Missä on forssan parhaimman näköiset poket? Pitää lähtee kattelemaan;)
Forssan parhaat poket?
7
2111
Vastaukset
- kanta-ashiakash
No Forssassa ei juuri ole hyvännäköisiä pokeja, mutta jos pakko on valita, niin eiku Havannaan. Muissa paikoissa on joko vanhoja äijiä tai vittumaisia kakaroita. Ei taida tuo pokehomma olla enää niin tavoiteltu..
- Kaunis nainen
Forssa ja komeat poket = mahdoton yhtälö!!!!!!!!!!
- Minä
Ei oo kyl hääppösiä munkaan mielestä :P
- realisti
Minä kirjoitti:
Ei oo kyl hääppösiä munkaan mielestä :P
forssa on muutenkin sisäänpäinkääntynyt kaupunki.
onhan se maisema ihan ok,mutta liian pieni ja tuttu paikka.ravintolat on ihan ala-arvoisia siellä.night klub roseen ei todellakaan mennä.forssassa ei ole kunnon pilepaikkoja,mutta rauhallinen hotelliaularavintola on pumpulienkeli,siellä voi pari ihan mieluisasti käydä ottamassa.bar 54:ssa,rosessa ja muissa paikoissa baarin lattiat on tahmeet,kauheet tungokset viikonloppuisin ja semmosta.
- Merkku
Mutta Jokioisilla on Verrariaassa ihana portsari nimeltä Hanski muistaakseni. Iiiiihana...
- viisneljä kuittaa
Kyllä ainakin parhaat virka-avun tarvitsijat on siinä numerobaarissa. Taas meni virka-apu auttamaan..
- milla_67
Siellä on kaupungin parhaat ja myös ainoat oikeat portsarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770