Ablaation jälkeinen rytmihäiriö

Olen syntynyt vuonna 1988 ja harrastan kilpahiihtoa, jossa joutuu aina maksimaaliseen rasitukseen.
Viime talvena jouduin keskeyttämään kilpailut n. 5kertaa rytmihäiriön seurauksesta, joka todella syö miestä!!

Nyt kesällä -05 kävin Kuopiossa ablaatiossa joka onnistui kuulema hyvin ja poltto jälki oli samaten hyvä. Seuraavat 3kk meni loistavasti! Sain treenata ilman minkäänlaisia lisälyöntejä niin kovasti kun jaksaa.

Nytten lapinlahdella oli ensimmäinen kisa tälle kaudelle ja lähdin siihen hyvillä mielin että nyt mennään kovasti ilman häiriöitä, mutta totuus tuli ilmi 1km:n jälkeen. Mäen päällä tuntui rinnassa hieman oudolta ja seuraavassa laskussa jalat tuntui aivan voimattomilta. Mäen alla kokeilin sykettä ja sehän löi ihan miten sattuin arvelisin n.230. Ja siihen se sitten loppui.

Osaisiko kukaan kertoa mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? Voisiko tämän aiheuttaa myös 2h ennen häiriötä ottama kofeiini tabletti? Huomenna ajattelin soittaa KYS:iin ja kysyä mitä tehdä, jos siellä on isompia jonoja niin menen varmaankin Ouluun urheilu klinikalle, missä on käynyt muitakin tuttuja.

Mahdollisia vastauksia voisitte laittaa sähköpostiin: [email protected] tai sitten toki tänne vastaamalla :)

Kiitos kaikille vaivannäöstä
1537
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Joo mulle tehtiin ablaatio 30.11. tänä vuonna ja sen jälkeen on ollut rytmihäiriöitä sellaisia tasaisia jotka kestää muutamasta lyönnista 1-2 minuuttiin lyö n. 130-160 vähän tilanteesta riippuen sekä muunlaisia muljhduksia on.
Liikun paljon en kuitenkaan kilpaile.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hardza kirjoitti:

Olen syntynyt vuonna 1988 ja harrastan kilpahiihtoa, jossa joutuu aina maksimaaliseen rasitukseen.
Viime talvena jouduin keskeyttämään kilpailut n. 5kertaa rytmihäiriön seurauksesta, joka todella syö miestä!!

Nyt kesällä -05 kävin Kuopiossa ablaatiossa joka onnistui kuulema hyvin ja poltto jälki oli samaten hyvä. Seuraavat 3kk meni loistavasti! Sain treenata ilman minkäänlaisia lisälyöntejä niin kovasti kun jaksaa.

Nytten lapinlahdella oli ensimmäinen kisa tälle kaudelle ja lähdin siihen hyvillä mielin että nyt mennään kovasti ilman häiriöitä, mutta totuus tuli ilmi 1km:n jälkeen. Mäen päällä tuntui rinnassa hieman oudolta ja seuraavassa laskussa jalat tuntui aivan voimattomilta. Mäen alla kokeilin sykettä ja sehän löi ihan miten sattuin arvelisin n.230. Ja siihen se sitten loppui.

Osaisiko kukaan kertoa mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? Voisiko tämän aiheuttaa myös 2h ennen häiriötä ottama kofeiini tabletti? Huomenna ajattelin soittaa KYS:iin ja kysyä mitä tehdä, jos siellä on isompia jonoja niin menen varmaankin Ouluun urheilu klinikalle, missä on käynyt muitakin tuttuja.

Mahdollisia vastauksia voisitte laittaa sähköpostiin: [email protected] tai sitten toki tänne vastaamalla :)

Kiitos kaikille vaivannäöstä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu