Valjakkala vapauteen

Erno

...toivottavasti mahdollisimman pian.

Kyllä 17 vuotta lukkkojen takana pitäsi jo riittää.

11

3359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt..

      täyttää ensin 60-v niin voin harkita...

    • _PÄSSI

      Halua edes päästä vapauteen. Näkeehän sen. Aina kun alkais oleen mahdollisuus ottaan iisimmin siviiliä varten, niin tyyppi tempaisee jotain aivan järjetöntä. Eipä ole kumma kun tämän pätkän kansioo katsota edes pariin vuoteen moisten jälkeen.

    • Nikitan

      ...naapuriksesi, vai jopa teille asumaan?

      • Iina-Liina

        Ottaisin Niktan koska tahansa asumaan luokseni. Hän on aivan ihana ja vielä komeakin.


    • kovin suosittu

      vankiloissa. Ei ole ede oikea linnanjätkä, vaan tyhjäntoimittaja. Lauri Johannasson sanoi mitä ajatteli Valjakkalasta.
      Polkupyörävarkauden vuoksi tappoi kolme ja nuorin 15-vuotias likka.
      Valjakkala on Ruotissa tehdyn mielentilatutkimuksen mukaan psykopaatti.

      On kolmoinmurhaaja istunut Suomessa 26 vuottakin. Antaa ihan yleien turvallisuuden vuoksi olla ihan ajan kanssa.

      Jotkut nais-ihmiset luulevat omaavansa yliluonnolliset kysyt ja voivansa muuttaa ja parantaa ko poitsun.
      Ainoa mikä muuttaisi on usko Jeesukseen. Jos ei kelpaa niin ei näe luonnollista kuolemaa tuolla elämäntyylillään.

      • NakkeNakuttaja

        Perheen surmattu lapsi ei ollut likka vaan poika.


      • Keikka-Eikka
        NakkeNakuttaja kirjoitti:

        Perheen surmattu lapsi ei ollut likka vaan poika.

        Kiitos kun tarkensit kirjoittajan antamaa tietoa. Muuttaako se jotenkin asiaa jos se 15-vuotias syytön uhri olikin poika?


      • kuka kolmoismurhaaja on istunut 26 vuotta ?


    • mikä ettei....

      Käyhän se provona tuokin.... mutta annetaan sen valjakkalan neidin nyt vaan mädäntyä sinne loukkoonsa. Ei sitä luulis kenenkään enää kaipaavan. Käytännöllisintä olis, jos sen vois jotenkin siirtää siperiaan, niin loppuis se loisiminen meidän verorahoilla...

    • ei koskaan vapauteen

      valjakkala vapauteen ei mielestäni koskaan.Tuskin sinäkään haluaisit häntä vapauteen jos hän olisi tappanut sinun omaiset.Hullu tyyppi tosiaan saisi siirtää siperiaan vankilaan.Tällaisissa rikoksissa ei ole aikarajaa.Hän ei edes armahtanut tätä 15vanhaa nuorukaista.Henki meni polkupyörästä.Ja monet täällä asuvat suomalaiset saivat hävetä silmät päästään.Ajattele uudelleen jos osaat ajatella,ja ajttele itsesi näiden omaisten paikalle.

    • jöjö

      Juu, vois sen laskea vapaasti saunan taakse ja ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe