Kuvioni on kaikin puolin monimutkainen...Tällä hetkellä opiskelen. Opiskelija voi saada sairauspäivärahaa, jos ei saa/nosta opintotukea, silloin, kun ei tule suorituksia. En saa enää opintotukea, koska minulla on jo ammatti, johon opintoviikot aikanaan menivät. Olen raskaana. Tekemällä keikkahommia (yöt, viikonloput) olisin elättänyt meidät opiskelujen aikana, mutta työni on niin riskialtista, että sitä en raskaana voi tehdä. Nyt lisäkuormituksena läheinen rakas äitini kuoli viikko sitten.
Olen sairaslomalla ja aika lailla lamassa. En voi olla töissä enkä kyllä saa opintoviikkojakaan. Minulla on 2v lapsi, jota olen hoitanut kotona, koska en ole saanut hoitopaikkaa. Olen opiskellut sen, mitä olen hänen hoitamiseltaan pystynyt, mutta nyt en sitten pysty siihenkään, ainakaan tämän viimeisen pommin jälkeen. Voisin saada vahvistetun verotuksen mukaista pientä sairauspäivärahaa. Voinko saada kotihoidontukea samaan aikaan?
Tietääkö kukaan?
Voiko sairauspäivärahaa ja kotihoidontukea saada yhtä aikaa?
Tietäisikö kukaan?
1
677
Vastaukset
- jkjkjk
Kunnallinen hoito estää tuen saannin.
Jos hoidat lapsen ITSE ilman kunnan apua, voit hakea kotihoidontukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448