seksuaalista häirintää rukissa

rukkk

onko sitä esiintynyt? uskallanko mennä rukkiin jos tarjotaan?

7

1654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häirintää.

Haminan RUK on arvokas koulu siellä ei ole seksuaalista häirintää. Ehkä noissa varuskunnissa on miehistössä ja joissakin alikersanteissa semmoista. Sanoa saa vastaan ja jos joku käy kopeloimaan niin ilmoitus päällikölle. Sitten sujuu.

• nainenn

ei pahasti, mutta naisena saat kuulla jatkuvasti seksuaalisia vihjailuja. ei kiva.

• Nimetön
        nainenn kirjoitti:

ei pahasti, mutta naisena saat kuulla jatkuvasti seksuaalisia vihjailuja. ei kiva.

Ei suinkaan ihme, sillä kurssi oli sinulle paljon helpompi kuin miehille. Se, että jostain syystä halusit mennä miesten kouluun, ei tietenkään oikeuta sitä, että sinuun kohdistettiin epäasiallista käytöstä, mutta myötävaikutit siihen aikalailla. Naisen paikka ei ole armeijassa.

• mm...
        nainenn kirjoitti:

koskettelua ym esiintynyt ja suurin osa jotka tutkinnassa eivät johtaneet mihinkään

• aika sentään.
        nainenn kirjoitti:

Minä olen käynyt tuon RUK:n ja ei minua siellä tapettu. Jos nyt joku sanoo jotakin seksi´juttuja niin sano takas. Sano sille että työnnä muna tykinpiippuun ja ammu pois.

Loppujenlopuksi kuitenkin minä pärjäsin siellä paremmin kuin moni mies. Kaikella tuolla koulutuksella on tarkoitus tehdä sodan kestävä yksikkö ja RUK:n käymällä joutuu koko elämänsä kantamaan vastuuta enemmän kuin monet muut.

Ei ole mitään hienojen leidien tai silkkihansikkaissa kulkevien herrojen yksiköitä, kaikki on arkista ja rahvaanomaista. Silkkihansikkaat kädessä ei sotaa käydä. Sitä ilkeää puuroo syömälläkin oppii.

Jos katson tätä koko armeija naisen näkökulmasta niin se on rahvaanomainen, koska sotakin on rahvaanomaista. Ymmärrätkö? Naisilta vaaditaan samaa kuin miehiltä.

Minulla oli kylläkin hyviä kotiapuja millä pärjäsin.

Ajattele itseäsi vaikka rautarouvana. Mitä hän tekisi?

Minä tiedän. Sinä onnistut niin kuin minäkin.

• antaa..
        aika sentään. kirjoitti:

Minä olen käynyt tuon RUK:n ja ei minua siellä tapettu. Jos nyt joku sanoo jotakin seksi´juttuja niin sano takas. Sano sille että työnnä muna tykinpiippuun ja ammu pois.

Loppujenlopuksi kuitenkin minä pärjäsin siellä paremmin kuin moni mies. Kaikella tuolla koulutuksella on tarkoitus tehdä sodan kestävä yksikkö ja RUK:n käymällä joutuu koko elämänsä kantamaan vastuuta enemmän kuin monet muut.

Ei ole mitään hienojen leidien tai silkkihansikkaissa kulkevien herrojen yksiköitä, kaikki on arkista ja rahvaanomaista. Silkkihansikkaat kädessä ei sotaa käydä. Sitä ilkeää puuroo syömälläkin oppii.

Jos katson tätä koko armeija naisen näkökulmasta niin se on rahvaanomainen, koska sotakin on rahvaanomaista. Ymmärrätkö? Naisilta vaaditaan samaa kuin miehiltä.

Minulla oli kylläkin hyviä kotiapuja millä pärjäsin.

Ajattele itseäsi vaikka rautarouvana. Mitä hän tekisi?

Minä tiedän. Sinä onnistut niin kuin minäkin.

Ei saakeli kyllä olis tyttö siinä munan tarpeessa. Kunnolla pitäs panna lopuis rautarouva höpötys. Naisella on oma paikka maailmassa ja miehillä oma.

• taas,
        mm... kirjoitti:

koskettelua ym esiintynyt ja suurin osa jotka tutkinnassa eivät johtaneet mihinkään

Olet vapaaehtoisesti lähtenyt oppimaan tappamista ja haluat että esitutkinta tehdään KOSKETTELUSTA? Mitä helv... et taida olla ihan järkevä? Ei varmasti johda koskettelut mihinkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3491
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1558
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1473
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1265
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      858
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe