Kaikki höpöttää supistuksista, mutta en kyllä itse ole itselläni huomannut mtn, eli mistä tietää että supistaa?
Mikä on supistus?
4
4709
Vastaukset
- joulumamma86
Mikä on supistus? Kaikki ei huomaa supistuksia ennekuin alkaa synnytyssupistukset eli joiltain jää harjotussupistukset huomaamatta :)
Supistus tuntuu "menkkakipuna" eli sama tunne mahassa kuin menkkojen aikaan. Kivuttoman supistuksen huomaa siitä että maha muuttuu kovaksi.
Itekään en oo pahemmin mitään huomannut -luulisin että vähän ja viikkoja mulla 38 1 :) Kyllä NE supistukset sitten tunnistaa varmasti. - pohtinut
olen. viikkoja 21 ja kait niitä harjoitussupistuksia voisi jo olla. en tiedä miltä supistus tuntuu. voi olla että niitä on ollutkin, jos ne kerran tuntuvat samalta kuin menkkakivut.
- kokenut supistuksen
mikä on supistus. kun sen ensimmäisen kerran tunnet kunnolla tiedät sitten mikä se on. sitä on erittäin vaikea kuvailla mutta tiedän että huomaat sen sitten. tuntuu että joudut kasaa ja vatsa menee kovaksi.. onnea vaan odotteluun ;)
- asiaa
Neuvolassa sanotttiin, että liian aikasin ei saisi niitä kivuttomia supistuksia(vatsa muuttuu kovaksi) tulla ettei kohdunsuulla tapahtus liikaa. Itse olen nyt raskaasta hoitotyöstä juuri slomalla sen takia. Sit tuleehan niitä harjoitussuppareita. Nyt rv 20 3 ja olo ok. En ole varsinaisia supistuksia tuntenut. Niiden kivuliaiden aika sitten myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515