Hei,
Olisiko hintatietoisia? Tahtoisin tietää, mitä vaatteiden teettäminen maksaa Thaimaassa nykyisin. (Itse olen menossa Pattayalle). Esim.
- miesten kauluspaita (Thai-silkkiä)
- naisten kesämekko
- naisten jakkupuku
Kiitos vastauksista etukäteen. :)
Vaatteiden teettäminne?
1
461
Vastaukset
- Petsku
Palasin just Pattayalta. Hinnat vaihtelee paljon materiaalista ja tekijästä riippuen.
Tässä jotain:
- miesten kauluspaita 300bth
- naisten kesämekko 700bth
- naisten jakkupuku 1200bth
Siihen Aurinkomatkojen suosittelemaan räätäliin tuntui kaikki olevan tyytymättömiä. Suorastaan paheksui että sellasta yleensä suositeltiin. Kannattaa pyytää työnäytteitä ja kysellä suosituksia vaikkapa paikallisilta asukkailta. Hmmm tunnen sieltä yhden entisen räätälin/nykyisin baarinomistaja ja jos et nyt ihan heti ole lähdössä sinne niin voisin kysellä hyvää räätäliä jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954