Mulla on epäsäänöllinen kierto 28-33 mut nyt menossa jo 37 (ja oon unohtanut merkitä viime kk kalenteriin joten en oo sata varma onko niitä edes ollu, mut luulisin) eikä kuukautisista tietoakaa. Viime vuonna oli viimeks noi pitkä kierto ja söin terolutteja koska sairastan pco:ta, kierto lyheni ja tasoittu.
Siksipä nyt ihmettelen outoa oloani:
-tukkoinen ja flunssainen olo, lämmöt korkealla
-ja tukkosuudesta huolimatta oon ku poliisi koira, haistan kaiken tosi tarkkaan ja ihan outoja hajuja mitä muut ei haista.
-veren maku suussa
-ihan mielettömiä paleltumis kohtauksia
-itku herkkyyttä, tuntuu että liikutun iha kaikesta
-mieliala vaihtelut muutenkin, oon koko ajan tosi kiukkunen ja kaikki ärsyttää ja hetken päästä jo hymyilyttää
-sellanen höntti olo, puhun mitä sattuu ja tuntuu ku kaikki ois vaa unta, hajamielisyyttä
-väsymys,en oo koskaa ollu näi väsyny,tarviin kunnon yöunien lisäks monen tunnin päikkärit, väsyn todella pienestä
-kasvanu ruokahalu, nälkä yllättää oudosti, oon tosi perso makealle nyt se ällötää ja kunnon ruokaa on saatava parin tunnin välein ja jos sitä ei saa heti tulee todella huono olo.
-alavatsan turvotus,painon tuntu alavatsassa, nivusiin sattuu noustessa.
-kuukautis kipuja oli muutama vko ilman vuotoa ja nyt hävis kivutkin.
-heräilen tällee yllättäen aina kuuden maita vessa hätään enkä saa enää unta (mikä mulle tod outoa)
-virtsaamisen tarve kasvanu ja oudointa et ennen en oo havainnu valkovuotoa mutta nyt sitä on.
Näitä oireita siis ollu tässä kolmatta viikkoa.
Tein aamuvirtsasta testin ja se näytti negaa. Raskaus toiveita siis on mutta onko nämä oireet siitä johtuvia vai mistä, sitä en tiedä.. Pitää varmaa testailla myöhemmi uudestaa.
Jos jollain on samanlaisia oireita nii tänne vaa tai jos jollai on raskaus alkanu samoilla oireilla nii olisin kiitollinen kaikesta infosta:)!
Raskaanako?
4
1037
Vastaukset
- Mamma85
Sulla kannattaa soittaa vaikka neuvolaan ja kysyä sieltä neuvoa... Mikäänhän ei ole ´varmaa ennenkuin testi näyttää positiivista... Mutta onnea kumminkin
- ,,,
sulla on vaan joku flunssa jos testikin näytti negaa.
- samaa alaa
Heips! Juuri noilla oireilla ja raskaana terveyskeskuksessa tehdyn testin mukaan... Itse olin niin pirun huolestunut viinan vaikutuksesta sikiöön kun kuulin raskaudestani, että purskahdin itkuun.. Mutta ei kuulemma hätää, lääkäri sanoi että ns. fas-lapsia syntyy silloin kun äiti juo joka päivä 15 viikon aikana.. Olin voinut todella pahoin jo neljättä viikkoa ennen kuin edes uskalsin hyväksyä sen mahdollisuuden, että olisin raskaana. Nyt ei hajuakaan millä viikolla, ei ole mitään merkintöjä ja muistikuvia edellisistä kuukautisista jotka myös olivat kierroltaan vähän mitä sattuu, koskaan niitä ylös kirjoitellut. Aina vaan tietyistä oireista päätellyt että kohta ne alkaa taas.
On se kumma kun jaksetaan terkkarilla kysellä että koska olivat viimeiset... Kun ei muista niin ei muista ja sillä selvä. Ja sitä paitsi siellä ei otettu edes vakavasti kun valitin oikean puolen alavatsassa tuntuvaa voimakasta kipua yhdynnän aikana joka on jatkunut jo kesästä saakka. Sanoivat ettei liity kuulemma ainakaan raskauteen, muuta eivät sitten sanoneetkaan.
Huomenna neuvolan tätejä kiusimaan, pyysin sitä ultraa jotta nähdään missä mennään ja onko jotain vialla...- minä vaan
kenties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318