Olen lähettämässä tänä vuonna ihan tavallisia "Tiimari"- joulukortteja. Ne ovat vaan kovin tylsiä sellaisenaan.
Kertoisiko joku jotain kivoja tekstejä joulukortteihin...? Muutaman sanan tervehdyksiä tai hyvän joulun toivotuksia. Perus :"Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta"-teksti on niin tylsä. Kiitos ja rauhallista joulun odotusta kaikille! =)
"runo" joulukorttiin...?
jouluilija
4
6440
Vastaukset
- winter
Googlesta (ja muista hakujutuista) löytyy kyllä runoja. Laita hakusanaks vain "joulurunot", niin johan alkaa löytyä. Tai keksi itse =)
Tonttujen tassutusta, poron kellojen kilinää. Kun aamu hämärissä hiljaa odottaa,voi joulun äänet jo tavoittaa.
- jouluilija
Ihania värssyjä löysin! Kiitoksia kovasti vastanneille! Ja ihanaa ja iloista joulua teille! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492