Valjakkala vapauteen

Erno

...toivottavasti mahdollisimman pian.

Kyllä 17 vuotta lukkkojen takana pitäsi jo riittää.

11

3359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt..

      täyttää ensin 60-v niin voin harkita...

    • _PÄSSI

      Halua edes päästä vapauteen. Näkeehän sen. Aina kun alkais oleen mahdollisuus ottaan iisimmin siviiliä varten, niin tyyppi tempaisee jotain aivan järjetöntä. Eipä ole kumma kun tämän pätkän kansioo katsota edes pariin vuoteen moisten jälkeen.

    • Nikitan

      ...naapuriksesi, vai jopa teille asumaan?

      • Iina-Liina

        Ottaisin Niktan koska tahansa asumaan luokseni. Hän on aivan ihana ja vielä komeakin.


    • kovin suosittu

      vankiloissa. Ei ole ede oikea linnanjätkä, vaan tyhjäntoimittaja. Lauri Johannasson sanoi mitä ajatteli Valjakkalasta.
      Polkupyörävarkauden vuoksi tappoi kolme ja nuorin 15-vuotias likka.
      Valjakkala on Ruotissa tehdyn mielentilatutkimuksen mukaan psykopaatti.

      On kolmoinmurhaaja istunut Suomessa 26 vuottakin. Antaa ihan yleien turvallisuuden vuoksi olla ihan ajan kanssa.

      Jotkut nais-ihmiset luulevat omaavansa yliluonnolliset kysyt ja voivansa muuttaa ja parantaa ko poitsun.
      Ainoa mikä muuttaisi on usko Jeesukseen. Jos ei kelpaa niin ei näe luonnollista kuolemaa tuolla elämäntyylillään.

      • NakkeNakuttaja

        Perheen surmattu lapsi ei ollut likka vaan poika.


      • Keikka-Eikka
        NakkeNakuttaja kirjoitti:

        Perheen surmattu lapsi ei ollut likka vaan poika.

        Kiitos kun tarkensit kirjoittajan antamaa tietoa. Muuttaako se jotenkin asiaa jos se 15-vuotias syytön uhri olikin poika?


      • kuka kolmoismurhaaja on istunut 26 vuotta ?


    • mikä ettei....

      Käyhän se provona tuokin.... mutta annetaan sen valjakkalan neidin nyt vaan mädäntyä sinne loukkoonsa. Ei sitä luulis kenenkään enää kaipaavan. Käytännöllisintä olis, jos sen vois jotenkin siirtää siperiaan, niin loppuis se loisiminen meidän verorahoilla...

    • ei koskaan vapauteen

      valjakkala vapauteen ei mielestäni koskaan.Tuskin sinäkään haluaisit häntä vapauteen jos hän olisi tappanut sinun omaiset.Hullu tyyppi tosiaan saisi siirtää siperiaan vankilaan.Tällaisissa rikoksissa ei ole aikarajaa.Hän ei edes armahtanut tätä 15vanhaa nuorukaista.Henki meni polkupyörästä.Ja monet täällä asuvat suomalaiset saivat hävetä silmät päästään.Ajattele uudelleen jos osaat ajatella,ja ajttele itsesi näiden omaisten paikalle.

    • jöjö

      Juu, vois sen laskea vapaasti saunan taakse ja ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe