Päivityksesi. Sydämmestä otti. Mutta ihan oikein mulle. Näin kävi heti kun aloin epäilemään sitä jostain. Nyt ymmärrän lopettaa ja haluatkin mun lopettavan. Hyvästi.
Kävin
153
7440
Vastaukset
- Ottaa
...
- vaan
lopeta!Oletkohan ymmärtänyt jotain väärin
- että...
joku muu on ymmärtänyt jotain väärin. Mutta olen varmasti väärässä. Ei se voi olla totta. Aloin vaan ajattelemaan omia etujani niin tipahdus tuli taas.
- joopa joo
että... kirjoitti:
joku muu on ymmärtänyt jotain väärin. Mutta olen varmasti väärässä. Ei se voi olla totta. Aloin vaan ajattelemaan omia etujani niin tipahdus tuli taas.
joopa joo..kiva huomata että JOKU taktikoi..pelimies selvästi, näköjään..
Jos todella joku ajattelee noin subjektiivisesti niin anna olla.. - vaan
että... kirjoitti:
kiusaisi minua,minä rakastan sinua!
- en taida uskoa!
vaan kirjoitti:
Taidat kyllä puhua omiasi! Mistä tuon voi tietää, saatikka uskoa?!
- Vielä Sanon
en taida uskoa! kirjoitti:
Tajusin äsken, että olen lähes täydellinen stereotypia!!!!!!!!!
T: Stranger than fiction - eivät
joopa joo kirjoitti:
joopa joo..kiva huomata että JOKU taktikoi..pelimies selvästi, näköjään..
Jos todella joku ajattelee noin subjektiivisesti niin anna olla..pelkää naisia yhtään...
- sama
Vielä Sanon kirjoitti:
T: Stranger than fictionTuota en kyllä tajunnut..ei se ollut sitten kai tarkoituskaan ;)
- vaan
en taida uskoa! kirjoitti:
kyllä sen tietää!Etkö ole muka huomannut?
- en sillon
eivät kirjoitti:
pelkää naisia yhtään...
pelänny sitä naista yhessä sen satunnaisen kohtaamisen käynnistyttyä, kun mulla on se äidin torjunta trauma. Tunsin että se vittuilee mulle ja kusettaa mua positiivisuudellaan, vaikka järjellä koitin ymmärtää ettei se niin ollutkaan.
Toivottavasti kaikki selviää suuremmitta ongelmitta, vaikka vaikeaa totuuden kohtaaminen aina on. Munkin isä on ihan samanlainen. Kyllä se rakastaa äitiä älyttömästi, muttei koskaan sillä tavalla. En sitä koskaan kertoisi äidille, koska sen sydän särkyisi. Parempi jatkaa näin. Muista en tiedä. Toivon kaikkien parasta. Se on uskottava. - kyllä
sama kirjoitti:
Tuota en kyllä tajunnut..ei se ollut sitten kai tarkoituskaan ;)
osaa yhdistellä nämä stereotypiat tiettyihin ihmisiin. Ei millään pahalla.
- varma
kyllä kirjoitti:
osaa yhdistellä nämä stereotypiat tiettyihin ihmisiin. Ei millään pahalla.
että hänestäkin tulee paljon onnellisempi kunhan asenteet vaan saadaan muutettua. Valitettavan useat vievät edelleen salaisuutensa hautaan asti ja varjelevat sitä kynsin hampain ikäänkuin kyse olisi jostain kunnia asiasta. Kukaan ei tiedä kuinka paljon heitä oikeastaan on.
On pelottavaa oikeastaan tajuta, ettei ikinä voi tietää tarkalleen mitä muitten päässä liikkuu. Puhua ja tehdä voi ihan mitä tahansa. Pitää vaan luottaa vaistoonsa. Se kertoo paljon enemmän kuin tuhat sanaa.
Joo, mutta olen sanottavani sanonut. Tunnen suurta myötätuntoa.
Voin toki olla täysin väärässäkin, kysehän on vain omista uskomuksistani. Melkeinpä toivon etten sinun takiasi ole, mutten ihan niin hyvä pysty olemaan. Ihminen minäkin vain olen. Kaikki ovat ihmisiä ja tasa-arvoisia. Kunpa vaan kaikki saataisiin tajuamaan se ja luopumaan kaikesta valheellisesta ylpeydestä.
Ja nyt hyvästit, ellet minua halua elämääsi koskaan. Tuskinpa haluat. Luovun sinusta. - anteeksi
varma kirjoitti:
että hänestäkin tulee paljon onnellisempi kunhan asenteet vaan saadaan muutettua. Valitettavan useat vievät edelleen salaisuutensa hautaan asti ja varjelevat sitä kynsin hampain ikäänkuin kyse olisi jostain kunnia asiasta. Kukaan ei tiedä kuinka paljon heitä oikeastaan on.
On pelottavaa oikeastaan tajuta, ettei ikinä voi tietää tarkalleen mitä muitten päässä liikkuu. Puhua ja tehdä voi ihan mitä tahansa. Pitää vaan luottaa vaistoonsa. Se kertoo paljon enemmän kuin tuhat sanaa.
Joo, mutta olen sanottavani sanonut. Tunnen suurta myötätuntoa.
Voin toki olla täysin väärässäkin, kysehän on vain omista uskomuksistani. Melkeinpä toivon etten sinun takiasi ole, mutten ihan niin hyvä pysty olemaan. Ihminen minäkin vain olen. Kaikki ovat ihmisiä ja tasa-arvoisia. Kunpa vaan kaikki saataisiin tajuamaan se ja luopumaan kaikesta valheellisesta ylpeydestä.
Ja nyt hyvästit, ellet minua halua elämääsi koskaan. Tuskinpa haluat. Luovun sinusta.on suorastaan rivoa että tunnen enemmän voitonriemua tästä kuin myötätuntoa. En voi sille yhtään mitään. Kyllä se ohi menee kohta. Myönnän tämänkin koska, mun on pakko olla totuudenmukainen sulle ja muille että voin olla mitä olen.
- Auttaa teitä
anteeksi kirjoitti:
on suorastaan rivoa että tunnen enemmän voitonriemua tästä kuin myötätuntoa. En voi sille yhtään mitään. Kyllä se ohi menee kohta. Myönnän tämänkin koska, mun on pakko olla totuudenmukainen sulle ja muille että voin olla mitä olen.
Jos olen oikeassa haluaisin että pohdit seuraavia kysymyksiä.
1. Tiedän että rakastat häntä valtavasti. Oletko varma että rakkautesi tuottaa nyt hänelle mahdollisimman suuren onnen loppujen lopuksi?
2. Tiedän että hän rakastaa sinua valtavasti. Riittääkö se sinulle naisena? Siedätkö valheessa elämisen?
3. Tiedän että joku kaipaa sinua jossain ja paljon. Mitä se sinulle merkitsee?
PS. Varsin usein ne jotka eniten korostavat heterouttaan eivät sitä todellakaan ole. Heterompi mies ei todellisuudessa välitä takapuolijutuista yms. En minä ainakaan tunnu välittävän, vaikka ne fantasiatasolla kiihottavatkin. Yllätyinkin tätä (mutta ehkä sinun kanssasi kun olet sellainen namu, en tiedä).
Kaikki ovat toki bissejä, mutta jako miesrakastajiin ja naisrakastajiin voidaan vetää siinä kumpaan suuntaan enemmän kallistuu. Lähes välimuotoja on kaikkein vähiten. Itse asiassa todella vähän. Vastustan lokerointia, mutta sitä on pakko nyt käyttää että tiedetään mistä puhutaan. Kaikki ovat ihmisiä vain.
PPS. helvetisti sori jos olenkin väärässä. Jos tietäisit tarinani ymmärtäisit miksi uskon sokeasti tähän. Joka tapauksessa luovun nyt sinusta. Muu ei auta mitään. - Sinua
en sillon kirjoitti:
pelänny sitä naista yhessä sen satunnaisen kohtaamisen käynnistyttyä, kun mulla on se äidin torjunta trauma. Tunsin että se vittuilee mulle ja kusettaa mua positiivisuudellaan, vaikka järjellä koitin ymmärtää ettei se niin ollutkaan.
Toivottavasti kaikki selviää suuremmitta ongelmitta, vaikka vaikeaa totuuden kohtaaminen aina on. Munkin isä on ihan samanlainen. Kyllä se rakastaa äitiä älyttömästi, muttei koskaan sillä tavalla. En sitä koskaan kertoisi äidille, koska sen sydän särkyisi. Parempi jatkaa näin. Muista en tiedä. Toivon kaikkien parasta. Se on uskottava.Silloin. Se oli pelottava kokemus, joka vei minut syvälle maanpäälliseen helvettiin pelkän tekopyhän itseinhon takia. Kun luovuin siitä ja hyväksyin itseni sellaisena kuin olin, huomasinkin olevani juuri sellainen kuin haluan ja olen oikeasti. Kyseessä on jokin psykiatrinen ihme mille etsin vieläkin selitystä.
- mimmi
Auttaa teitä kirjoitti:
Jos olen oikeassa haluaisin että pohdit seuraavia kysymyksiä.
1. Tiedän että rakastat häntä valtavasti. Oletko varma että rakkautesi tuottaa nyt hänelle mahdollisimman suuren onnen loppujen lopuksi?
2. Tiedän että hän rakastaa sinua valtavasti. Riittääkö se sinulle naisena? Siedätkö valheessa elämisen?
3. Tiedän että joku kaipaa sinua jossain ja paljon. Mitä se sinulle merkitsee?
PS. Varsin usein ne jotka eniten korostavat heterouttaan eivät sitä todellakaan ole. Heterompi mies ei todellisuudessa välitä takapuolijutuista yms. En minä ainakaan tunnu välittävän, vaikka ne fantasiatasolla kiihottavatkin. Yllätyinkin tätä (mutta ehkä sinun kanssasi kun olet sellainen namu, en tiedä).
Kaikki ovat toki bissejä, mutta jako miesrakastajiin ja naisrakastajiin voidaan vetää siinä kumpaan suuntaan enemmän kallistuu. Lähes välimuotoja on kaikkein vähiten. Itse asiassa todella vähän. Vastustan lokerointia, mutta sitä on pakko nyt käyttää että tiedetään mistä puhutaan. Kaikki ovat ihmisiä vain.
PPS. helvetisti sori jos olenkin väärässä. Jos tietäisit tarinani ymmärtäisit miksi uskon sokeasti tähän. Joka tapauksessa luovun nyt sinusta. Muu ei auta mitään.Jaa, mikäpä olikaan pointtisi? Haluat kertoa meille TÄÄLLÄ seksuaaalisesta suuntautumisestasi vai mikä ajatus sulla oli?
Tuo alkuperäinen viesti luultavasti (ei kai ollu sun) kertoo liene jostain muusta asiasta kuin tästä mitä haluat nyt viestittää.
Voisin melkeinpä kuvitella Juuri Sinun kirjoittaneen tämän viestisi, mutta huomaa että minä EN ole ap. kirjoittaja vaikka.. - mimmi
en sillon kirjoitti:
Toivottavasti kaikki selviää suuremmitta ongelmitta, vaikka vaikeaa totuuden kohtaaminen aina on. Munkin isä on ihan samanlainen. Kyllä se rakastaa äitiä älyttömästi, muttei koskaan sillä tavalla. En sitä koskaan kertoisi äidille, koska sen sydän särkyisi. Parempi jatkaa näin. Muista en tiedä. Toivon kaikkien parasta. Se on uskottava.Joo, mulla on kans joku trauma..johtuu isästä. Nyt se on alkanu hellittään, ollaan päästy lähemmäs toisiamme. Kai se johtuu siitä että sille merkkaa statukset ja mulle ei. Ilmeisesti oon saavuttanu nyt jotain sellasta, mitä seki arvostaa.
Joo, tässä mäkin mietin, onko joku vi.....nut mun positiivisuudestani vai mistä, mutta eipä liiemmin oo kiinnostusta spekuloida miten asian laita on. Ehkä joku on keksiny puhua mun positiivisuudesta paskaa kateellisuuksissaan ja sitten nyt on näin ku on.
Sama se mulle, jos joku haluaa mustasukkaisuuksissaan keksiä jotain, ei mulla sentään niin huono itsetunto vielä ole - traumastakaan huolimatta! - utelias terveellä tavalla ;D
vaan kirjoitti:
Kerro nyt edes se miksi rakastat?!
- minä(n)
Vielä Sanon kirjoitti:
T: Stranger than fictionNiin no..mut pistää epäileen et eikös meissä jokaisessa ole ainakin vähän sitä sellasta?
Tosin mulla on joskus aika kameleonttimainen olo :D - epäilen
Tais mennä sitten liian intiimiksi, kai. Hoidetaan ne jutut muualla niin ei tuu väärinkäsityksiä.
- kuulalla päähän :D
Mistä oikein epäilit? Joo tuskin kerrot sitä tässä mutta tsemppiä sulle vaan!
Mut ei kai sydämeen mahdu kahta ämmää,vai mahtuuko:)- Vaan
Kaikki ei todellakaan ole siltä miltä näyttää. Ihmiset elävät suurissa valheissa. Et ole todellakaan ainoa. Ensi vuonna kaikki selviää. Ole huoleti. Totuus puhdistaa, vaikka tekeekin aluksi kipeää. Maailma on älytön ja ihmiset sen mukaisia.
Kahta ämmää ei mahdu sydämeeni. Ei sitten millään.
Koskaan ei ole tunkua ollutkaan. Yksi jumalainen ämmä siellä on vain kerralla ollut ja hyvä niin. Erään toisen sydämeen mahtuu koska siellä taitaa olla tyhjää tällä hetkellä...tai en tiedä...toivottavasti sillä on joku sillä tavalla rakas. Sinä se et ole, vaikka niin uskotkin. Enkä ihmettele. Todistelu on varmasti ollut hyvin vakuuttavaa koko ajan. Se ajattelee ihan muita juttuja. Ihminen kykenee äärettömään kylmyyteen hymy naamallaan.
Tulet huomaamaan että olen oikeassa. Tiedän mitä minusta kuvittelet. Kaikki ei todellakaan ole siltä miltä näyttää. Minä olen vain kärsijän asemassa koska elän totuuden mukaisesti. Voisin alkaa välittämään siitä mitä muut ajattelevat, muttei minun tarvitse koska tiedän totuuden ja se on minun kohdaltani mieleiseni. Kuvitelkoot muut mitä lystäävät. Näen pintaa syvemmälle.
En voisi koskaan huijata naista että rakastan. On suuri vääryys että monet niin tekevät. Miksei minulla olisi ollut kulissia, jos en muka naisista välitä? Koska rakastan naisia, enkä heitä voisi ikinä loukata. En ole seurustellut kenenkään kanssa kunnolla. Olen aina vain halunnut sen yhden oikean. Sydämeni valitun. Kaikki ovat minut jo leimanneet, mutta se on ihan sama. Olen mitä olen eikä se muuksi muutu.
Miksei minulla ole itsetuntoa lähestyä jumaloimiani naisia? Koska jumaloin heitä. Mitään huonompaa minussa ei ole kuin muissa miehissä. Ehkä jopa jotain paljon parempaakin. Tästä olet varmasti samaa mieltä. Ei sekään tee minua huonommaksi että rakastan vain naisia. Miksi jotkut miehet pystyvät helposti ihanaa naista lähestymään? Koska he eivät heitä jumaloi.
En usko että kukaan heterompi kaveri pystyisi
sinua lähestymään menettämättä täysin pokeriaan. Minunkin piti olla turbo kännissä että pystyin edes soittamaan sulle.
Jos pystyisi hänen täytyisi olla Fabio #1 ja nobelisti. Ei normaalin ihmisen itsetunnolla onnistuisi.
Ihmiset ovat uskomattoman tekopyhiä ja pinnan alla kytee. Se suorastaan pursuaa korvista ja kukaan ei kuule edes omaa ääntään. Et voi käsittää.
PS. tiedän mitä ämmällä tarkotit. En välitä, koska tiedän mitä olen. Jaksamisia sulle. Toivon että olen väärässä, koska rakastan sua. Se olisi hirveä vääryys.
PPS. Kaikki selviää teksteistäni. - katso.
Vaan kirjoitti:
Kaikki ei todellakaan ole siltä miltä näyttää. Ihmiset elävät suurissa valheissa. Et ole todellakaan ainoa. Ensi vuonna kaikki selviää. Ole huoleti. Totuus puhdistaa, vaikka tekeekin aluksi kipeää. Maailma on älytön ja ihmiset sen mukaisia.
Kahta ämmää ei mahdu sydämeeni. Ei sitten millään.
Koskaan ei ole tunkua ollutkaan. Yksi jumalainen ämmä siellä on vain kerralla ollut ja hyvä niin. Erään toisen sydämeen mahtuu koska siellä taitaa olla tyhjää tällä hetkellä...tai en tiedä...toivottavasti sillä on joku sillä tavalla rakas. Sinä se et ole, vaikka niin uskotkin. Enkä ihmettele. Todistelu on varmasti ollut hyvin vakuuttavaa koko ajan. Se ajattelee ihan muita juttuja. Ihminen kykenee äärettömään kylmyyteen hymy naamallaan.
Tulet huomaamaan että olen oikeassa. Tiedän mitä minusta kuvittelet. Kaikki ei todellakaan ole siltä miltä näyttää. Minä olen vain kärsijän asemassa koska elän totuuden mukaisesti. Voisin alkaa välittämään siitä mitä muut ajattelevat, muttei minun tarvitse koska tiedän totuuden ja se on minun kohdaltani mieleiseni. Kuvitelkoot muut mitä lystäävät. Näen pintaa syvemmälle.
En voisi koskaan huijata naista että rakastan. On suuri vääryys että monet niin tekevät. Miksei minulla olisi ollut kulissia, jos en muka naisista välitä? Koska rakastan naisia, enkä heitä voisi ikinä loukata. En ole seurustellut kenenkään kanssa kunnolla. Olen aina vain halunnut sen yhden oikean. Sydämeni valitun. Kaikki ovat minut jo leimanneet, mutta se on ihan sama. Olen mitä olen eikä se muuksi muutu.
Miksei minulla ole itsetuntoa lähestyä jumaloimiani naisia? Koska jumaloin heitä. Mitään huonompaa minussa ei ole kuin muissa miehissä. Ehkä jopa jotain paljon parempaakin. Tästä olet varmasti samaa mieltä. Ei sekään tee minua huonommaksi että rakastan vain naisia. Miksi jotkut miehet pystyvät helposti ihanaa naista lähestymään? Koska he eivät heitä jumaloi.
En usko että kukaan heterompi kaveri pystyisi
sinua lähestymään menettämättä täysin pokeriaan. Minunkin piti olla turbo kännissä että pystyin edes soittamaan sulle.
Jos pystyisi hänen täytyisi olla Fabio #1 ja nobelisti. Ei normaalin ihmisen itsetunnolla onnistuisi.
Ihmiset ovat uskomattoman tekopyhiä ja pinnan alla kytee. Se suorastaan pursuaa korvista ja kukaan ei kuule edes omaa ääntään. Et voi käsittää.
PS. tiedän mitä ämmällä tarkotit. En välitä, koska tiedän mitä olen. Jaksamisia sulle. Toivon että olen väärässä, koska rakastan sua. Se olisi hirveä vääryys.
PPS. Kaikki selviää teksteistäni.sitä alaspäin eikä hänenkään tulisi tuntea häpeää tai alemmuutta minua kohtaan. Ollaan ihan samanarvoisia rakastetaan ketä rakastetaan.
Voi olla että olisin itsekin kovettanut sydämeni ja tehnyt samoin jos olisin homo. En tiedä. En tuomitse. Paskan maailman vika. - Elämäni
katso. kirjoitti:
sitä alaspäin eikä hänenkään tulisi tuntea häpeää tai alemmuutta minua kohtaan. Ollaan ihan samanarvoisia rakastetaan ketä rakastetaan.
Voi olla että olisin itsekin kovettanut sydämeni ja tehnyt samoin jos olisin homo. En tiedä. En tuomitse. Paskan maailman vika.todiste siitä että olen oikeassa. Kun luet koko tarinani uskot. Tarinani ei ole mahdoton, mutta äärettömän epätodennäköinen. Uskon asia toisin sanoen. Minun on ollut pakko alkaa uskomaan jo, koska hullukaan en taida olla. Kaikki on mahdollista. Muutamat uskovat jo.
Sinun tapauksestasi en ehkä ihan pistäisi henkeäni pantiksi, mutta edeltäjäsi puolesta kyllä. Siis onko kyseessä kulissiliitto vai ei.
Olen ihmetellyt miten olen voinut vihata niin paljon homoja, vaikkei minulla ole ollut mitään syytä siihen. Tottakai. He ovat vieneet mahdollisuuteni rakkauteen itsensä kiellolla ja jatkavat sitä edelleen pienen tauon jälkeen.
Isäni on kaapissa ja ainoa veljeni on homo. Suuri osa kavereistani myös. Ellei suurin. On vain kohtalon ivaa että myös kahden rakastamani naisen liitotkin ovat pelkkiä kulisseja. Tunnen oikeastaan olevani vähemmistössä. Ja niin varmasti olenkin ainakin jollain tapaa.
Ehkä meidän kannattaisi tutustuttaa kaimat toisiinsa. He ovat muutenkin kuin kaksi marjaa muistini mukaan. Pelastettaisiin se sinun edeltäjäsi kans. Ehkäpä sitten saisin vastauksen moraaliseen dilemmaani, voinko olla romanttisesti rakastunut kahteen yhtä aikaa. Miksen? Sinä olet tottakai mielessäni ensimmäisenä.
En käytä enää homo sanaa. Sillä on ikävä kaiku. Korvatkaa se miesrakastajalla.
Avaa silmäsi. Herkinkin itku voi olla teeskentelyä ja aivan muun asian puolesta tehtyä. - tiedoksesi
Elämäni kirjoitti:
todiste siitä että olen oikeassa. Kun luet koko tarinani uskot. Tarinani ei ole mahdoton, mutta äärettömän epätodennäköinen. Uskon asia toisin sanoen. Minun on ollut pakko alkaa uskomaan jo, koska hullukaan en taida olla. Kaikki on mahdollista. Muutamat uskovat jo.
Sinun tapauksestasi en ehkä ihan pistäisi henkeäni pantiksi, mutta edeltäjäsi puolesta kyllä. Siis onko kyseessä kulissiliitto vai ei.
Olen ihmetellyt miten olen voinut vihata niin paljon homoja, vaikkei minulla ole ollut mitään syytä siihen. Tottakai. He ovat vieneet mahdollisuuteni rakkauteen itsensä kiellolla ja jatkavat sitä edelleen pienen tauon jälkeen.
Isäni on kaapissa ja ainoa veljeni on homo. Suuri osa kavereistani myös. Ellei suurin. On vain kohtalon ivaa että myös kahden rakastamani naisen liitotkin ovat pelkkiä kulisseja. Tunnen oikeastaan olevani vähemmistössä. Ja niin varmasti olenkin ainakin jollain tapaa.
Ehkä meidän kannattaisi tutustuttaa kaimat toisiinsa. He ovat muutenkin kuin kaksi marjaa muistini mukaan. Pelastettaisiin se sinun edeltäjäsi kans. Ehkäpä sitten saisin vastauksen moraaliseen dilemmaani, voinko olla romanttisesti rakastunut kahteen yhtä aikaa. Miksen? Sinä olet tottakai mielessäni ensimmäisenä.
Avaa silmäsi. Herkinkin itku voi olla teeskentelyä ja aivan muun asian puolesta tehtyä.kannattaa vähän vakoilla sen puuhia. Hyvin suurella todennäköisyydellä se toteuttaa mielihalujaan jotenkin ellei elä totaalisessa itsekiellossa. Etenkin jos se homottelee joitakin, niin homma on lähes varma. Olet silloin vain hänen pikkuruista egoaan boostaava näyttelykappale.
Jos mies nauttii miesseksin katsomisesta, on lähes varmaa ettei hän nauti miesnaisseksin katsomisesta juurikaan. Olen miettinyt miehen tasabi hypoteesia, ja on alkanut tuntumaan että kyse on todellakin myytistä. Aika näyttää. Sellaisen miehenhän pitäisi digata miesmäisistä naisista. Sitä on joko mieltynyt maskuliinisuuteen tai feminiinisyyteen. Naiset ovat kauniita, siksi naisten bitouhut ovat ymmärrettäviä vaikkeivat ne suurta seksuaalista latausta herättäisikään.
Itsekin tutustuin miesseksin katsomiseen synkkyydessäni, mutta vain huomatakseni että se kuvottaa minua. Niin kuin heterompaa miestä se tekeekin.
Jos on sinut itsensä kanssa, niin huijaukseen kykenee kylmällä varmuudella vuosien kokemuksella.
Ei mullakaan ollut mitään hajua että iskä olisi sellainen. Umpimiesrakastaja. Tuskin muillakaan. Itse olen elävä todiste siitä. En halveksu, ymmärrän ratkaisun ja hyväksyn sen. Tekopyhä paska maailma. Veikkaan että seksi nuorempana kulkee vielä hyvin, mutta vanhempana saattaa tulla ongelmia. Ihan vaan tiedoksesi.
Jos kaveri katselee itseään peilistä kerrankin vähän liian paljon, hän on narsisti. Narsistit heijastavat oman rakkautensa muihin miehiin ei naisiin.
Ja kyllä, miesrakastajilla on keskimäärin isompi. Luonto on näin tehnyt jotta heidän ei tarvitsisi tuntea alemmuutta. Olemme tasa-arvoisia.
Ihmismieli kykenee mihin tahansa. - olivat
tiedoksesi kirjoitti:
kannattaa vähän vakoilla sen puuhia. Hyvin suurella todennäköisyydellä se toteuttaa mielihalujaan jotenkin ellei elä totaalisessa itsekiellossa. Etenkin jos se homottelee joitakin, niin homma on lähes varma. Olet silloin vain hänen pikkuruista egoaan boostaava näyttelykappale.
Jos mies nauttii miesseksin katsomisesta, on lähes varmaa ettei hän nauti miesnaisseksin katsomisesta juurikaan. Olen miettinyt miehen tasabi hypoteesia, ja on alkanut tuntumaan että kyse on todellakin myytistä. Aika näyttää. Sellaisen miehenhän pitäisi digata miesmäisistä naisista. Sitä on joko mieltynyt maskuliinisuuteen tai feminiinisyyteen. Naiset ovat kauniita, siksi naisten bitouhut ovat ymmärrettäviä vaikkeivat ne suurta seksuaalista latausta herättäisikään.
Itsekin tutustuin miesseksin katsomiseen synkkyydessäni, mutta vain huomatakseni että se kuvottaa minua. Niin kuin heterompaa miestä se tekeekin.
Jos on sinut itsensä kanssa, niin huijaukseen kykenee kylmällä varmuudella vuosien kokemuksella.
Ei mullakaan ollut mitään hajua että iskä olisi sellainen. Umpimiesrakastaja. Tuskin muillakaan. Itse olen elävä todiste siitä. En halveksu, ymmärrän ratkaisun ja hyväksyn sen. Tekopyhä paska maailma. Veikkaan että seksi nuorempana kulkee vielä hyvin, mutta vanhempana saattaa tulla ongelmia. Ihan vaan tiedoksesi.
Jos kaveri katselee itseään peilistä kerrankin vähän liian paljon, hän on narsisti. Narsistit heijastavat oman rakkautensa muihin miehiin ei naisiin.
Ja kyllä, miesrakastajilla on keskimäärin isompi. Luonto on näin tehnyt jotta heidän ei tarvitsisi tuntea alemmuutta. Olemme tasa-arvoisia.
Ihmismieli kykenee mihin tahansa.Sulle
- Tarkasteltuna
tiedoksesi kirjoitti:
kannattaa vähän vakoilla sen puuhia. Hyvin suurella todennäköisyydellä se toteuttaa mielihalujaan jotenkin ellei elä totaalisessa itsekiellossa. Etenkin jos se homottelee joitakin, niin homma on lähes varma. Olet silloin vain hänen pikkuruista egoaan boostaava näyttelykappale.
Ihmismieli kykenee mihin tahansa.kaikki viittaa siihen että olen. Kaikki viittaa siihen ettei hän ole. Eikö se jo herätä kysymyksiä?
Pitää nähdä pintaa syvemmälle. - tiedoksesi
tiedoksesi kirjoitti:
Ihmismieli kykenee mihin tahansa.en pyri tällä sekoittamaan päätäsi ja jättämään hänet pelkillä epäilyksillä. Pyrin tällä totuuteen. Jos et sitä koskaan huomaa, niin ok. Voit elää onnellisena lopun elämääsi. Se on vain todella surullista jos näin käy.
Asiaa tutkimalla ja ajalla asian laita kyllä varmistuu sinulle, ja voit tehdä omat ratkaisusi. Voit saada jopa tunnustuksen jos pelaat korttisi hyvin. - vaan
tiedoksesi kirjoitti:
en pyri tällä sekoittamaan päätäsi ja jättämään hänet pelkillä epäilyksillä. Pyrin tällä totuuteen. Jos et sitä koskaan huomaa, niin ok. Voit elää onnellisena lopun elämääsi. Se on vain todella surullista jos näin käy.
Asiaa tutkimalla ja ajalla asian laita kyllä varmistuu sinulle, ja voit tehdä omat ratkaisusi. Voit saada jopa tunnustuksen jos pelaat korttisi hyvin.Jos kirjoitit koko litanian tänne niin tiedoksesi: minua ei kukaan ole lähestynyt kännipäissään viime aikoina, ei edes puhelimitse. Joten tuskin olen kohde, jolle tämän kirjoitit.
- sanat toivottavasti
tiedoksesi kirjoitti:
en pyri tällä sekoittamaan päätäsi ja jättämään hänet pelkillä epäilyksillä. Pyrin tällä totuuteen. Jos et sitä koskaan huomaa, niin ok. Voit elää onnellisena lopun elämääsi. Se on vain todella surullista jos näin käy.
Asiaa tutkimalla ja ajalla asian laita kyllä varmistuu sinulle, ja voit tehdä omat ratkaisusi. Voit saada jopa tunnustuksen jos pelaat korttisi hyvin.tuli virhe: Heillä ilmeisesti on keskimäärin keskimääräistä isompi. Ei isohko tee kenestäkään miesrakastajaa...
En ole edes ujo enkä arka. Pelkään vaan minua miellyttäviä naisia, koska rakastan heitä valtavasti. Kun rakastaa voi tulla loukatuksi. Siis muustakin syystä kuin siitä että kulissi häviää ja statussymboli lähtee kävelemään. Tottakai se on egolle tappio. Mitä koreampi symboli sen parempi tietenkin.
Heterompi mies todella rakastaa suuseksin antamista. Päinvastoin kuin jotkut itseään miehen ryökäleiksi tituuleeraavat vaikka sitä vastentahtoisesti tekevätkin.
Rakastan naisia. Uskomattoman monet niin esittäjät eivät sitä oikeasti tee. Ja ylpeyden takia ollaan valmiita pilaamaan toisen elämä. Mut jos sitä ei ikinä saa tietää, niin eikai se mitään.. surullista se on kuiteskin. Mitkään tutkimukset eivät kerro heidän todellista määräänsä. Monet ovat niin syvällä kaapissa. Eivät he ole pahoja. He ovat tehneet itsestään tunteettomia koska heille on niin vakuutettu.
Vituttaa tää maailman paskuus. Ei enää ees kiinnosta mitkään tavalliset asiat. Vaan tää maailman parannus.
En enää vihaa heitä. Rakastan heistä monia ystävinä ja sukulaisina. Olen puhunut. - pitää vaihtaa nikkiä
vaan kirjoitti:
Jos kirjoitit koko litanian tänne niin tiedoksesi: minua ei kukaan ole lähestynyt kännipäissään viime aikoina, ei edes puhelimitse. Joten tuskin olen kohde, jolle tämän kirjoitit.
Niin paitsi, en kyllä ainakaan huomannut että soittaja olisi kännissä ollut?! Minä sen sijaan olen joskus siihenkin sortunut..
Tekstiäsi lukiessa..en tiedä, mitä pitäisi ajatella.
Toisesta kappaleesta saa sen käsityksen, ettet rakasta häntä ja lopussa kuitenkin rakastat?
Pitääkö se nyt sit tulkita niin että on siis kysymys kahdesta ihmisestä vai miten on?
Niin perusteellista kuin tekstisi onkin, se ei kerro oikeastaan yhtään mitään - minulle. - kertoo
sanat toivottavasti kirjoitti:
tuli virhe: Heillä ilmeisesti on keskimäärin keskimääräistä isompi. Ei isohko tee kenestäkään miesrakastajaa...
En ole edes ujo enkä arka. Pelkään vaan minua miellyttäviä naisia, koska rakastan heitä valtavasti. Kun rakastaa voi tulla loukatuksi. Siis muustakin syystä kuin siitä että kulissi häviää ja statussymboli lähtee kävelemään. Tottakai se on egolle tappio. Mitä koreampi symboli sen parempi tietenkin.
Heterompi mies todella rakastaa suuseksin antamista. Päinvastoin kuin jotkut itseään miehen ryökäleiksi tituuleeraavat vaikka sitä vastentahtoisesti tekevätkin.
Rakastan naisia. Uskomattoman monet niin esittäjät eivät sitä oikeasti tee. Ja ylpeyden takia ollaan valmiita pilaamaan toisen elämä. Mut jos sitä ei ikinä saa tietää, niin eikai se mitään.. surullista se on kuiteskin. Mitkään tutkimukset eivät kerro heidän todellista määräänsä. Monet ovat niin syvällä kaapissa. Eivät he ole pahoja. He ovat tehneet itsestään tunteettomia koska heille on niin vakuutettu.
Vituttaa tää maailman paskuus. Ei enää ees kiinnosta mitkään tavalliset asiat. Vaan tää maailman parannus.
En enää vihaa heitä. Rakastan heistä monia ystävinä ja sukulaisina. Olen puhunut.paljon. Löysin eilen ala-asteen kaverialbumini.
muut oltiin kirjotettu inhotaan kohtaan: homoja ensimäiseksi. Kolmas kaveri ei kirjottanut mitään mihinkään. Se laittoi 6. luokan aikoihin käden reidelleni (Antoi lisäksi mun ekan ihastuksen kuvan mulle).
Kerroin siitä kaikille. Pitää pyytää anteeksi sitä häneltä. Ääretön vääryys.
Hän on miesrakastaja. Lapset voi olla todella julmia. Vihan kierre pitäisi saada katkaistua. Teen kaikkeni sen eteen. - Silloin
vaan kirjoitti:
Jos kirjoitit koko litanian tänne niin tiedoksesi: minua ei kukaan ole lähestynyt kännipäissään viime aikoina, ei edes puhelimitse. Joten tuskin olen kohde, jolle tämän kirjoitit.
Aikoja sitten. Ja muitakin kertoja. Olin minä vähän kännissä. Et varmasti sitä kuitenkaan huomannut.
se soitti mulle kaksi kertaa. En vieläkään ymmärrä miksi minun piti vastata toisen kerran. Ei sinä ollut järkeä. Olisi pitänyt vaan kääntää puhelin pois päältä.... - on aika
pitää vaihtaa nikkiä kirjoitti:
Niin paitsi, en kyllä ainakaan huomannut että soittaja olisi kännissä ollut?! Minä sen sijaan olen joskus siihenkin sortunut..
Toisesta kappaleesta saa sen käsityksen, ettet rakasta häntä ja lopussa kuitenkin rakastat?
Pitääkö se nyt sit tulkita niin että on siis kysymys kahdesta ihmisestä vai miten on?
Niin perusteellista kuin tekstisi onkin, se ei kerro oikeastaan yhtään mitään - minulle.sekavaa kieltämättä. Ajatuksen juoksu etenee mun edelle. Kaikki ei ole harkiten täyttä totuutta vastaaviksi ajalla viilattu, mutta suoranaisia valheita en kirjoita.
- vain
pitää vaihtaa nikkiä kirjoitti:
Niin perusteellista kuin tekstisi onkin, se ei kerro oikeastaan yhtään mitään - minulle.yhtä. Olen rakastanut muitakin. Olen rakastanut kahta yhtäaikaa, mutta toisen vallatessa minut kokonaan toinen on lentänyt pihalle. Se nainen pitää majaansa siellä vaikkei sitä taida uskoakaan.
Tulisi tuuli ja puhaltaisi sen majan rippeet taivaisiin. Minkä teen kun se on tulikivestä valettu.... - muuten
sanat toivottavasti kirjoitti:
tuli virhe: Heillä ilmeisesti on keskimäärin keskimääräistä isompi. Ei isohko tee kenestäkään miesrakastajaa...
En enää vihaa heitä. Rakastan heistä monia ystävinä ja sukulaisina. Olen puhunut.sielullinen ominaisuus. Kaikki selitykset syistä ovat itseasiassa vain sattumaa tai seurauksia.
Olisikin suunnaton vääryys, jos joku voisi kehua että "tein tuosta miehestä naisen". Miehuus ei ole orientaatiosta kiinni, vaikka niin valheellisesti kuvitellaan. Päinvastoin melkein. Miesten miehenähän on paljon miehekkäämpää kuin naisten miehenä.
Koska kyse on sielusta, pintapuolisesti ei voi kenestäkään tehdä johtopäätöksiä. Asian peittely on monelle elämäntehtävä. - Muuten
muuten kirjoitti:
sielullinen ominaisuus. Kaikki selitykset syistä ovat itseasiassa vain sattumaa tai seurauksia.
Olisikin suunnaton vääryys, jos joku voisi kehua että "tein tuosta miehestä naisen". Miehuus ei ole orientaatiosta kiinni, vaikka niin valheellisesti kuvitellaan. Päinvastoin melkein. Miesten miehenähän on paljon miehekkäämpää kuin naisten miehenä.
Koska kyse on sielusta, pintapuolisesti ei voi kenestäkään tehdä johtopäätöksiä. Asian peittely on monelle elämäntehtävä.paljastastanut kaksi miesrakastajaa pistämällä huhut liikkeelle. Toiselta pyysin jo anteeksi.
Kaksi läheisintä miessukulaistani on sellaisia. Kaksi eniten rakastamaani naista on sellaisten kanssa. Tai oikeastaan kolme jos äitini lasketaan mukaan. Muista en ole varma. - Tee...
Muuten kirjoitti:
paljastastanut kaksi miesrakastajaa pistämällä huhut liikkeelle. Toiselta pyysin jo anteeksi.
Kaksi läheisintä miessukulaistani on sellaisia. Kaksi eniten rakastamaani naista on sellaisten kanssa. Tai oikeastaan kolme jos äitini lasketaan mukaan. Muista en ole varma.Vaan mitään johtopäätöksiä ennenkuin olet asiasta varma. Jos olenkin väärässä niin se olisi hurja vääryys.
- Minä (n)
Muuten kirjoitti:
paljastastanut kaksi miesrakastajaa pistämällä huhut liikkeelle. Toiselta pyysin jo anteeksi.
Kaksi läheisintä miessukulaistani on sellaisia. Kaksi eniten rakastamaani naista on sellaisten kanssa. Tai oikeastaan kolme jos äitini lasketaan mukaan. Muista en ole varma.Oot sä ihan hoopo, häh? Meet tollasista jutuista huhuilemaan jos ne ei pidäkään paikkansa?!
Mitä tuo asia muutenkaan sulle kuuluu?? - Teot
Muuten kirjoitti:
Kaksi läheisintä miessukulaistani on sellaisia. Kaksi eniten rakastamaani naista on sellaisten kanssa. Tai oikeastaan kolme jos äitini lasketaan mukaan. Muista en ole varma.ennen lukion päätöstä. Kostautui pahasti. Aivan oikein minulle, että olen todellakin saanut kärsiä siitä. Kun lopetin vihan asiat alkoivat heti parantua. Minulla ei ole mitään syytä vihata, vaan tuntea myötätuntoa.
Miesseksi ei ole kuvottavaa. Minulle se vain on sitä. En voi sille minkään. Heille se on kaunista ja pitääkin olla. On valitettavaa että monet heistä vaipuvat irstauteen, koska pitävät itseään pahana. Rakastuminen vaatisi tiettyä sydämen viattomuutta.
Munan koko ei korreloi mitenkään orientaatioon. Tämä kuvitelma johtuu vain siitä että kaapista tulleilla on parempi itsetunto kuin kaapissa olevilla. Tällä tarkoitan todellista itsetuntoa. Se voi olla myös feikattua niinkuin se varsin usein näissä tapauksissa onkin.
Mitä enemmän mies korostaa miehisyyttään, sitä todennäköisemmin hän ei naisia rakasta vaan miehisiä piirteitä. Tämä johtuu myös siitä että mies luulee ominaisuutensa tekevän hänet jotenkin naiselliseksi. Paskapuhetta.
Hän rakastaa sinua syvästi, mutta vain ystävänä. Ei naisena. Riittääkö se sinulle? - kuulukaan
Minä (n) kirjoitti:
Oot sä ihan hoopo, häh? Meet tollasista jutuista huhuilemaan jos ne ei pidäkään paikkansa?!
Mitä tuo asia muutenkaan sulle kuuluu??mutta välitän hänestä niin paljon etten voi olla tekemättä tätä. No tuskin hän näitä lukee....toivon sydämestäni kuitenkin että lukee.
Olisi suunnaton vääryys, jos hän jäisi ilman todellista rakkautta kun sitä olisi niin paljon tarjolla. Se on lahja. - naturalisti(n)
Elämäni kirjoitti:
todiste siitä että olen oikeassa. Kun luet koko tarinani uskot. Tarinani ei ole mahdoton, mutta äärettömän epätodennäköinen. Uskon asia toisin sanoen. Minun on ollut pakko alkaa uskomaan jo, koska hullukaan en taida olla. Kaikki on mahdollista. Muutamat uskovat jo.
Avaa silmäsi. Herkinkin itku voi olla teeskentelyä ja aivan muun asian puolesta tehtyä.Tämä sun juttus menee todella yli hilseen!!
Ei oikein taideta olla samalla aaltopituudella sun kanssas?!
Puhutko täällä joistain kavereistasi jotka ovat homoja vai mihin oikein pyrit?
Vai kenties veljestäsi??
Koko tää stoori valuu sormien välistä ja tuntuu ettei edes asianomainen/-set tajua sitä mitä pitäis?
Keistä kaimoista oikein puhut? Jumalavita jos vaan puhut NIISTÄ kahdesta niin sitten ymmärrän tapahtumien ketjun. Tulee vaan mieleen että joku sulle läheinen ois ollu rakastunu johonki, hmm...mutta ei sun kirjoituksesta tosiaan ota tolkkua. Pelkkää arvailua vaan. En uskalla edes ajatella että sattuis omalle kohdalleni käymään noin, voi..sanonko mitä! En halua spekuloida mielessäni mitään tuollaista..enkä aio edes muuttaa käsityksiäni ennen kuin saan täyden varmuuden asiasta.
Minuun Sinä tuskin olet rakastunut, vihjeistäsi päätellen ainakaan. Minuakin kuvittelet joksikin toiseksi.
En edes tiedä, oletko se sinä tuo ap. viestin kirjoittaja..sattui vaan dejavu ilmiö siinäkin nostamaan päätään ja tuntui että joku tarkoitushakuisesti oli kirjoittanut sen (eräästä syystä).
Kuitenkaan: jos joku haluaa mustamaalata HÄNTÄ minulle täällä niin ei tule onnistumaan siitäkään huolimatta vaikka se pitäisi paikkansa. Ja jos kyseinen asia on faktaa hänestä ketä MINÄ tarkoitan niin olkoon niin - pääsenpä tästä piinaavasta kierteestä eroon ja jatkan elämääni. - Kyllä
naturalisti(n) kirjoitti:
Tämä sun juttus menee todella yli hilseen!!
Vai kenties veljestäsi??
Koko tää stoori valuu sormien välistä ja tuntuu ettei edes asianomainen/-set tajua sitä mitä pitäis?
Keistä kaimoista oikein puhut? Jumalavita jos vaan puhut NIISTÄ kahdesta niin sitten ymmärrän tapahtumien ketjun. Tulee vaan mieleen että joku sulle läheinen ois ollu rakastunu johonki, hmm...mutta ei sun kirjoituksesta tosiaan ota tolkkua. Pelkkää arvailua vaan. En uskalla edes ajatella että sattuis omalle kohdalleni käymään noin, voi..sanonko mitä! En halua spekuloida mielessäni mitään tuollaista..enkä aio edes muuttaa käsityksiäni ennen kuin saan täyden varmuuden asiasta.
Minuun Sinä tuskin olet rakastunut, vihjeistäsi päätellen ainakaan. Minuakin kuvittelet joksikin toiseksi.
En edes tiedä, oletko se sinä tuo ap. viestin kirjoittaja..sattui vaan dejavu ilmiö siinäkin nostamaan päätään ja tuntui että joku tarkoitushakuisesti oli kirjoittanut sen (eräästä syystä).
Kuitenkaan: jos joku haluaa mustamaalata HÄNTÄ minulle täällä niin ei tule onnistumaan siitäkään huolimatta vaikka se pitäisi paikkansa. Ja jos kyseinen asia on faktaa hänestä ketä MINÄ tarkoitan niin olkoon niin - pääsenpä tästä piinaavasta kierteestä eroon ja jatkan elämääni.Kun luet koko tarinani jos olet hän. Tämä kaikki on täysin väärää, mutta minulla oli syyni epäilyksiini. En voi muuta kuin pyytää anteeksi. Uskoin siihen vakaasti. Se tuntui niin selviöltä. Toinen kaima onkin sittenkin lopettanut seurustelun. Hänellä on mielenrauha nyt toivottavasti. En ihastukseni tapausta ole kuin muutaman kerran nähnyt enkä hänestä tiedä. En voikaan tietää. Uskoin vaan tiettyjen tapahtumien takia. Uskon asiaahan kaikki on. Mitä muut oikeasti ajattelevat. Sun pitää vaan luottaa.
En ikinä olisi moista asiaa tuonut julki ellen olisi siihen sokeasti uskonut. TODELLA USKOIN SIIHEN. En olisi ikinä alkanut moista toitottamaan ellen olisi ollut 100% varma asiasta. Jollain tavalla olen vieläkin, mutta se on oma murheeni tuskin sinun.
Toinen kaima oli ihastukseni edeltäjän kanssa. Ymmärrän nyt miksi hän katsoi minua kerran hyvin vihaisesti. Hän oli äärettömän kateellinen minulle, vaikka kuvittelin tilanteen olevan aivan päinvastoin. Hän oli saanut tietää että minä rakastin sitä naista oikeasti. Nyt se on selvää.
Hän halusi olla niin paljon kuten minä. Naisia jumaloiva. KAveri suoritti kympillä hätäänsä pois. Melkein itkettää hänen tuskansa. Toivottavasti nyt on asiat paremmin ja tämä vanha ihastukseni antoi hänelle anteeksi vuosien valehtelunsa. Ei ollut hänen vikansa, vaan maailman pahuuden.
En missään nimessä halua sinun spekuloivan asialla tai tekevän mitään ilman varmuutta. Ja tiedänkin ettet tekisi. Sen voin kuitenkin sanoa, että jos asia ilmenee sinulle täytenä yllätyksenä sille on syynsä. Ei välttämättä, mutta hyvin todennäköisesti. Loppujen lopuksi ei voi tietää mitään varmasti. Kaikki on uskon asiaa. Pitää vain luottaa. Toivottavasti et ole hyväksikäytetty. Todella toivon sitä. Tuskin olet. Ole huoleti.
Kyllä kirjoitin sen. Ja sydän hyppäsi kurkkuun.
Ihastukseni tietää kyllä mistä syystä. Olin kuvitellut asian olevan toisin.
En halua mustamaalata häntä ihmisenä olkoon millainen tahansa. En ole yhtään parempi. Haluan vain tuoda totuuden julki. Sinäkin teet virheen jos katsot häntä alaspäin jos hän olisikin valehtelija. Ihminen on heikko. Se on aivan ymmärrettävää tässä maailmassa.
On totta että sorruin tällaiseen syyttelyyn, mutta vain siksi että haluan ihastukseni olevan rakastettu. Anna anteeksi. - Järjen
Kyllä kirjoitti:
Kun luet koko tarinani jos olet hän. Tämä kaikki on täysin väärää, mutta minulla oli syyni epäilyksiini. En voi muuta kuin pyytää anteeksi. Uskoin siihen vakaasti. Se tuntui niin selviöltä. Toinen kaima onkin sittenkin lopettanut seurustelun. Hänellä on mielenrauha nyt toivottavasti. En ihastukseni tapausta ole kuin muutaman kerran nähnyt enkä hänestä tiedä. En voikaan tietää. Uskoin vaan tiettyjen tapahtumien takia. Uskon asiaahan kaikki on. Mitä muut oikeasti ajattelevat. Sun pitää vaan luottaa.
En ikinä olisi moista asiaa tuonut julki ellen olisi siihen sokeasti uskonut. TODELLA USKOIN SIIHEN. En olisi ikinä alkanut moista toitottamaan ellen olisi ollut 100% varma asiasta. Jollain tavalla olen vieläkin, mutta se on oma murheeni tuskin sinun.
Toinen kaima oli ihastukseni edeltäjän kanssa. Ymmärrän nyt miksi hän katsoi minua kerran hyvin vihaisesti. Hän oli äärettömän kateellinen minulle, vaikka kuvittelin tilanteen olevan aivan päinvastoin. Hän oli saanut tietää että minä rakastin sitä naista oikeasti. Nyt se on selvää.
Hän halusi olla niin paljon kuten minä. Naisia jumaloiva. KAveri suoritti kympillä hätäänsä pois. Melkein itkettää hänen tuskansa. Toivottavasti nyt on asiat paremmin ja tämä vanha ihastukseni antoi hänelle anteeksi vuosien valehtelunsa. Ei ollut hänen vikansa, vaan maailman pahuuden.
En missään nimessä halua sinun spekuloivan asialla tai tekevän mitään ilman varmuutta. Ja tiedänkin ettet tekisi. Sen voin kuitenkin sanoa, että jos asia ilmenee sinulle täytenä yllätyksenä sille on syynsä. Ei välttämättä, mutta hyvin todennäköisesti. Loppujen lopuksi ei voi tietää mitään varmasti. Kaikki on uskon asiaa. Pitää vain luottaa. Toivottavasti et ole hyväksikäytetty. Todella toivon sitä. Tuskin olet. Ole huoleti.
Kyllä kirjoitin sen. Ja sydän hyppäsi kurkkuun.
Ihastukseni tietää kyllä mistä syystä. Olin kuvitellut asian olevan toisin.
En halua mustamaalata häntä ihmisenä olkoon millainen tahansa. En ole yhtään parempi. Haluan vain tuoda totuuden julki. Sinäkin teet virheen jos katsot häntä alaspäin jos hän olisikin valehtelija. Ihminen on heikko. Se on aivan ymmärrettävää tässä maailmassa.
On totta että sorruin tällaiseen syyttelyyn, mutta vain siksi että haluan ihastukseni olevan rakastettu. Anna anteeksi.Mukaan olen väärässä. Mutta en toimikaan järjen mukaan. Tapahtumien mielettömyys on saanut minut unohtamaan sen. Kaikki on selitettävissä järjellä, mitään ihmeitä ei ole tapahtunut. Mulla vaan raja meni jo yli.
- Vaikka..
Järjen kirjoitti:
Mukaan olen väärässä. Mutta en toimikaan järjen mukaan. Tapahtumien mielettömyys on saanut minut unohtamaan sen. Kaikki on selitettävissä järjellä, mitään ihmeitä ei ole tapahtunut. Mulla vaan raja meni jo yli.
Olisi mitä tahansa niin lokerointi on väärin. Kyllä hän varmasti sinua rakastaa sitä en epäile. Muu on mahdottomuus. Se millä lailla on eri asia.
ÄÄHHH....täää on ihan täyttä paskaa tää syyttely...aivan naurettavaa.......siis poistaakaa nää....mulla on ollut nyt vähän vaikeetaa....kumpa tietäisitte....en todellakaan ihan omana itsenäni moisia kirjoittelisi. Antaisitte anteeksi jos tietäsitte mitä oon käyny läpi. Pähkähullua. - Elämäni
Tämä sun juttus menee todella yli hilseen!!
Vai kenties veljestäsi??
Kuitenkaan: jos joku haluaa mustamaalata HÄNTÄ minulle täällä niin ei tule onnistumaan siitäkään huolimatta vaikka se pitäisi paikkansa. Ja jos kyseinen asia on faktaa hänestä ketä MINÄ tarkoitan niin olkoon niin - pääsenpä tästä piinaavasta kierteestä eroon ja jatkan elämääni.Ei minulla ole muuta tarkoitusta kuin sinä. Kaikki motiivini ovat tähdenneet onneeni sinun kanssasi.
Kai se on aika ilmeistä.
Miksen olisi jo jotain toista vastaavanlaista naista hankkinut? Koska en ole muihin rakastunut. Sitä tässä odottelen. Milloin se taas kävisi. En voi käyttää ketään hyväkseni vaan tarvitsen suuria tunteita. Olen kyllä yrittänyt paljon lähestyä muita, mutta se on vain niin pirun vaikeaa. Kauniit ovat aina varattuja tai koppavia ja pelkäänkin heitä. Olen pinnallisuuteni uhri. Sinä olit juuri sellainen kuin haluan. Ei muut vedä vertoja.
Kaimoja ovat miehesi ja entisen ihastukseni mies. En koskaan sanonut sanaakaan sille entiselle ihastukselle. En pystynyt, koska jumaloin häntä niin paljon. Sinunkin kanssa oli todella vaikeaa.
Ymmärrät että on järkytys kun ilmenee lyhyessä ajassa että perheessä on kaksi aika miesrakkaus ihmistä kuten minulla on. Ilmenemistavat olivat suuria järkytyksiä. Vihani kostautui. Tottakai aloin itsekin pelkäämään pikkuhiljaa. Tämä ilmeni kuitenkin vasta kolme vuotta sitten. Koskaan aikaisemmin en ollut pelännyt. Tuntuukin vahvasti siltä että myös rakkaimmat naiseni ovat kyseisen asian vankeja. Toinen oli ainakin hyvin varmasti. Kyse ei ole genetiikasta. Kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Paljastin kaksi, perheeseeni tuli kaksi, kaksi rakastetuinta naistani oli/on heidän kanssaan. Ymmärrät kai logiikkani? Pähkähullua toisin sanoen.
Paljon muutakin on mutta se menee jo kuvittelun piikkiin ja pahasti. - naturalisti(n)
Elämäni kirjoitti:
Ei minulla ole muuta tarkoitusta kuin sinä. Kaikki motiivini ovat tähdenneet onneeni sinun kanssasi.
Kai se on aika ilmeistä.
Miksen olisi jo jotain toista vastaavanlaista naista hankkinut? Koska en ole muihin rakastunut. Sitä tässä odottelen. Milloin se taas kävisi. En voi käyttää ketään hyväkseni vaan tarvitsen suuria tunteita. Olen kyllä yrittänyt paljon lähestyä muita, mutta se on vain niin pirun vaikeaa. Kauniit ovat aina varattuja tai koppavia ja pelkäänkin heitä. Olen pinnallisuuteni uhri. Sinä olit juuri sellainen kuin haluan. Ei muut vedä vertoja.
Kaimoja ovat miehesi ja entisen ihastukseni mies. En koskaan sanonut sanaakaan sille entiselle ihastukselle. En pystynyt, koska jumaloin häntä niin paljon. Sinunkin kanssa oli todella vaikeaa.
Ymmärrät että on järkytys kun ilmenee lyhyessä ajassa että perheessä on kaksi aika miesrakkaus ihmistä kuten minulla on. Ilmenemistavat olivat suuria järkytyksiä. Vihani kostautui. Tottakai aloin itsekin pelkäämään pikkuhiljaa. Tämä ilmeni kuitenkin vasta kolme vuotta sitten. Koskaan aikaisemmin en ollut pelännyt. Tuntuukin vahvasti siltä että myös rakkaimmat naiseni ovat kyseisen asian vankeja. Toinen oli ainakin hyvin varmasti. Kyse ei ole genetiikasta. Kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Paljastin kaksi, perheeseeni tuli kaksi, kaksi rakastetuinta naistani oli/on heidän kanssaan. Ymmärrät kai logiikkani? Pähkähullua toisin sanoen.
Paljon muutakin on mutta se menee jo kuvittelun piikkiin ja pahasti.Siis mitä?? Nyt kyllä tipahdin jo kärryiltä. Sen verran ymmärsin että olet rakastunut johonkin varattuun naiseen,niinkö? Voisit kyllä hieman valottaa ja laittaa niiden miesten etunimen alkukirjaimen. Katsotaan sitten olemmeko samoilla jäljilläkään.
- joo.....
Siis mitä?? Nyt kyllä tipahdin jo kärryiltä. Sen verran ymmärsin että olet rakastunut johonkin varattuun naiseen,niinkö? Voisit kyllä hieman valottaa ja laittaa niiden miesten etunimen alkukirjaimen. Katsotaan sitten olemmeko samoilla jäljilläkään.
ANT.......
ois nimet.
Rakastuin ennenkuin tiesin varatuksi. En ois muuten rakastunut. Tai en tiedä. Kai olisin. Heikko olen.
Hartain toiveeni olisi että hän ei näistä sekoiluistani tietäisi, vaan voisimme joskus (heti!) aloittaa puhtaalta pöydältä syventäen suhdettamme pikkuhiljaa. Se tuskin on mahdollista. Harmi. Kaikki päättyi siihen mistä alkoikin. Päivitykseen. Toisaalta jos hän tietäisi mitä olen elänyt läpi hän ymmärtäisi varmasti minua. Varattu mikä varattu. Pakko uskoa.
Aikaisemmat suhteeni (3kk molemmat) olivat ongelmallisia. Sinä olit mielessäni vain. Toinen valitti etten soittele hänelle. Tuntui siltä ettei hän minua kaipaisikaan. En pysty rentoutumaan naisten kanssa, koska tunnen olevani eitoivottu ja epäkelpo. En voi sille mitään. Tulee hirveä hätä miellyttää enkä voi olla vain oma itseni ja silti arvokas. Tunnen stressiä olenko tarpeeksi viihdyttävä.
Huomaan itsessäni vieläkin vihaa. Pitää päästä siitä eroon. Ei minulla ole mitään syytä vihata koska olen mitä olen. Epäselvyys vaan sai minut vihaamaan. En luota mihinkään ellei siitä ole selvää mustaa valkoisella. Koska en luota itseeni pätkääkään. Kaikki voi vain mennä niin pieleen kuin vain voi mennä. - naturalisti(n)
joo..... kirjoitti:
ANT.......
ois nimet.
Rakastuin ennenkuin tiesin varatuksi. En ois muuten rakastunut. Tai en tiedä. Kai olisin. Heikko olen.
Hartain toiveeni olisi että hän ei näistä sekoiluistani tietäisi, vaan voisimme joskus (heti!) aloittaa puhtaalta pöydältä syventäen suhdettamme pikkuhiljaa. Se tuskin on mahdollista. Harmi. Kaikki päättyi siihen mistä alkoikin. Päivitykseen. Toisaalta jos hän tietäisi mitä olen elänyt läpi hän ymmärtäisi varmasti minua. Varattu mikä varattu. Pakko uskoa.
Aikaisemmat suhteeni (3kk molemmat) olivat ongelmallisia. Sinä olit mielessäni vain. Toinen valitti etten soittele hänelle. Tuntui siltä ettei hän minua kaipaisikaan. En pysty rentoutumaan naisten kanssa, koska tunnen olevani eitoivottu ja epäkelpo. En voi sille mitään. Tulee hirveä hätä miellyttää enkä voi olla vain oma itseni ja silti arvokas. Tunnen stressiä olenko tarpeeksi viihdyttävä.
Huomaan itsessäni vieläkin vihaa. Pitää päästä siitä eroon. Ei minulla ole mitään syytä vihata koska olen mitä olen. Epäselvyys vaan sai minut vihaamaan. En luota mihinkään ellei siitä ole selvää mustaa valkoisella. Koska en luota itseeni pätkääkään. Kaikki voi vain mennä niin pieleen kuin vain voi mennä.En usko että Sinun Hän on käynyt täällä näitä lueskelemassa eikä Minunkaan Hän. En ole oikea ihminen sinun unelmissasi monestakaan syystä.
- tämä pliis...
En usko että Sinun Hän on käynyt täällä näitä lueskelemassa eikä Minunkaan Hän. En ole oikea ihminen sinun unelmissasi monestakaan syystä.
Ymmärrät nyt varmaan hätäni. Siksi syyttelen muita.
Aloin pelkäämään etten ole oikeasti sinuun ikinä rakastunutkaan kun koin sen vähän aikaa kestäneen tunteideni täyskäännöksen sattumalta tavatessamme. Aloin pelkäämään että kaikki on ollut vain illuusiota koko ikäni. Kaikki aikaisemmatkin tunteet ja tuntemukset. Tätä hätää ei ikinä ollut vasta kuin nyt keväällä. Olisi se pitänyt jo aiemmin ilmetä.
Taidan tappaa itseni. Kaikki on niin ristiriitaista. Keväällä olin ja syksyllä en heti kun hyväksyin että olin enkä pelännyt. Nyt en taas enää tiedä.
Keväällä kun olin kaiken toivon menettänyt ja luulin että mulla on skitsofrenia ja että olen oikeasti miesrakastaja koin ihmeen. Apteekissa tunsin yhtäkkiä suunnatonta onnea ja rakastumista mukavaa apteekkitarta kohtaan että oikein puntissakin koveni siinä istuessani. Olin taivaassa ja itkinkin onnesta pari tuntia kunnes vaivuin taas epäuskoon. Kirosin haluamattani Jumalankin sillä naurettavalla ihmisen keksimällä sanalla. Ei sillä ketään pitäisi voida loukata oikeasti.
Tapan itseni. Hyvästi paska maailma.
Ainoa asia mikä minut voisi vielä pelastaa olisi keskustelu ihastukseni kanssa. Toisaalta pelkään sitä jos ei alakaan seisomaan. Ymmärrätkö??!?!?
Se oli Antti-Ville.. Ettet väärin käsittänyt. Ant viittaisi muka homogeenisyyteen....heh heh.
Viha taitaa osua omaan nilkkaan. Onnea ja pitkää ikää teille.
Ei minua luulisi hajottavan sisäisesti jos olisin sellainen, vain ulkoisesti mitä muut ajattelevat.
Sisäinen hajotus on 100000000 pahempaa. En sitä halua. Mieti nyt. Itket naisen kaipuutasi, muttet pysty mitenkään kiihottumaan koska olo on kuin ase olisi ohimolla. Pakko kiihottua tai henki lähtee. Onneksi pääsin siitä, mutta nyt tilanne on varmaan sama.
On totta että ehkä kiinnityin näin pitkään sinuun pelkojeni lisääntyessä. Ne alkoivat pikkuhiljaa tulla esille kun en enää nähnyt sinua kovinkaan usein. Ihanat naiset hävisivät elämästäni ja olen viriili mies.
PS. Antti se vaan oli. En valehtele.
PPS. Jos oikeasti rakastin sua, niin rakastin sua mielettömästi. - Äärettömän Paljon
tämä pliis... kirjoitti:
Ymmärrät nyt varmaan hätäni. Siksi syyttelen muita.
Aloin pelkäämään etten ole oikeasti sinuun ikinä rakastunutkaan kun koin sen vähän aikaa kestäneen tunteideni täyskäännöksen sattumalta tavatessamme. Aloin pelkäämään että kaikki on ollut vain illuusiota koko ikäni. Kaikki aikaisemmatkin tunteet ja tuntemukset. Tätä hätää ei ikinä ollut vasta kuin nyt keväällä. Olisi se pitänyt jo aiemmin ilmetä.
Taidan tappaa itseni. Kaikki on niin ristiriitaista. Keväällä olin ja syksyllä en heti kun hyväksyin että olin enkä pelännyt. Nyt en taas enää tiedä.
Keväällä kun olin kaiken toivon menettänyt ja luulin että mulla on skitsofrenia ja että olen oikeasti miesrakastaja koin ihmeen. Apteekissa tunsin yhtäkkiä suunnatonta onnea ja rakastumista mukavaa apteekkitarta kohtaan että oikein puntissakin koveni siinä istuessani. Olin taivaassa ja itkinkin onnesta pari tuntia kunnes vaivuin taas epäuskoon. Kirosin haluamattani Jumalankin sillä naurettavalla ihmisen keksimällä sanalla. Ei sillä ketään pitäisi voida loukata oikeasti.
Tapan itseni. Hyvästi paska maailma.
Ainoa asia mikä minut voisi vielä pelastaa olisi keskustelu ihastukseni kanssa. Toisaalta pelkään sitä jos ei alakaan seisomaan. Ymmärrätkö??!?!?
Se oli Antti-Ville.. Ettet väärin käsittänyt. Ant viittaisi muka homogeenisyyteen....heh heh.
Viha taitaa osua omaan nilkkaan. Onnea ja pitkää ikää teille.
Ei minua luulisi hajottavan sisäisesti jos olisin sellainen, vain ulkoisesti mitä muut ajattelevat.
Sisäinen hajotus on 100000000 pahempaa. En sitä halua. Mieti nyt. Itket naisen kaipuutasi, muttet pysty mitenkään kiihottumaan koska olo on kuin ase olisi ohimolla. Pakko kiihottua tai henki lähtee. Onneksi pääsin siitä, mutta nyt tilanne on varmaan sama.
On totta että ehkä kiinnityin näin pitkään sinuun pelkojeni lisääntyessä. Ne alkoivat pikkuhiljaa tulla esille kun en enää nähnyt sinua kovinkaan usein. Ihanat naiset hävisivät elämästäni ja olen viriili mies.
PS. Antti se vaan oli. En valehtele.
PPS. Jos oikeasti rakastin sua, niin rakastin sua mielettömästi.Mutta pelkään etten oikeasti rakasta.
Mua ei voi syyttää heikkoudesta että oon kohta kuollut. - Kun..
Äärettömän Paljon kirjoitti:
Mutta pelkään etten oikeasti rakasta.
Mua ei voi syyttää heikkoudesta että oon kohta kuollut.Samanarvoistan itseni olin mitä olin niin olen mitä haluan. Se on vain niin vaikeaa äärettömän naisrakkaushistoriani takia. Kesällä siihen pystyin. Pitää taas tehdä se. Lopettaa viha ja hyväksyä. Sitten huomaan taas olevani oma mieluinen itseni.
Että sitä onkin itketty kun ei ole ihastuksien saamisesta ollut ikinä toivoakaan.
:( : : : : : : :
En ole ikinä pystynyt korottamaan itseäni samalle tasolle. Jumalointi on ollut taivaallista.
En ymmärrä mistä koko ikäni kestänyt alemmuus johtuu. Siihen ei ole mitään järkisyytä.
Mun on pakko selvitä tästä pelosta. Pelkään helvetisti koska rakastan helvetisti. Enkai muuten pelkäisi. Kaikki jo pitivät mua miesrakastajana muutenkin ja hyväksyvät sen.
En näe tästä ulospääsyä. Mitään en voi tehdä kun taas ahdistaa niin helvetisti. Motivaatio 0. Uusia kontakteja en voi ottaa kun on niin hirveä stressi. Ja haluaisin vaan hänet edelleen. Uutta rakastumista ei voi tapahtua niinkauan kuin stressaan sillä. Eli ei koskaan.
Olen kirottu. Ei tässä muuta voi olla takana. Maailma vihaa minua ja haluaa minun päättävän päiväni. Käskystä. Älkää säälikö. Olen rakkauteni uhri. - Oli...
Kun.. kirjoitti:
Samanarvoistan itseni olin mitä olin niin olen mitä haluan. Se on vain niin vaikeaa äärettömän naisrakkaushistoriani takia. Kesällä siihen pystyin. Pitää taas tehdä se. Lopettaa viha ja hyväksyä. Sitten huomaan taas olevani oma mieluinen itseni.
Että sitä onkin itketty kun ei ole ihastuksien saamisesta ollut ikinä toivoakaan.
:( : : : : : : :
En ole ikinä pystynyt korottamaan itseäni samalle tasolle. Jumalointi on ollut taivaallista.
En ymmärrä mistä koko ikäni kestänyt alemmuus johtuu. Siihen ei ole mitään järkisyytä.
Mun on pakko selvitä tästä pelosta. Pelkään helvetisti koska rakastan helvetisti. Enkai muuten pelkäisi. Kaikki jo pitivät mua miesrakastajana muutenkin ja hyväksyvät sen.
En näe tästä ulospääsyä. Mitään en voi tehdä kun taas ahdistaa niin helvetisti. Motivaatio 0. Uusia kontakteja en voi ottaa kun on niin hirveä stressi. Ja haluaisin vaan hänet edelleen. Uutta rakastumista ei voi tapahtua niinkauan kuin stressaan sillä. Eli ei koskaan.
Olen kirottu. Ei tässä muuta voi olla takana. Maailma vihaa minua ja haluaa minun päättävän päiväni. Käskystä. Älkää säälikö. Olen rakkauteni uhri.Kai keksittävä nää syytökset että saisin jollain oikeudenmukaisella konstilla sut elämääni että näkisin mitä olen ja saisin mielenrauhan. En sitä pahuuttani tehnyt. En ole paha. Ei lasten kärsimyksiä itkevä voi olla paha.
Tapan silti itseni. Moi. - naturalisti(n)
Oli... kirjoitti:
Kai keksittävä nää syytökset että saisin jollain oikeudenmukaisella konstilla sut elämääni että näkisin mitä olen ja saisin mielenrauhan. En sitä pahuuttani tehnyt. En ole paha. Ei lasten kärsimyksiä itkevä voi olla paha.
Tapan silti itseni. Moi.ET VOI olla tosissasi!
Jos minä täällä riudun rakkaudessani HÄNTÄ kohtaan niin en takuulla tapa itseäni - sen verran kyllä elämääni kunnioitan!
Sun pitää ettii itelles inspiraatioita muualta, luulen että kykenet luovuuteen,onko väärä arvio?
Ei sun kannata täällä notkua päivästä toiseen: ala elää ja jätä nää huuhaa jutut omaan arvoonsa!
Mee ulos katteleen, mitä siellä näkyy ja ala harrastaa jotain kehittävää - mee vaikka punttikselle jos ei muuta. Siellä saa kummasti energiaa purettua.
Voisin vaikka mitä neuvoja täältä jaella mutta mihinkään ei oo oikein patenttiratkaisua, kai tiedät sen.
Ihastuksen tai epätoivoisen rakkauden takia ei kannata riutua niin paljon että päätyis tollaseen kamalaan ratkaisuun!
Elä päivä kerrallaan, niin mäkin teen. Tämän rakkauteni ja kaiken muun keskellä. Hymyjä elämääsi :) - Tapa...
Oli... kirjoitti:
Kai keksittävä nää syytökset että saisin jollain oikeudenmukaisella konstilla sut elämääni että näkisin mitä olen ja saisin mielenrauhan. En sitä pahuuttani tehnyt. En ole paha. Ei lasten kärsimyksiä itkevä voi olla paha.
Tapan silti itseni. Moi.Itseäni. Se olisi lahja pahuudelle. Teen kaikkeni ettei moinen tragedia toistu muiden osalta. Pakko on kestää.
- lähetin
ET VOI olla tosissasi!
Jos minä täällä riudun rakkaudessani HÄNTÄ kohtaan niin en takuulla tapa itseäni - sen verran kyllä elämääni kunnioitan!
Sun pitää ettii itelles inspiraatioita muualta, luulen että kykenet luovuuteen,onko väärä arvio?
Ei sun kannata täällä notkua päivästä toiseen: ala elää ja jätä nää huuhaa jutut omaan arvoonsa!
Mee ulos katteleen, mitä siellä näkyy ja ala harrastaa jotain kehittävää - mee vaikka punttikselle jos ei muuta. Siellä saa kummasti energiaa purettua.
Voisin vaikka mitä neuvoja täältä jaella mutta mihinkään ei oo oikein patenttiratkaisua, kai tiedät sen.
Ihastuksen tai epätoivoisen rakkauden takia ei kannata riutua niin paljon että päätyis tollaseen kamalaan ratkaisuun!
Elä päivä kerrallaan, niin mäkin teen. Tämän rakkauteni ja kaiken muun keskellä. Hymyjä elämääsi :)sille "ihastukselleni" postia.
Jos se olet sinä niin katso laatikkoa.
En niitä juttuja voinut kertoa täällä. Et voi arvata kuinka paljon olen halunnut kertoa.
En tapa itseäni lupaan sen. Veikkaan että hyvin moni muu olisi sen tehnyt jo ajat sitten. Olen syntynyt kärsimään.
- Sinulle SM
Tunteideni täytyy olla suuri illuusio jos hän ei ole sen kaltainen. Tunteideni suorastaan pyhä luonne ei voi sallia kenenkään muun kärsivän niistä oikeasti. Kyse ei ole ollut missään vaiheessa pelkästä pillunhimosta, vaan jostain todella mystisestä ja kauniista.
Mutta jos hän ei ole sen kaltainen, voin helposti unohtaa sinut. Et voi olla missään tapauksessa olla silloin se oikea minulle. Se ei olisi silloin mahdollista jos joku toinen jo niin täydellisesti tuntisi.
Teen kaikkeni nyt unohtaakseni sinut.
En kirjoita tänne enää mitään koskaan. Vannon tämän kaikkeuden nimeen. Teen kaikkeni ollakseni pettämättä lupaustani.
T: Hyvis- MINÄ
MINÄ en kirjoittanu tota ap. viestiä!
- naturalisti (n)
Täytyy ihmetellä kirjoitustasi. Ei oikein mee jakeluun, puhutko yhdestä vai kahdesta ihmisestä. No, antaa olla.
Selvää ei myöskään saa siitä, montako ihmistä täällä oikeen kirjoittelee..nikit varmasti vaihtelee.
Sama se kenelle tää koko "luento" pidettiin mutta sen sanon että illuusioissa ei kannata elellä. Luulen että ne tuottavat vaan surua jos ei ota selvää realiteeteista.
Mistä sitten ne "täydellisyyden" kuvitelmat syntyy? Ehkä niistä haaveista, joita toisesta elättelee. En minäkään mitään täydellisyyttä odota saatikka tarjoa.
Jos et enää tänne kirjoita niin ei sitten. Parempi kohdata oikeassa elämässä. Joka päivä vaan suren sitä ettemme saaneet mahdollisuutta johonkin intensiivisempään tutustumiseen.
Seuraavassa elämässä kerron kaiken sille Hänen alteregolleen - kai me sitten yhdessä itketään sille, ettei saatu Häntä mukaamme jakamaan niitä ihania asioita... - että petin lupaukseni
naturalisti (n) kirjoitti:
Täytyy ihmetellä kirjoitustasi. Ei oikein mee jakeluun, puhutko yhdestä vai kahdesta ihmisestä. No, antaa olla.
Selvää ei myöskään saa siitä, montako ihmistä täällä oikeen kirjoittelee..nikit varmasti vaihtelee.
Sama se kenelle tää koko "luento" pidettiin mutta sen sanon että illuusioissa ei kannata elellä. Luulen että ne tuottavat vaan surua jos ei ota selvää realiteeteista.
Mistä sitten ne "täydellisyyden" kuvitelmat syntyy? Ehkä niistä haaveista, joita toisesta elättelee. En minäkään mitään täydellisyyttä odota saatikka tarjoa.
Jos et enää tänne kirjoita niin ei sitten. Parempi kohdata oikeassa elämässä. Joka päivä vaan suren sitä ettemme saaneet mahdollisuutta johonkin intensiivisempään tutustumiseen.
Seuraavassa elämässä kerron kaiken sille Hänen alteregolleen - kai me sitten yhdessä itketään sille, ettei saatu Häntä mukaamme jakamaan niitä ihania asioita...Siksi en luvannutkaan muuta kuin tehdä kaikkeni. Ihminen on heikko.
Toisella ihmisellä tarkoitan aiempaa sydämeni valittua. Olin jo fantasioinut että ehkäpä molemmat voisitte olla elämässäni, jos vaikka toisistannekin pitäisitte. Tämä on kai ymmärrettävää suuruudenhulluudessani...rakkauden puute korjaantuisi suoranaiseksi pakahtumiseksi.
Olen kuitenkin hänet jo unohtanut siinä mielessä, mutten pitäisi sitä ihmeenä jos hän sytyttäisi minut uudestaan kohdatessamme.
En kuvittele että olet täydellinen kuten sillä yleisesti tarkoitetaan. Se ei vastaa minun täydellisyyttäni kuten sinä. Sydämeni valittu on aina ollut täydellinen. En elä määritelmistä, vain tuntemuksista.
Jos se olet sinä niin suren aivan samaa tuhatkertaisesti.
Uskotko jälleen syntymiseen? Niin minäkin ymmärrettävästä syystä.
Viimeinen lauseesi ihmetyttää hieman. On totta että vihaan ja pelkään vielä liikaa. Haluan päästä siitä eroon lopullisesti. Se on vain niin vaikeaa ilman sinua. Luulen kuitenkin olevani aika lailla sellainen kuin haluat...? - ottaen
että petin lupaukseni kirjoitti:
Siksi en luvannutkaan muuta kuin tehdä kaikkeni. Ihminen on heikko.
Toisella ihmisellä tarkoitan aiempaa sydämeni valittua. Olin jo fantasioinut että ehkäpä molemmat voisitte olla elämässäni, jos vaikka toisistannekin pitäisitte. Tämä on kai ymmärrettävää suuruudenhulluudessani...rakkauden puute korjaantuisi suoranaiseksi pakahtumiseksi.
Olen kuitenkin hänet jo unohtanut siinä mielessä, mutten pitäisi sitä ihmeenä jos hän sytyttäisi minut uudestaan kohdatessamme.
En kuvittele että olet täydellinen kuten sillä yleisesti tarkoitetaan. Se ei vastaa minun täydellisyyttäni kuten sinä. Sydämeni valittu on aina ollut täydellinen. En elä määritelmistä, vain tuntemuksista.
Viimeinen lauseesi ihmetyttää hieman. On totta että vihaan ja pelkään vielä liikaa. Haluan päästä siitä eroon lopullisesti. Se on vain niin vaikeaa ilman sinua. Luulen kuitenkin olevani aika lailla sellainen kuin haluat...?en tiedä mitään varmasti vaikka niin haluaisinkin. Se minua ahdistaa. Haluaisin niin paljon kertoa sinulle kaiken. Kaiken.
- ihan
ottaen kirjoitti:
en tiedä mitään varmasti vaikka niin haluaisinkin. Se minua ahdistaa. Haluaisin niin paljon kertoa sinulle kaiken. Kaiken.
melkein mihin tahansa kunhan vain pääsisin lähellesi. Vaikka vain varpaitasi kutittamaan.
Minulla on hirveä ristiriita. Toisaalta olen eläin toisaalta pyhimys. En oikein pärjää sen kanssa. - sinua
ihan kirjoitti:
melkein mihin tahansa kunhan vain pääsisin lähellesi. Vaikka vain varpaitasi kutittamaan.
Minulla on hirveä ristiriita. Toisaalta olen eläin toisaalta pyhimys. En oikein pärjää sen kanssa.jos olet yhtä suuruudenhullu...
- Päästä
sinua kirjoitti:
jos olet yhtä suuruudenhullu...
kaikesta surustani ja olla oma itseni koska tiedän että se on hyvä. Tarvitsen siihen apua.
- määrittely
ihan kirjoitti:
Minulla on hirveä ristiriita. Toisaalta olen eläin toisaalta pyhimys. En oikein pärjää sen kanssa.on muuttunut totaalisesti kuluneen vuoden aikana. Sen määrittelyn pitää muuttua vielä lisää ja paljon. Tiedän että lopputulos vastaa todellista pyhimystä.
- pyhimys
määrittely kirjoitti:
on muuttunut totaalisesti kuluneen vuoden aikana. Sen määrittelyn pitää muuttua vielä lisää ja paljon. Tiedän että lopputulos vastaa todellista pyhimystä.
ei olisi itsekäs ja saita.
- naturalisti (n)
että petin lupaukseni kirjoitti:
Siksi en luvannutkaan muuta kuin tehdä kaikkeni. Ihminen on heikko.
Viimeinen lauseesi ihmetyttää hieman. On totta että vihaan ja pelkään vielä liikaa. Haluan päästä siitä eroon lopullisesti. Se on vain niin vaikeaa ilman sinua. Luulen kuitenkin olevani aika lailla sellainen kuin haluat...?Niin...minäkin elän tuntemuksista. Sen vuoksi kai kaikki onkin niin vaikeaa kun niin teen.
Se kai sitten on niitä haavoittavampia puoliani, ei minulle vaan muut kokevat sen niin.
Ei tämä minua häiritse.
Taidat fantasioida samanlaisista asioista kuin minäkin. Jos se et kuitenkaan ole Sinä niin pitää vaan todeta että maailma on ihmeellinen paikka kun meitä samankaltaisia on näköjään..
Mutta Jos se olisit Sinä niin en yhtään ihmettelisi miksi yleensä koen olevani samalla aaltopituudella. Suuruudenhulluutta täältäkin löytyy, ehkä nykyään vähemmässä määrin mutta tietyllä asteella.. voihan elämässä olla moniakin ihmisiä jotka sytyttää, minulle on olemassa kaksi sellaista. Toisesta en ole saanut vielä selvää.
Kahta ei kai me kumpikaan vaan voida saada taikka valita. Ei se ilmeisesti tule noin vaan onnistumaan. Minä en usko täydellisyyteen tässä hektisessä ajassa, vain täydelliseen kaaokseen.
Niin, jälleensyntymiseen. Kyllä, tietyssä mielessä.
Viimeinen lauseeni kuvasi sitä dejavu ilmiötä joka herää minussa aina silloin kun Hänet tapaan. Se on pieni tarina siitä kun elämän herkimmässä vaiheessa kokee pettymyksen oman puutteensa vuoksi. Sellaisen puutteen, jolle ei itse voi mitään ja joka saattaa joillekin aiheuttaa itsetunto-ongelmia, varsinkin silloin jos ei saa huomiota sellaiselta ihmiseltä jolta haluaisi. Luulen, että enemmän se tuottaa mielipahaa mieskunnan edustajille.
On tärkeää tulla huomatuksi sellaisen ihmisen kohdalla, jonka kokee itselleen rakkaaksi ja jonka kanssa tuntuu ajatukset menevän kohdalleen. Ikään kuin olisi löytänyt sen puuttuvan palan elämässään.
Sitäpaitsi, tarina joka edelleen pyörii mielessäni aiheuttaa minulle mielipahaa ja siksi haluan sen erään tietyn ihmisen kanssa jakaa.
En ole ollenkaan varma, haluaako tuo toinen sitä edes kuulla. Kaikkeni kuitenkin yritän. - Tarinasi
Niin...minäkin elän tuntemuksista. Sen vuoksi kai kaikki onkin niin vaikeaa kun niin teen.
Se kai sitten on niitä haavoittavampia puoliani, ei minulle vaan muut kokevat sen niin.
Ei tämä minua häiritse.
Taidat fantasioida samanlaisista asioista kuin minäkin. Jos se et kuitenkaan ole Sinä niin pitää vaan todeta että maailma on ihmeellinen paikka kun meitä samankaltaisia on näköjään..
Mutta Jos se olisit Sinä niin en yhtään ihmettelisi miksi yleensä koen olevani samalla aaltopituudella. Suuruudenhulluutta täältäkin löytyy, ehkä nykyään vähemmässä määrin mutta tietyllä asteella.. voihan elämässä olla moniakin ihmisiä jotka sytyttää, minulle on olemassa kaksi sellaista. Toisesta en ole saanut vielä selvää.
Kahta ei kai me kumpikaan vaan voida saada taikka valita. Ei se ilmeisesti tule noin vaan onnistumaan. Minä en usko täydellisyyteen tässä hektisessä ajassa, vain täydelliseen kaaokseen.
Niin, jälleensyntymiseen. Kyllä, tietyssä mielessä.
Viimeinen lauseeni kuvasi sitä dejavu ilmiötä joka herää minussa aina silloin kun Hänet tapaan. Se on pieni tarina siitä kun elämän herkimmässä vaiheessa kokee pettymyksen oman puutteensa vuoksi. Sellaisen puutteen, jolle ei itse voi mitään ja joka saattaa joillekin aiheuttaa itsetunto-ongelmia, varsinkin silloin jos ei saa huomiota sellaiselta ihmiseltä jolta haluaisi. Luulen, että enemmän se tuottaa mielipahaa mieskunnan edustajille.
On tärkeää tulla huomatuksi sellaisen ihmisen kohdalla, jonka kokee itselleen rakkaaksi ja jonka kanssa tuntuu ajatukset menevän kohdalleen. Ikään kuin olisi löytänyt sen puuttuvan palan elämässään.
Sitäpaitsi, tarina joka edelleen pyörii mielessäni aiheuttaa minulle mielipahaa ja siksi haluan sen erään tietyn ihmisen kanssa jakaa.
En ole ollenkaan varma, haluaako tuo toinen sitä edes kuulla. Kaikkeni kuitenkin yritän.Minulle vai hänelle? Minullakin olisi tarina sinulle. Tämän tuomiolistani voit unohtaa, siitä ei kannata edes mainita. Motiivini luulisi paistavan läpi. Haluan sinut elämääni. Olen heikko.
Kyllä ajatus kieltämättä itse nähtynä kiihottaa, mutten tiedä miten suhtautuisin siihen reaalielämässä. En ainakaan heti siihen pystyisi. Ajan kanssa voisin sitä jopa itsekin haluta. Mun pitää vaan päästä epäselvyydestä eroon lopullisesti. Epäselvyys joka alkoi pikkuhiljaa riivata minua kun sinä hävisit pikkuhiljaa elämästäni. Kuopasta pääsin jo selville vesille ja kaikki oli hyvin, mutten vieläkään luota itseeni.
Haluan sinut sydämeni valtiattareksi. Muut voivat olla rakkaita, mutteivät sinun asemaasi ikinä uhkaisi. Jos olet Hän.
Dejavu? En taida käsittää mitä tarkoitat, mutta eiköhän se minulle ajan kanssa selviä. Pidän siitä tavattomasti että puhut arvoituksellisesti. Se on älykkyyden merkki.
On totta että perfektionismissani tein itsestäni eläintä alemman kaikin puolin. Totuus on vallan toinen ja hyvä. Uskon että mieleisesi. Muu olisi suunnaton vääryys kaiken tämän jälkeen. Ei se voi olla totta. - Näe..
Tarinasi kirjoitti:
Minulle vai hänelle? Minullakin olisi tarina sinulle. Tämän tuomiolistani voit unohtaa, siitä ei kannata edes mainita. Motiivini luulisi paistavan läpi. Haluan sinut elämääni. Olen heikko.
Kyllä ajatus kieltämättä itse nähtynä kiihottaa, mutten tiedä miten suhtautuisin siihen reaalielämässä. En ainakaan heti siihen pystyisi. Ajan kanssa voisin sitä jopa itsekin haluta. Mun pitää vaan päästä epäselvyydestä eroon lopullisesti. Epäselvyys joka alkoi pikkuhiljaa riivata minua kun sinä hävisit pikkuhiljaa elämästäni. Kuopasta pääsin jo selville vesille ja kaikki oli hyvin, mutten vieläkään luota itseeni.
Haluan sinut sydämeni valtiattareksi. Muut voivat olla rakkaita, mutteivät sinun asemaasi ikinä uhkaisi. Jos olet Hän.
Dejavu? En taida käsittää mitä tarkoitat, mutta eiköhän se minulle ajan kanssa selviä. Pidän siitä tavattomasti että puhut arvoituksellisesti. Se on älykkyyden merkki.
On totta että perfektionismissani tein itsestäni eläintä alemman kaikin puolin. Totuus on vallan toinen ja hyvä. Uskon että mieleisesi. Muu olisi suunnaton vääryys kaiken tämän jälkeen. Ei se voi olla totta.mitään muuta kynnystä kuin karvaisen perseeni. Lapaluiden allakin kasvaa läjät. Uskoisin että jätät ne paikat kuitenkin mielihyvin rauhaan, joten eiköhän pistetä hynttyyt yhteen ;)
PS. ai niin. Olet varattu? ole kiltti ja kerro minulle mikä tilanteesi oikein on. - kouran
Näe.. kirjoitti:
mitään muuta kynnystä kuin karvaisen perseeni. Lapaluiden allakin kasvaa läjät. Uskoisin että jätät ne paikat kuitenkin mielihyvin rauhaan, joten eiköhän pistetä hynttyyt yhteen ;)
PS. ai niin. Olet varattu? ole kiltti ja kerro minulle mikä tilanteesi oikein on.käsi kädessä kävellään................
- Muutaman
kouran kirjoitti:
käsi kädessä kävellään................
Kerran itkenyt että hänellä täytyy olla paljon enemmän voimaa kuin minulla vaikken olekaan heikko. Siksi vain häntä rakastat. Olisi suorastaan paradoksaalista jos asia olisikin toisin päin.
- naturalisti (n)
Tarinasi kirjoitti:
Minulle vai hänelle? Minullakin olisi tarina sinulle. Tämän tuomiolistani voit unohtaa, siitä ei kannata edes mainita. Motiivini luulisi paistavan läpi. Haluan sinut elämääni. Olen heikko.
On totta että perfektionismissani tein itsestäni eläintä alemman kaikin puolin. Totuus on vallan toinen ja hyvä. Uskon että mieleisesi. Muu olisi suunnaton vääryys kaiken tämän jälkeen. Ei se voi olla totta.Tarina..Sinulle vai hänelle? Jaa, kuinkas monta häntä nyt ympärillä pyöriikään :D
Aivan, arvoituksellinen olen. Tietystä syystä.
En halua että kateelliset haaskat bongaisivat tällaisen haavoittuvan kyyhkyläisen :D
Miten minä olen hävinnyt elämästäsi? En taida sittenkään olla Sinun Hän mutta olisi erittäin hienoa jos ne Oikeat löytäisivät meidät täältä ja huomaisivat mitä ovat menettämässä :D
Tai..mistäs sen tietää vaikka se Sinä olet ja kirjoittelet täällä jollekin toiselle! - usko jo
Muutaman kirjoitti:
Kerran itkenyt että hänellä täytyy olla paljon enemmän voimaa kuin minulla vaikken olekaan heikko. Siksi vain häntä rakastat. Olisi suorastaan paradoksaalista jos asia olisikin toisin päin.
Hel.... älä sitä itke. Ei se ole sitä! Sinuahan minä rakastan, tajua jo vihdoin!!! Voima on sinun sielussasi ja se riittää nyt! Käsititkö? Toivottavasti!!!
- tämän
usko jo kirjoitti:
Hel.... älä sitä itke. Ei se ole sitä! Sinuahan minä rakastan, tajua jo vihdoin!!! Voima on sinun sielussasi ja se riittää nyt! Käsititkö? Toivottavasti!!!
aluksi väärin ja sydämestä otti. Olen kai masokistinen kun haen naisten vihaa.
- Olekaan
Tarina..Sinulle vai hänelle? Jaa, kuinkas monta häntä nyt ympärillä pyöriikään :D
En halua että kateelliset haaskat bongaisivat tällaisen haavoittuvan kyyhkyläisen :D
Miten minä olen hävinnyt elämästäsi? En taida sittenkään olla Sinun Hän mutta olisi erittäin hienoa jos ne Oikeat löytäisivät meidät täältä ja huomaisivat mitä ovat menettämässä :D
Tai..mistäs sen tietää vaikka se Sinä olet ja kirjoittelet täällä jollekin toiselle!Hävinnyt elämästäni. Kaikkea muuta. Olet hävinnyt näkökentästäni. Silmiä on varmaan sen takia kirvellyt. Sitä tarkoitin.
Tietäisitpä vaan missä tunnelmissa olen sinun kanssasi elänyt. - Tätä
usko jo kirjoitti:
pihdata jos vaikka siitä ahdistuisit, mutta kyllä se on niin:
---- Minä Rakastan Sinua Äärettömästi!!!!!!!!! ---- - Sinusta
Tarina..Sinulle vai hänelle? Jaa, kuinkas monta häntä nyt ympärillä pyöriikään :D
Tai..mistäs sen tietää vaikka se Sinä olet ja kirjoittelet täällä jollekin toiselle!sen verran ettet kenenkään läheisesi selän takana juonittelisi. Et olisi muuten minunlaiseni ja rakkauteni arvoinen.
Minä olen juonitellut ja paljon. Aloitin sen vasta kuitenkin kun pystyin uskomaan että asiat ovat toisin. Jos olisin teidät nähnyt yhdessä ja viestisi eivät olisi olleet moniselitteisiä minulle olisin lopettanut. Heti kun vain sain pienintäkin toivoa jostain selitysmallistani jatkoin. Ja sillä tiellä olen edelleen...Aja ylitseni!!! ;) - sille mitään
Sinusta kirjoitti:
sen verran ettet kenenkään läheisesi selän takana juonittelisi. Et olisi muuten minunlaiseni ja rakkauteni arvoinen.
Minä olen juonitellut ja paljon. Aloitin sen vasta kuitenkin kun pystyin uskomaan että asiat ovat toisin. Jos olisin teidät nähnyt yhdessä ja viestisi eivät olisi olleet moniselitteisiä minulle olisin lopettanut. Heti kun vain sain pienintäkin toivoa jostain selitysmallistani jatkoin. Ja sillä tiellä olen edelleen...Aja ylitseni!!! ;)että olen syyllistynyt mielessäni hirveisiin vääryyksiin sinun rakkauttasi janotessani. Olen heikko.
- myös
sille mitään kirjoitti:
että olen syyllistynyt mielessäni hirveisiin vääryyksiin sinun rakkauttasi janotessani. Olen heikko.
reaali elämässä. Tiedät varsin hyvin mitä tarkoitan.
En voisi olla onnellinen toisen ahdingosta. Sekin minua on vaivannut. Itkettää koko ajatuskin. En haluaisi sinua, koska sitä en voisi hyväksyä.
Kunpa kaikki järjestyisi. Todella tarvitsisin sitä. Sinun rakkauttasi.
Nyt lähden King Kongiin kävelemään. Olen se apina. Sinä olet se vaalea neito kämmenelläni. - Tuli
myös kirjoitti:
En voisi olla onnellinen toisen ahdingosta. Sekin minua on vaivannut. Itkettää koko ajatuskin. En haluaisi sinua, koska sitä en voisi hyväksyä.
Nyt lähden King Kongiin kävelemään. Olen se apina. Sinä olet se vaalea neito kämmenelläni.ei voi minkään. Olen ämmä. ;)
- Katsomassa
myös kirjoitti:
Nyt lähden King Kongiin kävelemään. Olen se apina. Sinä olet se vaalea neito kämmenelläni.Oli todella hyvä. Katsoin sitä ehkä vaan liian vertauskuvallisesti. Sain siitä kuiteskin paljon ajateltavaa.
En kai minä kuole ennen aikojani, kun en ihan niin mustasukkainen uskoakseni ole kuin se oli.
Oonkohan ees todellinen kun haluaisin nyt sut vaan syliini enkä muuta viitsi edes ajatella...oon ämmä kait sit ;) - pysty
usko jo kirjoitti:
ottamaan vastaan sinulta muuta kuin halveksuntaa ja torjuntaa, koska janoan rakkauttasi niin paljon. Jos saisin itkettyä sylissäsi voisin ehkä onnistua.
- sen....
pysty kirjoitti:
ottamaan vastaan sinulta muuta kuin halveksuntaa ja torjuntaa, koska janoan rakkauttasi niin paljon. Jos saisin itkettyä sylissäsi voisin ehkä onnistua.
ettet sinä moista möläyttänyt...no meninpähän möläyttämään vähän enemmän.
Unohda se. Haluan sanoa sen sulle kun katson sua silmiin. - varmaan
sen.... kirjoitti:
ettet sinä moista möläyttänyt...no meninpähän möläyttämään vähän enemmän.
Unohda se. Haluan sanoa sen sulle kun katson sua silmiin.ois kehottanut mua menemään metsään. Niin eka luulin.
- Tästä
usko jo kirjoitti:
En kyennyt tuntemaan mitään vaikka uskoinkin että se oli juuri häneltä keneltä sitä eniten kaipasin. Asia joka tekisi minut liiankin onnelliseksi.
En uskonut sen voivan olla totta vaikka yritinkin. Aivan käsittämättömän surullista. - Tästäkin
Tätä kirjoitti:
pihdata jos vaikka siitä ahdistuisit, mutta kyllä se on niin:
---- Minä Rakastan Sinua Äärettömästi!!!!!!!!! ----Mitä välinpitämättömämpi olet minua kohtaan sitä enemmän rakastan sinua. Kyse ei ole egoni pönkittämisestä vaikean tehtävän edessä. Haluan vain sinut. Olisin kai muuten kaatanut muita naisia "tunteettomuudessani". Minä haluan vain sinut, vaikka muut eivät välttämättä sitä ymmärräkään.
En ole narsistikaan, vaikka ongelmani siihen viittaisi. Narsisti ei välittäisi muitten tunteista, vaan toimisi lähestulkoon mekaanisesti omaksi edukseen. Psykopaatti. Mielestäni olen varmaan tunteikkaimpia ihmisiä tällä planeetalla.
Ei narsisti itke.
Tää on ihan jotain muuta. Pelottaa kun ei tiedä mikä vaivaa. Mikään äidin rakkaus ei olis kai riittänyt mulle. Olen ylisentimentaalinen. Kukaan ei saa rakastaa minua. Vain minä rakastan.
- Totuuden
miesrakastajakin on vihan määritelmä. On vain pelkkiä rakastajia. Jokaisella on mieltymyksensä, mutteivät ne estä muita mieltymyksiä. Kukaan ei ole kaapissa. Sekin on vihan termi. Jokainen rakastaa.
Kaikki aikaisempi oli itsekästä valhetta jolla pyrin toisen omistukseen. Lopetan nyt itsekkyyden ja vihan. Teen kaikkeni sen kukistamiseksi. Montaa voi rakastaa yhtä aikaa. Minä ainakin rakastan vaikken yhtä lailla.- Korjaus
Kaapissa olo tarkoittaa valehtelua. Ihmisen määrittelynä se on vääryys. On vain ihmisiä. Toiset pitävät enemmän feminiinisyydestä toiset maskuliinisuudesta. Jokainen pitää ainakin vähän kummastakin. Jokainen tuntee itsensä femiinimmäksi tai maskuliinimmaksi. Tai jotain siltä väliltä.
Jokainen on lahja.
Totuus korjaa koko ajan itseään, olen ollut ja olen vieläkin ehkä väärässä. Sen tiedän nyt ainakin että totuuteen ei voi liittyä kenenkään kärsimystä oikeudenmukaisista syistä. - on vain
Korjaus kirjoitti:
Kaapissa olo tarkoittaa valehtelua. Ihmisen määrittelynä se on vääryys. On vain ihmisiä. Toiset pitävät enemmän feminiinisyydestä toiset maskuliinisuudesta. Jokainen pitää ainakin vähän kummastakin. Jokainen tuntee itsensä femiinimmäksi tai maskuliinimmaksi. Tai jotain siltä väliltä.
Jokainen on lahja.
Totuus korjaa koko ajan itseään, olen ollut ja olen vieläkin ehkä väärässä. Sen tiedän nyt ainakin että totuuteen ei voi liittyä kenenkään kärsimystä oikeudenmukaisista syistä.pakko käyttää että tiedetään mistä puhutaan. Lokerointi tekee määreistä vääryyden. Se palvelee vain tekopyhyyttä ja ylpeyttä.
- tähän
Korjaus kirjoitti:
Jokainen on lahja.
Totuus korjaa koko ajan itseään, olen ollut ja olen vieläkin ehkä väärässä. Sen tiedän nyt ainakin että totuuteen ei voi liittyä kenenkään kärsimystä oikeudenmukaisista syistä.meinasin epäoikeudenmukaisista syistä. Oikeudenmukaisista syistä johtuva kärsimys puhdistaa.
- sen tarinan
se oli yksi elämäni suurimmista notkahduksista. Ellei suurin. Käsittämätöntä pahuutta minun osaltani.
- alkoi....
vaivata minua vasta parin tunnin päästä että moista kirjoitin. Se että kykenen moiseen vihaan itseni palkitsemiseksi kertoo minusta jotain.
- naturisti(n)
Tulkaa vaan kaikki sotkemaan tänne, miten vaan.
Taidan lopettaa koko ketjuun vastaamisen.
Enää en analysoi mitään viestiä tässä ketjussa.
ketjun aloittaja paljastakoon itsestään jotain jonka VAIN me kaksi tiedämme. Jos mitään sellaista ei ole niin se on sillä selvä.
Näkemiin!- siis naturalisti
siis....jooo.... :D
- Aloittaja
Mitäköhän vain me kaksi tiedämme...?
Jumalan parran pituuden...ei...Teijon kalasaaliit.....ei......Onko mörköjä olemassa....ei.....miltä pilvet maistuvat.....ei....ei kun joo:
Kultainen noutaja ja kissa. - Sinulle vain
siis naturalisti kirjoitti:
siis....jooo.... :D
En voi uskoa että kävisi niin hyvin että kaikki menisi putkeen. Alan heti epäilemään ja se vie vähän intoa. Minä kun olen pitkän aikaa kuvitellut että elämäni menee väistämättä niin päin helvettiä kuin se vain voi mennä. Kerron sinulle koko stoorin. En voi uskoa mitään todella hyvää sattuvan minulle. Varsinkaan sitä että saisin sinut elämääni.
Kaikki voi olla vain sattumaa. Mutta mahdollista. - vääryyden
Sinulle vain kirjoitti:
En voi uskoa että kävisi niin hyvin että kaikki menisi putkeen. Alan heti epäilemään ja se vie vähän intoa. Minä kun olen pitkän aikaa kuvitellut että elämäni menee väistämättä niin päin helvettiä kuin se vain voi mennä. Kerron sinulle koko stoorin. En voi uskoa mitään todella hyvää sattuvan minulle. Varsinkaan sitä että saisin sinut elämääni.
Kaikki voi olla vain sattumaa. Mutta mahdollista.minua kohtaan jos luulet ikinä joutuvasi kärsimään minun teoistani.
ihmettelen vain jos se olisitkin sinä, niin mitä sulle oikein tarkalleen kuuluu? - uskoisin
Aloittaja kirjoitti:
Jumalan parran pituuden...ei...Teijon kalasaaliit.....ei......Onko mörköjä olemassa....ei.....miltä pilvet maistuvat.....ei....ei kun joo:
Kultainen noutaja ja kissa.että se olet varmasti sinä istuisin täällä koko ajan. Eihän tässä ole mitään järkeä. Asut jonkun kanssa.
- taisit mennä
uskoisin kirjoitti:
että se olet varmasti sinä istuisin täällä koko ajan. Eihän tässä ole mitään järkeä. Asut jonkun kanssa.
nukkumaan. Pitäisköhän kömpiä vierees. Oon sänkys alla läppärin kans.
Jos luet tätä töissä niin sammuin sinne ja koiras ovat varmaan syöneet mut kun tuut himaan. No et menettänyt mitään. Koiratkin sai kerrankin lämmintä mieltä masuunsa. - kyllä
Aloittaja kirjoitti:
Kultainen noutaja ja kissa.varmaan näyttänyt sitä muillekin..onhan se alasäälittävää. Iso mies moista tyrkyttää kuuroille korville.
Tuu tänne ens vklp. Tiedät missä olen. Jutellaan ja Rakastellaan.
Veikkaan että kaikki raanani aukenisivat jos ilmestyisit jostain huoneeseeni. - Ihanuudesta
kyllä kirjoitti:
varmaan näyttänyt sitä muillekin..onhan se alasäälittävää. Iso mies moista tyrkyttää kuuroille korville.
Tuu tänne ens vklp. Tiedät missä olen. Jutellaan ja Rakastellaan.
Veikkaan että kaikki raanani aukenisivat jos ilmestyisit jostain huoneeseeni.En edes uskalla kuvitella. Siis että todella oikeasti näin tapahtuisi.
Mutta vasta sitten kun oltais molemmat täydessä mielenrauhassa. Multa ei muuten ainakaan onnistu jos yhtään pelkään sua että jätät. Oon hirvee suorittaja. - Ajattelu
Ihanuudesta kirjoitti:
En edes uskalla kuvitella. Siis että todella oikeasti näin tapahtuisi.
Mutta vasta sitten kun oltais molemmat täydessä mielenrauhassa. Multa ei muuten ainakaan onnistu jos yhtään pelkään sua että jätät. Oon hirvee suorittaja.Tuo kyyneleet silmiin. Niihin on kai hyvä lopettaa tämä epätoivoinen monologi. Unta silmiin nyt.
- Ongelmani
Ajattelu kirjoitti:
Tuo kyyneleet silmiin. Niihin on kai hyvä lopettaa tämä epätoivoinen monologi. Unta silmiin nyt.
ajatuksessani yhdessäolostamme on se että tunnen suurta ahdistusta ettet tykkää musta ja hylkäät. On hirveetä elää sellanen pelko mielessään jylläämässä. Onneks sitä ei oo kovin pitkiä aikoja joutunut kokemaan. Kokisin kuiteskin sen 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
kertaa uudestaan. En jaksanut painaa kauempaa, joten tuli pahaa aliarviointia. Fiksuna ihmisenä pointtini varmaan meni kuitenkin perille.
Huomenta!!! - et..
Ongelmani kirjoitti:
ajatuksessani yhdessäolostamme on se että tunnen suurta ahdistusta ettet tykkää musta ja hylkäät. On hirveetä elää sellanen pelko mielessään jylläämässä. Onneks sitä ei oo kovin pitkiä aikoja joutunut kokemaan. Kokisin kuiteskin sen 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
kertaa uudestaan. En jaksanut painaa kauempaa, joten tuli pahaa aliarviointia. Fiksuna ihmisenä pointtini varmaan meni kuitenkin perille.
Huomenta!!!se sit ollutkaan kait hän.
voi voi. mahotontahan se olisikin. Toisaalta uskottelen itelleni tänne raapustamalla. Toisaalta en usko pätkääkään. Ei mulle voi tapahtua mitään hyvää.
innostuin liikaa. - meinaa
taisit mennä kirjoitti:
nukkumaan. Pitäisköhän kömpiä vierees. Oon sänkys alla läppärin kans.
Jos luet tätä töissä niin sammuin sinne ja koiras ovat varmaan syöneet mut kun tuut himaan. No et menettänyt mitään. Koiratkin sai kerrankin lämmintä mieltä masuunsa.koirista mitään pahaa. Se oli vitsi.
On mul kyl ongelmia. Sen tiedän. Mässäilen kärsimykselläni. Oon pitäny itteäni täytenä idioottina ja ties minä ilman todelista syytä.
En kykene tuntemaan että joku mua rakastais. Kuitenkin sit kaipaan sitä älyttömästi. En tiedä miten siitä selviän. Se on käsittämättömän hirveetä. Tragedia. Nyt taas tuntuu toivottomalta. Tarvitsen ongelmaani ammattiapua. Olen muuten tuhoon tuomittu. En voi jatkaa näinkään kovin pitkään.
- Hätähuuto SM
http://www.jotte.info/narsismi/
Olet minulle ideaali. Mielestäni niin täydellinen etten sinusta puutteita löydä. En ainakaan ennen löytänyt. Ainoa puutteesi voisi olla se että välittäisit minusta. Silloin sinussa on kait jotain vikaa, jos tällaisesta piittaisit. Täydellisyys on tunnetila minulle. Täydellisyyden käsitykseni ei vastaa yleistä vallitsevaa arvomaailmaa. Minulle se on hyvää ja kaunista.
En käytä ihmisiä. En katso kavereitani tai muitakaan alaspäin. Ehkä somaleja ja rikollisia, mutten voi sille mitään. Ainakaan ilman mitään kunnon syytä. Välillä vuodatan kyyneleitä kun näen vammautuneita lapsia. Häpeän silloin omaa masennustani ja tunnen suurta myötätuntoa. Mietin miltä olisi tuntunut jos en itse olisi päässyt pallopeleihin. En voi käsittää.
En ole koskaan kärsinyt seuran puutteesta missä sitten olenkin. Ainoastaan romanttisen seuran puutteesta enemmän kuin mistään muusta murheesta.
En ole ylemmyyden tuntoinen, vaan alemmuudentuntoinen. Minussa on mielestäni lähes kaikki pielessä. Se kai on jo selvää. Aloin joissain vaiheessa pitää itseäni ihan hyvännäköisenä, mutta olen pitänyt myös itseäni todella rumanakin. Kerrankin oli kova kiire pois alta ettet näkisi minua kun olit niin kaunis ja minä niin ruma. En rakasta vaan halveksun itseäni. Toisaalta tiedän että olen samanarvoinen kuin muutkin. Se ei vain välity tunnemaailmaani.
Mielestäni en vastaa artikkelin kuvausta juurikaan, mutta ei kai tälle muutakaan selitystä ole.
Jos en tästä selviä, niin elämä loppuu. En tätä paskaa jaksa. Se olisi liikaa vaadittu. Kaikki unelmani ja kaipuuni pitäisi kuitata pelkkänä egon pönkityksenä ja jatkaa vaan tätä samaa paskaa rataa. Tunteeni olisivat vain suuri illuusio. En pysty uskomaan sitä. En jaksa jos niin onkin.
T- nyt edes
että tunnet myötätuntoa edes vähäisen? Tällaista "itserakasta" saastaakin kohtaan. Pystytkö siihen?
Olen kirottu. Kärsimys ei lopu koskaan. Olen kateellinen kuolleille ja säälin itseäni. - poikkeukselliseen
nyt edes kirjoitti:
että tunnet myötätuntoa edes vähäisen? Tällaista "itserakasta" saastaakin kohtaan. Pystytkö siihen?
Olen kirottu. Kärsimys ei lopu koskaan. Olen kateellinen kuolleille ja säälin itseäni.itsesääliin kertoo tosin minusta jotain.
Kannan kyllä matoja tieltä pois. Tunnen syyllisyyttä jos en kaikkia heitä ojaan. Kaikkia ei voi pelastaa. Ei minuakaan. - Rakkaus
poikkeukselliseen kirjoitti:
itsesääliin kertoo tosin minusta jotain.
Kannan kyllä matoja tieltä pois. Tunnen syyllisyyttä jos en kaikkia heitä ojaan. Kaikkia ei voi pelastaa. Ei minuakaan.voi minut pelastaa. Et sinä minua rakasta.
- Äidinkin
Rakkaus kirjoitti:
voi minut pelastaa. Et sinä minua rakasta.
toivottomuudellani ja hengenmeno puheillani. Ei äitikään välitä. Katsoi vain ja lähti kauppaan.
Silloin kun tulit sattumalta vastaan tuli mieleeni että sinun täytyi olla ollut odottamassa minua. Niin uskomattomalta se sattuma tuntui, vaikka se oli vain sattumaa. Siksi se halveksunta, kun kuvittelin että todella välität. Kun on koko elämänsä tehnyt kaiken vain yhden päämäärään eteen ja sekunnissa tunteet heittävät vähäksi aikaa ääripäästä toiseen, en voi ymmärtää miten en ole tappanut vielä itseäni. Poistin asian mielestäni, mutta se tuli nyt taas esille.
Nyt tunsin kyllä jotain positiivista sanoista, mutta tunteeni taipuivat hieman enemmän sinua vähättelevään suuntaan. En innostunut kympillä vaikka minun olisi pitänytkin. Innoistuin kuitenkin ja itkinkin sitä myöhemmin että välität. Jotain toivoa siis on. Halveksuntaa en tuntenut tällä kertaa. En ollut tunteeton kuten kirjoitin. Narsisti olisi tunteeton. Sellaiset bisnesjohtaja tyypit joille raha, valta ja statussymbolit ovat kaikki kaikessa.
Mutta jos en tästä selviä, niin ei minulla ole mitään motivaatiota hengittää. Voisin lähteä kehitysmaihin auttamaan ihmisiä, mutta olen niin heikko että tarvitsen myös itsekin rakkautta.
Ainoa tapa tästä selviämiseen olisi löytää joku jonka kanssa pikkuhiljaa rakentaa luottamusta, että tunteisiin voisi uskoa. Ja saisin sen verran omanarvontuntoa että hyväksyisin ihmisen joka minua rakastaisi. - puheet
Äidinkin kirjoitti:
toivottomuudellani ja hengenmeno puheillani. Ei äitikään välitä. Katsoi vain ja lähti kauppaan.
Silloin kun tulit sattumalta vastaan tuli mieleeni että sinun täytyi olla ollut odottamassa minua. Niin uskomattomalta se sattuma tuntui, vaikka se oli vain sattumaa. Siksi se halveksunta, kun kuvittelin että todella välität. Kun on koko elämänsä tehnyt kaiken vain yhden päämäärään eteen ja sekunnissa tunteet heittävät vähäksi aikaa ääripäästä toiseen, en voi ymmärtää miten en ole tappanut vielä itseäni. Poistin asian mielestäni, mutta se tuli nyt taas esille.
Nyt tunsin kyllä jotain positiivista sanoista, mutta tunteeni taipuivat hieman enemmän sinua vähättelevään suuntaan. En innostunut kympillä vaikka minun olisi pitänytkin. Innoistuin kuitenkin ja itkinkin sitä myöhemmin että välität. Jotain toivoa siis on. Halveksuntaa en tuntenut tällä kertaa. En ollut tunteeton kuten kirjoitin. Narsisti olisi tunteeton. Sellaiset bisnesjohtaja tyypit joille raha, valta ja statussymbolit ovat kaikki kaikessa.
Mutta jos en tästä selviä, niin ei minulla ole mitään motivaatiota hengittää. Voisin lähteä kehitysmaihin auttamaan ihmisiä, mutta olen niin heikko että tarvitsen myös itsekin rakkautta.
Ainoa tapa tästä selviämiseen olisi löytää joku jonka kanssa pikkuhiljaa rakentaa luottamusta, että tunteisiin voisi uskoa. Ja saisin sen verran omanarvontuntoa että hyväksyisin ihmisen joka minua rakastaisi.että luet näitä töissä ja tiedät missä olen. Selvää vähättelyä. Huomaan sen itsekin. Se vituttaa minua äärettömästi.
- Ongelmani
Äidinkin kirjoitti:
Ainoa tapa tästä selviämiseen olisi löytää joku jonka kanssa pikkuhiljaa rakentaa luottamusta, että tunteisiin voisi uskoa. Ja saisin sen verran omanarvontuntoa että hyväksyisin ihmisen joka minua rakastaisi.on vain se että haluan niin paljon sen jonkun olevan sinä.
Toki olen näin ennenkin tuntenut muita kohtaan, mutta tälle ei tunnu loppua tulevan.
Teen parhaani ennenkuin päätä mitään lopullista omasta kohtalostani. Olen taistellut kuiteskin näin pitkään. Taistellaan vielä vähän. Eipä voida ainakaan syyttää heikkoudesta kun ihmiset lukevat tarinani. - Musta...
Äidinkin kirjoitti:
Ainoa tapa tästä selviämiseen olisi löytää joku jonka kanssa pikkuhiljaa rakentaa luottamusta, että tunteisiin voisi uskoa. Ja saisin sen verran omanarvontuntoa että hyväksyisin ihmisen joka minua rakastaisi.ois kehitysmaihin lähtijäksi. En oo mikään pyhimys..
- pelkkä
Musta... kirjoitti:
ois kehitysmaihin lähtijäksi. En oo mikään pyhimys..
piste loppuun.
- Ne olleet
Äidinkin kirjoitti:
Ainoa tapa tästä selviämiseen olisi löytää joku jonka kanssa pikkuhiljaa rakentaa luottamusta, että tunteisiin voisi uskoa. Ja saisin sen verran omanarvontuntoa että hyväksyisin ihmisen joka minua rakastaisi.sinun sanojasi, uskoin vaan niin.
- Soittanut
Ne olleet kirjoitti:
sinun sanojasi, uskoin vaan niin.
Sulle heti jos oikeasti uskoisin että rakastat minua ja sillä verukkeella olisin katsonut sinua alaspäin.
Olisi ollut todella helppoa soittaa. Olisit ollut armoillani. En silti uskaltanut soittaa, koska pelkään reaktioitasi niin paljon.
Olen vaan sekaisin. En tiedä miksi. Tuntuu siltä että vain sinä voit minut pelastaa.
Pitää jatkaa paastoa mahdollisimman pitkään, etten vajoa itsesääliin enempää vaikka kaikki onnen avaimet elämästäni on vietykin eikä minulla ole enää motivaatiota tehdä yhtään mitään. Ehkä sitten kun itken nälästä, en sääli enää itseäni vaan nälkää näkeviä enemmän. Jotain fyysistä tuskaa tähän nyt pitää saada peittämään henkistä helvettiäni. Kehottivat ottamaan pillereitä. Ja hah, eivät ne tehneet minuun mitään vaikutusta ennenkään. Turruttavat vain ja se vituttaa vielä enemmän. - Kun...
Soittanut kirjoitti:
Sulle heti jos oikeasti uskoisin että rakastat minua ja sillä verukkeella olisin katsonut sinua alaspäin.
Olisi ollut todella helppoa soittaa. Olisit ollut armoillani. En silti uskaltanut soittaa, koska pelkään reaktioitasi niin paljon.
Olen vaan sekaisin. En tiedä miksi. Tuntuu siltä että vain sinä voit minut pelastaa.
Pitää jatkaa paastoa mahdollisimman pitkään, etten vajoa itsesääliin enempää vaikka kaikki onnen avaimet elämästäni on vietykin eikä minulla ole enää motivaatiota tehdä yhtään mitään. Ehkä sitten kun itken nälästä, en sääli enää itseäni vaan nälkää näkeviä enemmän. Jotain fyysistä tuskaa tähän nyt pitää saada peittämään henkistä helvettiäni. Kehottivat ottamaan pillereitä. Ja hah, eivät ne tehneet minuun mitään vaikutusta ennenkään. Turruttavat vain ja se vituttaa vielä enemmän.Soittaminen onnistui se kostautui parhaimmalla mahdollisella tavalla. Se oli minulle suuri nöyryytys ja puhdistautuminen ylpeydestä. Se vei minut eläintäkin alemmas. Koira kusiskeli eteeni ladulla ja tunsin alemmuutta häntä kohtaan. Se taisi vaistota alemmuuden tunteeni ja nöyryytti minua.
- sen paaston
Kun... kirjoitti:
Soittaminen onnistui se kostautui parhaimmalla mahdollisella tavalla. Se oli minulle suuri nöyryytys ja puhdistautuminen ylpeydestä. Se vei minut eläintäkin alemmas. Koira kusiskeli eteeni ladulla ja tunsin alemmuutta häntä kohtaan. Se taisi vaistota alemmuuden tunteeni ja nöyryytti minua.
söisit jotain kevyttä ja lähtisit ulos reippailemaan. Tai juokse pohjoisnavalle ja takaisin. Siksi että se on olemassa.
- Nainen tunnerummussa
Soittanut kirjoitti:
Pitää jatkaa paastoa mahdollisimman pitkään, etten vajoa itsesääliin enempää vaikka kaikki onnen avaimet elämästäni on vietykin eikä minulla ole enää motivaatiota tehdä yhtään mitään. Ehkä sitten kun itken nälästä, en sääli enää itseäni vaan nälkää näkeviä enemmän. Jotain fyysistä tuskaa tähän nyt pitää saada peittämään henkistä helvettiäni. Kehottivat ottamaan pillereitä. Ja hah, eivät ne tehneet minuun mitään vaikutusta ennenkään. Turruttavat vain ja se vituttaa vielä enemmän.Antaisitko minulle mahdollisuuden? -Yrittää puhaltaa haavoihin.
- mimmi
Nainen tunnerummussa kirjoitti:
Antaisitko minulle mahdollisuuden? -Yrittää puhaltaa haavoihin.
Oletko lukenut KOKO ketjun läpi?? Jos et niin ei kannata vastailla jos ei tiedä mistä puhutaan..
Mullaki meni jo yli hilseen kauan aikaa sitten! - tää on
mimmi kirjoitti:
Oletko lukenut KOKO ketjun läpi?? Jos et niin ei kannata vastailla jos ei tiedä mistä puhutaan..
Mullaki meni jo yli hilseen kauan aikaa sitten!hullua. Se koirakin tuli pahimmassa kriisissäni jostain ladulle. Juoksenteli aina vähän eteeni ja kusi ladulle. Huusin sille ja yritin lyödä sauvalla. Mutten saanut sitä ikinä kiinni. Se nöyryytti minua tällä ja se tuotti suurta tuskaa. En vihaa koiria todellakaan. En sitäkään, olin vaan voimaton sen edessä ja huonompi.
Kävin myöhemmin katsomassa oliko siellä kusijälkiä koska koko juttu tuntui niin absurdilta. Olihan niitä. En ymmärrä. En hullukaan taida olla. Skitsofreniaa ei ole vielä ainakaan diagnosoitu enkä lääkkeitä ole syönyt kuukausiin kun ei niistä mitään apua ollut. Epäillyt olen koko ajan.
Tulevaisuus kertoo miten käy. Jostain ihmeen syystä uskon vielä täydelliseen nousuun tästä kuopastani. Siksi kai en hajoa aivan tuhannen päreiksi. - Lopeta...
sen paaston kirjoitti:
söisit jotain kevyttä ja lähtisit ulos reippailemaan. Tai juokse pohjoisnavalle ja takaisin. Siksi että se on olemassa.
vain kärsimys on todellista. 4. päivä menossa. Ainakin 5 jäljellä.
Jouluna kyllä sitten mässäilen entiseen tapaan. Sika kun olen, mutta pyrin välttämään epäeettisesti tuotetun sian syömistä. Sika kärsii paljon enemmän kuin nauta. En ole kokonaan syömättä sikaa etten katsoisi muita alaspäin. - Kyllä tietää
tää on kirjoitti:
hullua. Se koirakin tuli pahimmassa kriisissäni jostain ladulle. Juoksenteli aina vähän eteeni ja kusi ladulle. Huusin sille ja yritin lyödä sauvalla. Mutten saanut sitä ikinä kiinni. Se nöyryytti minua tällä ja se tuotti suurta tuskaa. En vihaa koiria todellakaan. En sitäkään, olin vaan voimaton sen edessä ja huonompi.
Kävin myöhemmin katsomassa oliko siellä kusijälkiä koska koko juttu tuntui niin absurdilta. Olihan niitä. En ymmärrä. En hullukaan taida olla. Skitsofreniaa ei ole vielä ainakaan diagnosoitu enkä lääkkeitä ole syönyt kuukausiin kun ei niistä mitään apua ollut. Epäillyt olen koko ajan.
Tulevaisuus kertoo miten käy. Jostain ihmeen syystä uskon vielä täydelliseen nousuun tästä kuopastani. Siksi kai en hajoa aivan tuhannen päreiksi.etten lennä taivailla tai leiju ihan kympillä.
Ainakin luulisin vaikuttaneeni suht normaalilta aina, vaikka omituinen olenkin.
Haluaisin niin keskustella hänen kanssaan päiväkausia. Haluaisin hänen ymmärtävän. Ensimmäinen romahdus oli lukion jälkeen, mutta tokenin. Toinen tuli yliopiston päättyessä. Vieläkin jatkuu.
Molemmat sai aikaan nainen. - Nainen tunnerummussa
Kyllä tietää kirjoitti:
etten lennä taivailla tai leiju ihan kympillä.
Ainakin luulisin vaikuttaneeni suht normaalilta aina, vaikka omituinen olenkin.
Haluaisin niin keskustella hänen kanssaan päiväkausia. Haluaisin hänen ymmärtävän. Ensimmäinen romahdus oli lukion jälkeen, mutta tokenin. Toinen tuli yliopiston päättyessä. Vieläkin jatkuu.
Molemmat sai aikaan nainen.Olen M, tiedät kyllä. Ja laita se meili, pliis ole ystävällinen.
- huh vaan
Olet siis T. Hyvä on, en tunne ketään T:tä joka ajattelisi noin. Kiitos, huokaisin helpotuksesta!
- ajattelekaan
huh vaan kirjoitti:
Olet siis T. Hyvä on, en tunne ketään T:tä joka ajattelisi noin. Kiitos, huokaisin helpotuksesta!
kuten siinä artikkelissa.
Täydellisyys on paskaa. Olen vain sitä itsestäni hakenut että kelpaisin.
Mutta hyvä jos se SM ei ole näitä lukenut. En olisi koskaan kirjoittanut moista syyttelyä nyt jälkikäteen ajateltuna vaan pitänyt asian omana tietonani. Se oli vaan niin ilmeistä minulle tiettyjen seikkojen takia.
Kenties kaikkea toivoa ei kannata vielä heittää menemään, vaikka sen kyllä nyt teenkin. - tähän
Lopeta... kirjoitti:
Jouluna kyllä sitten mässäilen entiseen tapaan. Sika kun olen, mutta pyrin välttämään epäeettisesti tuotetun sian syömistä. Sika kärsii paljon enemmän kuin nauta. En ole kokonaan syömättä sikaa etten katsoisi muita alaspäin.pyrin välttämään sian syömistä. Syön sitä kuitenkin. Täysi veganismi on ylpeyttä. En toki tuomitse niin tekeviä ylpeiksi. Minun kohdaltani se olisi sitä.
Ratkaiseva ero on siinä, että annan arvoa kärsimykselle ja tiedostan sen. Nykymaailma tähtää tämän unohtamiseen koneistetuilla nugetti ratkaisuillaan. Kuolema yritetään lakaista maton alle keinolla millä hyvänsä. Siksi se ihmisiä niin ahdistaakin, vaikkei syytä tajuta. Se pitäisi tuoda esille. - Ihan
Lopeta... kirjoitti:
Jouluna kyllä sitten mässäilen entiseen tapaan. Sika kun olen, mutta pyrin välttämään epäeettisesti tuotetun sian syömistä. Sika kärsii paljon enemmän kuin nauta. En ole kokonaan syömättä sikaa etten katsoisi muita alaspäin.Kaikin puolin perusjamppa. Jotain mulla on kyl pielessä, nyt oon ihan hyvillä mielin vaikka olin jo tappamassa itseäni aamupäivällä.
Pysyn matelijana väkisinkin vaikka mitä hulluuksia kuvittelisin itsestäni. Vaikea uskoa että kovin moni muu pystyisi samaan. Lähtisivät varmasti pihalle huutamaan.
Käsittelin sen pelon ajatuksissani etten oliskaan oma itseni. Sitten se pelko meni pois. Olen taas oma itseni. Kaikki hyvin. Ja viha väheni taas.
Huh heijaa....oonkin onnellinen :)
- Sinne
leffaan kun oli iskän kanssa sovittu siitä jo päiviä aikaisemmin että kävellään. En ois tosiaankaan muuten lähteny. Sekin nauro mulle et kuvittelen keskustelevani juuri hänen kanssaan tääl. Pähkähullua.
- Nainen tunnerummussa
Et sinä minua pelota eikä sinun tarvits pelätä minua. Haluaisin olla ystäväsi. Annatko minulle mahdollisuuden?
Laita meiliä: [email protected] - Taida..
Et sinä minua pelota eikä sinun tarvits pelätä minua. Haluaisin olla ystäväsi. Annatko minulle mahdollisuuden?
Laita meiliä: [email protected]Olla tavoittelemani henkilö. Hänellä on eri serveri.
Kerro kuitenkin ihmeessä mielipiteesi. Olenko narsisti? Sitä tässä ihmettelen. Yritän olla mahdollisimman totuudenmukainen tässä. Haluan parantua mikä tahansa minua vaivaakin. En voi jatkaa näin. - Nainen tunnerummussa
Taida.. kirjoitti:
Olla tavoittelemani henkilö. Hänellä on eri serveri.
Kerro kuitenkin ihmeessä mielipiteesi. Olenko narsisti? Sitä tässä ihmettelen. Yritän olla mahdollisimman totuudenmukainen tässä. Haluan parantua mikä tahansa minua vaivaakin. En voi jatkaa näin.mutta en ole kykeneväinen antamaan lausuntoja kenenkään ajatuksista.
Kaikkea hyvää toivotan kuitenkin elämääsi ja muista,että ihmisyys on niin laaja käsite. Anna armo itsellesi.
Nähdään taas! - Anna...
mutta en ole kykeneväinen antamaan lausuntoja kenenkään ajatuksista.
Kaikkea hyvää toivotan kuitenkin elämääsi ja muista,että ihmisyys on niin laaja käsite. Anna armo itsellesi.
Nähdään taas!itserakkaalle armoa. En sitä mielestäni lainkaan ole mutta tämä halveksumisilmiö viittaa siihen pahasti.
Siis narsismiin. Hyi helvetti. EI SE OLE TOTTA.
Ei kukaan ihminen voi olla niin alemmuudentuntoinen että halveksuisi hänestä pitävää jota rakastaa. Mulla täytyy olla vieterit löysällä.
- Ihminen
Tavallinen ihminen. Kaikin puolin.
Mikä mua oikein riivaa?
Mielenkiinnolla joka tapauksessa odotan mitä elämä tuo eteeni.- Siksi
Että minua on aina ärsyttänyt mateluni. En usko että päällepäin ihmiset ymmärtävät miksi matelen ja luulevat siksi että minussa on jotain vialla.
Olen kuitenkin kaikin puolin kuten muutkin.
Tunsin ennen hieman ammattiylpeyttä. Nyt se on karissut täysin pois ajat sitten. Tunsin alemmuuttaa amislaista kohtaan. Todella hyvä kokemus. Mitä vähemmän ylpeyttä omaan sitä vahvemmaksi tulen. Sinänsä paradoksaalista. Mitä nöyremmäksi tulen sitä vähemmän olen riippuvainen ylpeyden tuomasta valheellisesta hyvinvoinnista. Ylpeys on myös usein katoavaista.
Todellista itsetuntoa ja onnellisuutta saan nöyrtymällä ja kärsimällä ylpeyden menetyksen. Se puhdistaa ja tulen paljon onnellisemmaksi kuin mitä olin alunperin. Kohta en tarvitse enää mitään muuta kuin elämän perusasiat. Ja silti olen onnellinen. Ylpeys vie onnettomuuteen.
Kohta minua on hyvin vaikea henkisesti kukistaa. En nyt miksikään askeetiksi ala. Ihan normaalista elämästä vielä haaveilen.
- Kukaan..
Ei tuomitse minua saastana sen yksityiskohtaisen tarinan takia. Olin demonisoinut hänet ja halusin osoittaa sen. Niin paljon halveksuin. Yritin tuntien päästä sitä hävittää palaute lomakkeella mutta sain vain failed viestin.
Sitten tajusin että minun oli nöyrryttävä ja soitettava sinne. Soitin ja kerroin kuolemanvakavasta hirmuteostani. Hän varmasti luki sen. Soitin vielä omasta numerostani, etten piiloituisi anonyymiteein taakse. Sitten kaikki näyttikin paremmmalta. Häpeän sitä kirjoitusta lopun ikäni enkä varmasti unohda sitä koskaan. Olin sekavassa tilassa. Se oli minun pahuuteni ääripää. - Unen
joka kertoi minulle paljon. Kaikki on hyvin. Ei "täydellisesti" mutta todellisen täydelisesti. Minun täydellisyyttäni vastaavasti.
Tajusin että epätoivoisten rakastumisten aika on ohi. Minun täytyy tutustua johonkin pikkuhiljaa kenen kanssa ajatusmaailma matsaa. Minun tulee pitää häntä myös kauniina. Rakentaa luottamusta ja tunnesidettä pikkuhiljaa. Siitä se voi vain lähtea. Jotain todella hyvää ja kaunista voi syntyä. Pitää vain odottaa sopivaa naista ja hetkeä. Se voi olla kuka tahansa.
Suuri seksuaalinen lataukseni naisia kohtaan Venäjällä johtui myös varmasti siitä alitajuisesta olettamuksesta että he ovat meitä alempiarvoisia. Pystyin olemaan tasa-arvoinen. Tunsin naisten rakastavan minua. Irstailuun en sortunut, vaikka kehoni siihen kovasti minua painostikin.
Olisi pitänyt kirjoittaa "olin rakastunut sinuun äärettömästi". Rakastaminen vaatisi toisen paremmin tuntemista. Rakastuminen alkoi laimeta kun hävisit näkökentästäni, mutta se oli sillä hetkellä kiistattomin todiste. Siitä tuli toisin sanoen pikkuhiljaa stressi. Sama stressi ei meinannut tehdä siitä rakastumisesta loppua ollenkaan. Siksi en saanut nyt hirveätä draivia kun kuvittelin tämän todisteeni rakastavan minua. Rakastuminen oli jo mennyt. Toki se voisi syntyä uudestaan terveemmältä pohjalta mutta tilanne ei sitä salli. Pitää vaan unohtaa stressi niin pystyn taas rakastumaan. Olenkin odottanut sitä kauan.
Hyvä että tajuan viimeinkin. Kiitos tähän threadiin kirjoittaneille ketä olittekin, sain paljon ajatuksiani jalostettua. Nyt on hyvä olla. Vaikka syyttely hävettää ja kaduttaa todella paljon. Anteeksi.- Käsitä
väärin, merkitset mulle edelleen todella paljon. En unohda sua koskaan. Sydämestäni mun pitää vaan sun loputkin kapsäkit kuskata pihalle, koska en voi saada sua elämääni.
- Vaikealta
Käsitä kirjoitti:
väärin, merkitset mulle edelleen todella paljon. En unohda sua koskaan. Sydämestäni mun pitää vaan sun loputkin kapsäkit kuskata pihalle, koska en voi saada sua elämääni.
Kamojes pihalle rahtaaminen. Pahus sentään. Oon vieläki kait sit lätkässä ihan oikeasti ainakin jonkun verran. En tiedä enää mitään varmasti.
Mutta mikä sitten on varsinainen asketismi? Kreikkalainen sana askeesis merkitsee yksinkertaisesti "harjoittelu". Ja se harjoittelu, josta on kysymys kaidalla tiellä, on ennen kaikkea oman itsekkyytensä voittaminen. Ei mitään itsensäkiduttamista ulkonaisessa merkityksessä, vaan sisäinen valvonta, sisäinen taistelu, sisäinen pyrkimys epäitsekkyyteen. Siis asketismi, joka ei vaadi mitään ulkonaisia temppuja, ei erakkoelämää eikä munkkiluostaria — vaikka toiselta puolen tietysti munkki ja erakkokin voivat olla todellisia askeetteja —, vaan itsensä harjoittelua kaikessa hyvässä ja epäitsekkyydessä, joka saattaa tapahtua — ja nykyaikana sangen mukavasti tapahtuu — keskellä jokapäiväisen elämän touhua ja pikku huolia. - on edellinen
Vaikealta kirjoitti:
Kamojes pihalle rahtaaminen. Pahus sentään. Oon vieläki kait sit lätkässä ihan oikeasti ainakin jonkun verran. En tiedä enää mitään varmasti.
Mutta mikä sitten on varsinainen asketismi? Kreikkalainen sana askeesis merkitsee yksinkertaisesti "harjoittelu". Ja se harjoittelu, josta on kysymys kaidalla tiellä, on ennen kaikkea oman itsekkyytensä voittaminen. Ei mitään itsensäkiduttamista ulkonaisessa merkityksessä, vaan sisäinen valvonta, sisäinen taistelu, sisäinen pyrkimys epäitsekkyyteen. Siis asketismi, joka ei vaadi mitään ulkonaisia temppuja, ei erakkoelämää eikä munkkiluostaria — vaikka toiselta puolen tietysti munkki ja erakkokin voivat olla todellisia askeetteja —, vaan itsensä harjoittelua kaikessa hyvässä ja epäitsekkyydessä, joka saattaa tapahtua — ja nykyaikana sangen mukavasti tapahtuu — keskellä jokapäiväisen elämän touhua ja pikku huolia.asukki auttanut muutossa. Voisko joku helppiä?
- mä.....
on edellinen kirjoitti:
asukki auttanut muutossa. Voisko joku helppiä?
kyl mikään askeetti ole kun kaipaan liikaa.
- Tuli lopuksi
Oon pelänny vaan koko ajan elämässäni. Ensin tauteja sitten tätä. Kaikkea mahollista pelättävissä olevaa. Aivan äärettömästi. Uus aina vaan pahempi pelko vieny vanhan pelon pois.
En kestä sitä enää. Pahin kuolemaakin pahempi pelko on vielä läsnä. Jos heterouteni onkin vain illuusiota? Mistä voin tietää varmasti.
Tätä pahempaa omakohtaista pelkoa en pysty keksimään tässä elämäntilanteessa. Tästä kun selviän voin alka pelkäämään muitten ihmisten asioiden puolesta. Olen saavuttanut pahimman omakohtaisen pelon huippuni.
Kai mulla on skitsofrenia vaikkei sitä oo vielä diagnosoitukaan. Lääkkeitäkään en syö, koska mitään harhoja ei ole. Sitäkin pelkäsin äärettömästi. Aivan hirveätä pelätä että menettää järkensä.- Oikein
Kunnon itku. Oikein äänekäs. Oon läpen kyllästynyt pelkoihini.
Pelot muuttuvat todeksi kun alan pelkäämään. Leikkasin itseni monta kertaa kaljuksikin koska tukka harveni kunnolla. Heti kun en asiaa ajattele se pysyy tuuheana. Ihan vaan että kelpaisin hänelle. Muuten ihan sama. Siksi sitä pelkäsin. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen niin ok.
Tauteja pelkäsin kuoleman hyväksymiseen asti. Heti kun sain muuta pelättävää oireet hävisivät.Kaikkia oireita en saanut, mutta saamani oireet olivat minulle ainakin täyttä totta. Kesällä jo toivoin että ois syöpä, muttei ollutkaan. Ei kannata pelätä. Ei se mitään auta.
Sitten aloin pelkäämään tätä illuusio asiaa. Heti kun hyväksyin että olin mitä tahansa olinkin oma vanha itseni. Pelko on vaan ollut niin hirvittävä etten ole vielä aivan täysin päässyt siitä eroon.
Ei mulla skitsofreniaa ole. Oon vaan ollut niin helvetin itsekäs vaikken oikeasti ole sellainen. Keskittynyt omiin murheisiini. Siksi kärsin.
Pitäis alkaa ajattelemaan muitten murheita. Se on ainoa tie minun onneeni. Yritän kulkea sitä tästedes. Olen kuiteskin kaipaava ihminen. En voi täysin itseäni unohtaa.
Toivottavasti kelpaan vielä jollekin. Tällainen sekopää. Mulla on tosin ollut hyvät syyt pelkoihini. Ja ne on ollu todellisia mulle. Ihmeitä ei oo tapahtunu. Mieli on merkillinen.
- Kaikki..
Syytökset. Ne olivat täyttä palturia. Tiedän sen. Niinkuin puheet tunteideni pyhyydestä. Hah.
Hän on se oikea sinulle jonka vieressä nukut. Hyviä unia.
Olin kaukaa viisas sillä nimen valinnallani.
Itsekkyys vähän pilaa kappaleen kauneutta, mutta oli siellä sitä oikeaa minuakin mukana. Kyllä sen kuulee.
Luopuminen on vaikeaa, mutta palkitsevaa. Unohdin ne aiemmatkin vaikken silloin sitä voinut uskoa. Pystyn unohtamaan sinutkin.- Vielä..
Etten ole mikään pyhimys vaikka niinkin kuvitttelin jossain vaiheessa sekoiluni pyörteissä. Ihan tavallinen ihminen joka ryyppää, syö mitä sattuu ja paskantaa. Kusipää ja irstailija siinä missä muutkin.
- Kukaan..
On huolissaan niin lopetin sen paastoni kun mentiin kavereitten kans nakkikioskille äsken baarin jälkeen. Otin lihiksen nakeilla. Aloin ylpeillä sillä ja se piti lopettaa. Maistu pahalle ja tuntuu pahalta. Ihan oikein mulle. Kuvittelin et voisin ymmärtää jotain nälkäkuolemasta. Itsekäs paska.
Baarissa kukaan ei dissannut josta välitän. ei kukaan muukaan. Puhuin enemmän kuin koskaan kaikille ja selvinpäin. Oon taas oma itteni. Kun en pelkää ja teen juuri oikein en joudu kärsimään. Mun ei tarvi pelätä itteni puolesta enää koskaan. Oon pelkoni pelänny. Pelko ei auta mitään. Järkevä pitää toki olla. Ittensä puolesta pelkääminen on itsekkyyttä. Vein sen äärimmilleen.- Se Ihastukseni
ole minusta välittänyt pätkääkään missään vaiheessa. Vaan siitä että olen ollut ihastunut siihen tunteeseen että hän minua rakastaisi ja ihaillut hänen kauneuttaan. Rakastaminen vaatii sen että on valmis luopumaan toisesta. Kuinka moni rakastaa oikeasti?
Äärettömän vaikeaa, äärettömän palkitsevaa. Ei se tarkoita sitä että oltaisiin välinpitämättömiä. Päinvastoin.
PS. Ehkä hän ei ollut ilkeä koska ei halunnut minun lopettavan ihailuani. Tai ehkä hän oli mukava luonnostaan. Todella toivon ja uskon niin. Se jää silti arvoitukseksi. Joo ja kyllä, olen itsekäs kun tän kirjoitan.
PPS.en välitä pätkääkään mitä muut ajattelevat. Olen oma itseni kuten olen ennen tätä vuotta ollut. Onnellisempi kuin koskaan. Tajusin että hyvin moni vaihtaisi paikkaa heti kanssani. Miehen joka piti jossain vaiheessa itseään eläintäkin alempana. Ihan vain itsekkyyden takia. - tätä tuskan
Se Ihastukseni kirjoitti:
ole minusta välittänyt pätkääkään missään vaiheessa. Vaan siitä että olen ollut ihastunut siihen tunteeseen että hän minua rakastaisi ja ihaillut hänen kauneuttaan. Rakastaminen vaatii sen että on valmis luopumaan toisesta. Kuinka moni rakastaa oikeasti?
Äärettömän vaikeaa, äärettömän palkitsevaa. Ei se tarkoita sitä että oltaisiin välinpitämättömiä. Päinvastoin.
PS. Ehkä hän ei ollut ilkeä koska ei halunnut minun lopettavan ihailuani. Tai ehkä hän oli mukava luonnostaan. Todella toivon ja uskon niin. Se jää silti arvoitukseksi. Joo ja kyllä, olen itsekäs kun tän kirjoitan.
PPS.en välitä pätkääkään mitä muut ajattelevat. Olen oma itseni kuten olen ennen tätä vuotta ollut. Onnellisempi kuin koskaan. Tajusin että hyvin moni vaihtaisi paikkaa heti kanssani. Miehen joka piti jossain vaiheessa itseään eläintäkin alempana. Ihan vain itsekkyyden takia.ja vuoroin itsesäälin kehumisen rypemisen monologiasi luin. Mietin vain mikä siinä olisi niin kauheaa, jos ei hetero olisikaan? Mikään siinä ei horjuta maailmaa hitusen vertaa. Minäkään en ole. Ei hetkauta.
Tiedätkö tuli mieleen, että esität jotain showta sairaasta via dolorosasta, jota rakennat mielessäsi. Mitä jos vain tottuisit ajatuksiin että olet yksi hyttysenpurema niinkuin muutkin. Aikaa kuluu ja kukaan ei muista olemassaoloasi. Vain sinä tiedät olleesi. Sinä rakennat sitä kärsimystä mutta näytelmä voi olla pian totta. Jätä ne kivet ja etsi uusi tie, jota rakentaa. Että et ole kymmenen vuoden päästä edelleen samassa kohtaa, kun kuljemme ohitsesi.
So long. Syyllisyys saa nakkipiirankin paistumaan mahalta, maistumaan pahalta. Kokeile salaattia. Ja yksikään tekemättä jättämisesi ei laajenna ymmärrystäsi tai paranna maailmaa. Anna muutama lantti hyväntekeväisyyteen. Apu menee paremmin perille kuin ymmärrys, kun vatsa on tyhjä. Kaikki me kuolemme. Pidetään hyvää siihen asti. ok? - maanpinnalle
tätä tuskan kirjoitti:
ja vuoroin itsesäälin kehumisen rypemisen monologiasi luin. Mietin vain mikä siinä olisi niin kauheaa, jos ei hetero olisikaan? Mikään siinä ei horjuta maailmaa hitusen vertaa. Minäkään en ole. Ei hetkauta.
Tiedätkö tuli mieleen, että esität jotain showta sairaasta via dolorosasta, jota rakennat mielessäsi. Mitä jos vain tottuisit ajatuksiin että olet yksi hyttysenpurema niinkuin muutkin. Aikaa kuluu ja kukaan ei muista olemassaoloasi. Vain sinä tiedät olleesi. Sinä rakennat sitä kärsimystä mutta näytelmä voi olla pian totta. Jätä ne kivet ja etsi uusi tie, jota rakentaa. Että et ole kymmenen vuoden päästä edelleen samassa kohtaa, kun kuljemme ohitsesi.
So long. Syyllisyys saa nakkipiirankin paistumaan mahalta, maistumaan pahalta. Kokeile salaattia. Ja yksikään tekemättä jättämisesi ei laajenna ymmärrystäsi tai paranna maailmaa. Anna muutama lantti hyväntekeväisyyteen. Apu menee paremmin perille kuin ymmärrys, kun vatsa on tyhjä. Kaikki me kuolemme. Pidetään hyvää siihen asti. ok?palautuksestani.
En ymmärrä mieltäni. Olen jotenkin erikoinen. Hullu en ole, vaan erikoinen. Karman laki tuntuu toimivan mulla täysin. En tajua sitä. Nyt olen kuitenkin mielestäni päässyt helvetistäni. En siitä tänne enää kirjoita. Olen kirjoittanut aivan liikaa ihan mitä sattuu.
En minäkään ole hetero. Heti jos väitän niin huomaan pian etten täysin ole. Ei kukaan ole. Siitä olen ihan varma. Tykkään kaikesta esteettisyydestä.
Olen ilmeisesti vajonnut henkiseen tyhjiöön kun aloin kuvittelemaan uskomattomia juttuja itsestäni hajotuksessani. Kai mulla on kuitenkin jonkin verran sydäntä kun en sentään lähtenyt pihalle huutamaan itsestäni liikoja. Moni ois varmaan niin tehnyt.
Mulla ei oo ollu juuri mitään todellista syytä kärsimykselleni. Muilla on todellisia murheita. Se on järkyttävää tajuta. Kärsimys oli kuitenkin ihan täyttä totta. Mutta ihan vaan itsekkyydestäni johtuvaa. Pitäis olla parisuhde ja perhe niin vois rakastaa muitakin kuin itteään. Kyllä minä kavereistani ja sukulaisistani välitän. Paljonkin. Pitää unohtaa ittensä. Se on vaan niin vaiketa ku on rypeny äärettömässä itsesäälissä. Yksin ollu vaan vuoteessaan ja haaveillu. Käsitätkö?
Joo. Annankin hyväntekeväisyyteen. Liian vähän.
Onneksi en ole rikas. En kestäis elää se syyllisyys mielessäni. Voisin pelastaa henkiä, mutta todennäköisesti ostelisin pikaveneitä.
Unohdetaan se aimpi sepostukseni. Ota se vaan anteeksi pyyntönä. Toivo heräsi taas. En kestä sitä enää. Pakko päästää irti. Soita mulle ja sano se mulle. En muuten kait ikinä usko. Ole kiltti. Kärsin muuten ihan turhaan todennäköisesti 10 vuodenkin päästä. Oon heikko. - tuo äskeinen voisi
maanpinnalle kirjoitti:
palautuksestani.
En ymmärrä mieltäni. Olen jotenkin erikoinen. Hullu en ole, vaan erikoinen. Karman laki tuntuu toimivan mulla täysin. En tajua sitä. Nyt olen kuitenkin mielestäni päässyt helvetistäni. En siitä tänne enää kirjoita. Olen kirjoittanut aivan liikaa ihan mitä sattuu.
En minäkään ole hetero. Heti jos väitän niin huomaan pian etten täysin ole. Ei kukaan ole. Siitä olen ihan varma. Tykkään kaikesta esteettisyydestä.
Olen ilmeisesti vajonnut henkiseen tyhjiöön kun aloin kuvittelemaan uskomattomia juttuja itsestäni hajotuksessani. Kai mulla on kuitenkin jonkin verran sydäntä kun en sentään lähtenyt pihalle huutamaan itsestäni liikoja. Moni ois varmaan niin tehnyt.
Mulla ei oo ollu juuri mitään todellista syytä kärsimykselleni. Muilla on todellisia murheita. Se on järkyttävää tajuta. Kärsimys oli kuitenkin ihan täyttä totta. Mutta ihan vaan itsekkyydestäni johtuvaa. Pitäis olla parisuhde ja perhe niin vois rakastaa muitakin kuin itteään. Kyllä minä kavereistani ja sukulaisistani välitän. Paljonkin. Pitää unohtaa ittensä. Se on vaan niin vaiketa ku on rypeny äärettömässä itsesäälissä. Yksin ollu vaan vuoteessaan ja haaveillu. Käsitätkö?
Joo. Annankin hyväntekeväisyyteen. Liian vähän.
Onneksi en ole rikas. En kestäis elää se syyllisyys mielessäni. Voisin pelastaa henkiä, mutta todennäköisesti ostelisin pikaveneitä.
Unohdetaan se aimpi sepostukseni. Ota se vaan anteeksi pyyntönä. Toivo heräsi taas. En kestä sitä enää. Pakko päästää irti. Soita mulle ja sano se mulle. En muuten kait ikinä usko. Ole kiltti. Kärsin muuten ihan turhaan todennäköisesti 10 vuodenkin päästä. Oon heikko.olla minun kirjoittamani. Tosin olen tyttö. En minäkään todella tiedä kuka tai mikä minä olen mutta epävarmuudessakin pitää vain elää eteenpäin. Ja silti joskus asiat mietityttää. En minä niin tietäisi tarkasti, jollen olisi samassa uppoavassa purkissa ollut.
Kai jokaisella on oikeus haaveilla ja toivoa. Sen kohdan kyllä tunnustan todeksi, että ei ole ihmisen hyvä olla yksin. Toivon parisuhdetta, haaveilen omasta lapsesta. Mutta vuodet vain kulkevat ohi.
Olen oppinut jotain, vähän. Ei ole hyvä sulkea asioita sisäänsä. Kirjoittaminenkin auttaa. Toiseksi masennus, johon tyhjyys, apatia ja ahdistus kuuluvat ei kysy ikää, rotua, sukupuolta tai tuloveroa. Kärsimyksen ei tarvitse olla oikeutettua ja silti se on todellista. Mutta sen paisuttelu mielessä käy helposti. Voi kuinka helposti se käykään, kun voi itse kuvitella sen, eikä ole kuuntelijaa tai ystävää, joka sanoisi, että noinhan se on. Noin minäkin tunsin mutta eihän se nyt ole niin suurin juttu. Ne sanat olisi joskus auttaneet todella paljon. Epätoivo on vieras, jota ei kannata majoittaa kotiinsa.
Kaikkihan me ollaan ihmisiä. Muskelivene voisi olla mullakin tai tappelisin perinnöstä verissäpäin. Onneksi emme voi tietää etukäteen. On sentään mahdollisuus hyvään. Ja KYLLÄ uskon että ihminen voi muuttua jos haluaa. Sisältäni olen piiloidealisti sen pintakyynisyyden alla. Haluan uskoa ihmeisiin. Kadun, että joskus olin liian ylpeä tai tyhmä hakeakseni apua. En usko enää Karman lakeihin, kirouksiin tai muihin. Jos on olemassa kohtalo se on tyhjä kirja. Minä valvon, koska mietin itse elämääni. Uusivuosi ja joulu laittaa jotenkin kelauksen päälle. Minäkin muuten olen jättänyt sen pienen omatekoisen helvetin taakseni. Ehkä minullakin on jopa oikeus onneen;)
Tasapainoista huomista ja hyvää joulua edelleen! - Lataamaan
tuo äskeinen voisi kirjoitti:
olla minun kirjoittamani. Tosin olen tyttö. En minäkään todella tiedä kuka tai mikä minä olen mutta epävarmuudessakin pitää vain elää eteenpäin. Ja silti joskus asiat mietityttää. En minä niin tietäisi tarkasti, jollen olisi samassa uppoavassa purkissa ollut.
Kai jokaisella on oikeus haaveilla ja toivoa. Sen kohdan kyllä tunnustan todeksi, että ei ole ihmisen hyvä olla yksin. Toivon parisuhdetta, haaveilen omasta lapsesta. Mutta vuodet vain kulkevat ohi.
Olen oppinut jotain, vähän. Ei ole hyvä sulkea asioita sisäänsä. Kirjoittaminenkin auttaa. Toiseksi masennus, johon tyhjyys, apatia ja ahdistus kuuluvat ei kysy ikää, rotua, sukupuolta tai tuloveroa. Kärsimyksen ei tarvitse olla oikeutettua ja silti se on todellista. Mutta sen paisuttelu mielessä käy helposti. Voi kuinka helposti se käykään, kun voi itse kuvitella sen, eikä ole kuuntelijaa tai ystävää, joka sanoisi, että noinhan se on. Noin minäkin tunsin mutta eihän se nyt ole niin suurin juttu. Ne sanat olisi joskus auttaneet todella paljon. Epätoivo on vieras, jota ei kannata majoittaa kotiinsa.
Kaikkihan me ollaan ihmisiä. Muskelivene voisi olla mullakin tai tappelisin perinnöstä verissäpäin. Onneksi emme voi tietää etukäteen. On sentään mahdollisuus hyvään. Ja KYLLÄ uskon että ihminen voi muuttua jos haluaa. Sisältäni olen piiloidealisti sen pintakyynisyyden alla. Haluan uskoa ihmeisiin. Kadun, että joskus olin liian ylpeä tai tyhmä hakeakseni apua. En usko enää Karman lakeihin, kirouksiin tai muihin. Jos on olemassa kohtalo se on tyhjä kirja. Minä valvon, koska mietin itse elämääni. Uusivuosi ja joulu laittaa jotenkin kelauksen päälle. Minäkin muuten olen jättänyt sen pienen omatekoisen helvetin taakseni. Ehkä minullakin on jopa oikeus onneen;)
Tasapainoista huomista ja hyvää joulua edelleen!En tiedä mistään enää mitään. Oon pihalla kuin kuu ukko.
Ei tälle mun alemmuudelle ole mitään järkevää syytä.
Vaikka oikeasti uskoinkin olevani uudesti syntynyt Kristus en silti tunne ylemmyyttä vaan lähinnä alemmuutta vieläkin. Kuka ei tuntisi ylemmyyttä?
Ei tää ole todellista. Mikä mua riivaa?
Seksuaalisuuskin on yks kysymysmerkki. En tajua sen toimintaa. Ääriheteroita kokemuksia ja reaktioita, mut sit kans jotain muutakin. Pelkkiä naisiin rakastumisia. Koskaan en oo rakastamaani saanu.
Jotenkin tuntuu että en elä pitkään enää. Pakko yrittää viimisen kerran. Jos en parane niin se on moi. - mun....
Lataamaan kirjoitti:
En tiedä mistään enää mitään. Oon pihalla kuin kuu ukko.
Ei tälle mun alemmuudelle ole mitään järkevää syytä.
Vaikka oikeasti uskoinkin olevani uudesti syntynyt Kristus en silti tunne ylemmyyttä vaan lähinnä alemmuutta vieläkin. Kuka ei tuntisi ylemmyyttä?
Ei tää ole todellista. Mikä mua riivaa?
Seksuaalisuuskin on yks kysymysmerkki. En tajua sen toimintaa. Ääriheteroita kokemuksia ja reaktioita, mut sit kans jotain muutakin. Pelkkiä naisiin rakastumisia. Koskaan en oo rakastamaani saanu.
Jotenkin tuntuu että en elä pitkään enää. Pakko yrittää viimisen kerran. Jos en parane niin se on moi.pitää vaan hyväksyä kaikki puoleni. Kun en hyväksy toista puolta, se ottaa pikkuhiljaa isomman vallan. Kun hyväksyin sen huomasin pikkuhiljaa että tarvitsen enemmän vanhaa puoltani ja olen oikeastaan sillä puolella paljon enemmän. Näin se menee. Miehistä läheisyyden tarvetta ja tunteita en kaipaa. Naisilta kaipaan myös niitäkin ja paljon. Pakko nyt hyväksyä ittensä sellaisena kuin on. En ole 100% mitään. Tasapaino ois varmaan mun mieleiseni jos vain lopetan tän mun äärimmäisyyksiin pyrkimisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261