...toivottavasti mahdollisimman pian.
Kyllä 17 vuotta lukkkojen takana pitäsi jo riittää.
Valjakkala vapauteen
11
3359
Vastaukset
- nyt..
täyttää ensin 60-v niin voin harkita...
- _PÄSSI
Halua edes päästä vapauteen. Näkeehän sen. Aina kun alkais oleen mahdollisuus ottaan iisimmin siviiliä varten, niin tyyppi tempaisee jotain aivan järjetöntä. Eipä ole kumma kun tämän pätkän kansioo katsota edes pariin vuoteen moisten jälkeen.
- Nikitan
...naapuriksesi, vai jopa teille asumaan?
- Iina-Liina
Ottaisin Niktan koska tahansa asumaan luokseni. Hän on aivan ihana ja vielä komeakin.
- kovin suosittu
vankiloissa. Ei ole ede oikea linnanjätkä, vaan tyhjäntoimittaja. Lauri Johannasson sanoi mitä ajatteli Valjakkalasta.
Polkupyörävarkauden vuoksi tappoi kolme ja nuorin 15-vuotias likka.
Valjakkala on Ruotissa tehdyn mielentilatutkimuksen mukaan psykopaatti.
On kolmoinmurhaaja istunut Suomessa 26 vuottakin. Antaa ihan yleien turvallisuuden vuoksi olla ihan ajan kanssa.
Jotkut nais-ihmiset luulevat omaavansa yliluonnolliset kysyt ja voivansa muuttaa ja parantaa ko poitsun.
Ainoa mikä muuttaisi on usko Jeesukseen. Jos ei kelpaa niin ei näe luonnollista kuolemaa tuolla elämäntyylillään.- NakkeNakuttaja
Perheen surmattu lapsi ei ollut likka vaan poika.
- Keikka-Eikka
NakkeNakuttaja kirjoitti:
Perheen surmattu lapsi ei ollut likka vaan poika.
Kiitos kun tarkensit kirjoittajan antamaa tietoa. Muuttaako se jotenkin asiaa jos se 15-vuotias syytön uhri olikin poika?
- mikä ettei....
Käyhän se provona tuokin.... mutta annetaan sen valjakkalan neidin nyt vaan mädäntyä sinne loukkoonsa. Ei sitä luulis kenenkään enää kaipaavan. Käytännöllisintä olis, jos sen vois jotenkin siirtää siperiaan, niin loppuis se loisiminen meidän verorahoilla...
- ei koskaan vapauteen
valjakkala vapauteen ei mielestäni koskaan.Tuskin sinäkään haluaisit häntä vapauteen jos hän olisi tappanut sinun omaiset.Hullu tyyppi tosiaan saisi siirtää siperiaan vankilaan.Tällaisissa rikoksissa ei ole aikarajaa.Hän ei edes armahtanut tätä 15vanhaa nuorukaista.Henki meni polkupyörästä.Ja monet täällä asuvat suomalaiset saivat hävetä silmät päästään.Ajattele uudelleen jos osaat ajatella,ja ajttele itsesi näiden omaisten paikalle.
- jöjö
Juu, vois sen laskea vapaasti saunan taakse ja ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483