitosh

6

8336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samppa2131

niin siis tarkoitus oli kysyä että mistäköhän tuo johtuu ja pitäisiko tolle tehä jotain?
      niin ja voisiko sillä olla osuutta asiaan että olen ruvennut urheilemaan enemmän kuin ennen.
      patti on ollut siinä n.1kk

• eenari

Jospa se on vaan joku rasitusvamma... Leppuutat sitä vain. Mutta jos se kovin vaivaa niin kiähhää liäkärissä, sillähän se seleviää, eikä tarvii yö uniaan sillä asialla menettää :)

• luusaha

Yks mahdollisuus voi olla verihyytymä lihaksessa. Se kyllä edellyttää sitten sitä, että olet saanut kovan tällin lihakseen. Sen ei välttämättä tarvitse olla kovin kipeä isku, mutta tarpeeksi väkivaltainen, että verta pääsee tarpeeksi purkautumaan (tossa paikassa esim. lätkä tai sählytikun isku). Kun veri ei pääse lihaksesta ulos (siis kun se vuotaa sinne lihaksen sisään) se hyytyy ja hyytymä tuntuu pattina ihon alla. Tällainen hyytymä ei ole vaarallinen ja katoaa ajan kanssa itsessään kun hyytymä taas sulaa ja palaa normaaliin verenkiertoon. Voi kestää muutamasta viikosta pariin kuukauteen. Toisaalta jos tämä ei tunnu varteenotettavalta vaihtoehdolta tai asia vaivaa muuten niin kannattaa ilman muuta käydä hakemassa ihan oikea diagnoosi lekurilta...

• mutta

Anteeksi mutta se tosiaan voi olla luusyöpä :( Hirveetä sanoo tää vaikka kielsit. Käy tarkistuttaa tosiaan lääkärillä. Saattaahan se olla se verihyytymä tai ihan tavallinen rasvapatti.

• syäpäläinen
        mutta kirjoitti:

Anteeksi mutta se tosiaan voi olla luusyöpä :( Hirveetä sanoo tää vaikka kielsit. Käy tarkistuttaa tosiaan lääkärillä. Saattaahan se olla se verihyytymä tai ihan tavallinen rasvapatti.

Kylläpä on huomattavan epätodennäköistä, että nuorella olisi luusyöpä. Sitä paitsi jos se olis syöpä niin se tuntuis pattina sääriluun pinnalla eikä lihaksessa. Eikä se patti siitä pehmenis mihinkään...

• samppa2131

en oo kyl nyt huomannu mitään erikoisen isoa iskua jalkaan mutta veikkaan että se johtuu tästä, koska harrastan potkunyrkkeilyy ja niitä iskuja tulee tämäntästä..
        mut sit viel yks kysymys: miks toi patti eii oo minkään värinen eikä siinä oo ollu mitään mustelmaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe