Kaikki höpöttää supistuksista, mutta en kyllä itse ole itselläni huomannut mtn, eli mistä tietää että supistaa?
Mikä on supistus?
4
4686
Vastaukset
- joulumamma86
Mikä on supistus? Kaikki ei huomaa supistuksia ennekuin alkaa synnytyssupistukset eli joiltain jää harjotussupistukset huomaamatta :)
Supistus tuntuu "menkkakipuna" eli sama tunne mahassa kuin menkkojen aikaan. Kivuttoman supistuksen huomaa siitä että maha muuttuu kovaksi.
Itekään en oo pahemmin mitään huomannut -luulisin että vähän ja viikkoja mulla 38 1 :) Kyllä NE supistukset sitten tunnistaa varmasti. - pohtinut
olen. viikkoja 21 ja kait niitä harjoitussupistuksia voisi jo olla. en tiedä miltä supistus tuntuu. voi olla että niitä on ollutkin, jos ne kerran tuntuvat samalta kuin menkkakivut.
- kokenut supistuksen
mikä on supistus. kun sen ensimmäisen kerran tunnet kunnolla tiedät sitten mikä se on. sitä on erittäin vaikea kuvailla mutta tiedän että huomaat sen sitten. tuntuu että joudut kasaa ja vatsa menee kovaksi.. onnea vaan odotteluun ;)
- asiaa
Neuvolassa sanotttiin, että liian aikasin ei saisi niitä kivuttomia supistuksia(vatsa muuttuu kovaksi) tulla ettei kohdunsuulla tapahtus liikaa. Itse olen nyt raskaasta hoitotyöstä juuri slomalla sen takia. Sit tuleehan niitä harjoitussuppareita. Nyt rv 20 3 ja olo ok. En ole varsinaisia supistuksia tuntenut. Niiden kivuliaiden aika sitten myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305742Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144334Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391539Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2251184- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161