Katselin uusia pyyhkijän sulkia -97 Voyageriin ja hinnat oli aika hirvittäviä. Mun autossa on 60 cm sulat, 55 cm lienee alkuperäinen? No, oli miten oli, hyvin jaksaa pyyhkiä ja siksipä semmosia etsimään. En tiedä onko tässä kylässä kartelli sulkien hinnoissa, mutta merkistä riippumatta laatusulat maksoi 25e/kpl. Sitten sain vinkin, kokeile Scanian alkuperäistä sulkaa. Ja kappas vaan, sehän istuu. 60 cm ja kiinnike valmiiksi oikeanlainen. Ja hinta 18e/kpl. On kuulemma joku syystarjous. Pitäskö ostaa toinen pari varastoon? Jos kiinnostaa, niin varaosanumero on 1541106, muistaakseni. Siinähän se lasin takana näkyy.
Voyagerin sulat
5
1067
Vastaukset
- Familyman
Ite löysin samanmoiseen autoon Boschin sulat. Etusulat ja takasulka makso muistaakseni approx. 25 ecua.
- Helppo
Vm. -00 voyagerissa ainakin sulan pituus on 70cm. Sen mittaisia onkin vielä vaikeampi löytää ja hinta nousee expotenttiaalisesti. Merkkisulat maksaa lähes 30€ kappale.
Wurthin 750mm pitkät vaihtokumit maksoivat 18,5€/2kpl, joten ostin sellaiset. Ne kävi hyvin vanhoihin varsiin ja pyyhkii hyvin.- carplus
Omassani -97 voyagerissa oli kanssa 70 cm pitkät sulat. Uuden boschit hinnaltaan tosiaan reilut 25€ kappale. Jyväskylän prismasta -15% päivillä mukaan lähti edullisempi vaihtoehto, carplus merkkiset sulat, paketin taustan suosituksen mukaisesti 65 senttiset (pisimmät mitä kaupassa oli tarjolla). Näille hintaa jäi yhteensä tuo 25€ (lähtö 16€ kappale). Muutaman viikon käytön jälkeen sulat toimivat edelleen mainiosti, eli toistaiseksi hinta-laatu -suhde on yllättänyt positiivisesti. Saa nähdä kestävätkö sen mitä merkkisulatkin.
- niinpät
itse ostin autokeskuksesta moparin tarvike sulat ja oli halvemmat kuin bosch . oli muistaakseni jotkut " WB000 " sulat....
- Peetu
ja ovat olleet hyvät, kannattaa muuten ajoittan pyyhkästä jarrunesteellä, että pysyy pehmeinä ja pyyhkii hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2605236Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204251- 604131
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513630
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413425Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv242782Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417