EPÄTOIVOISESTI ihastunutta täältä löytyy?
Ja miksi se on epätoivoista?
Minä ekana... Ja epätoivoista siksi, että olen jo varattu, samoin ihastuksen kohde. Eli asialle ei ikinä koskaan tehdä mitään. Ei edes harkita.
Montako...
9
1212
Vastaukset
- minäkin ihastunut
ja molemmat varattuja.. tosin ei ole mitään paineita, kun kummatkin varattuja.. kokemusta siitäkin kun toinen ei ollut varattu ja siinä vasta oli painostus erota,, jota ei sit tapahtunutkaan.. NAUTI hetkistä..............
- tiedä
..olenko epätoivoisesti ihastunut. Raastaa vain sisintä kun hän ei ole vielä vastannut, vaikka on myöntänyt kiinnostuksensa muhun. Ehkä olen vain liian kärsimätön..tahtoisin niin kovasti olla taas lähelläsi!!!
- niitä
on...yhtä minä rakastan, toiseen olen rakastunut ja siihen uusimpaan olen nyt ihastunut...ja kaikki saavat varnmasti osansa ja tarvitsemansa huomion!
- Tyttönen___
En nyt siitä epätoivosuudesta tiedä mutta ihastunut kuitenkin olen. Epätoivosuutta tietty herättää 200 kilometriä ja tuleva armeijan harmaa! Ja tietty se, että onnistuinko mitenkään herättämään hänen kiinnostustaan !
voi sanoa epätoivoiseksi.
Ihastunut olen mutta molemmat varattuja.
Eikä tämä mene tämän pidemmälle, vaikka välillä niin haaveilenkin.
Terveisiä T:lle - *****
voisi myös kuvata epätoivoiseksi tai ainakin huonosti hoidetuksi... Kun kumpikaan ei viitsi viedä sitä eteenpäin...
Terkkuja T:lle myös!- asuu ?
Siis edellisten viestien.
- Ilmeisesti
asuu ? kirjoitti:
Siis edellisten viestien.
mukana taitaa olla jo useampiakin...
- Jepujee
Voi sanoa, että olen melko epätoivoisesti ihastunut. Periaatteessa meille ei ole olemassa esteitä, mutta silti odottavan aika tuntuu aivan liian pitkältä. Olen sinulle selväksi erään jutun, mutta vielä et ole siihen mitään sanonut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261