Kertokaa millainen kuntotesti on valmiusjoukkojen pääsykokeessa. Tiedän, että siinä juostaan Cooperin-testi ja siihen sisältyy lihaskuntotesti.
Kysymykseni koskeekin juuri tuota lihaskuntotestiä:
-Mitä siihen kuuluu? (punnerruksia, leuanvetoa??)
-Onko englanninkielen testi vaativa?
Haluaisin vastauksia heiltä, jotka ovat olleet kyseisissä testeissä.
-Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista ja hyvää joulua kaikille :)
Valmiusjoukkoihin
1
1474
Vastaukset
- Ellu
Itse olin pääsykokeissa vuonna 2001 ja silloin ne olivat aika helppo nakki, kun pohjakunto oli ok ja vähän jaksoi treenailla. Viime vuosina pyrkijöiden määrä on tainnut kasvaa paljonkin, eli kriiteeritkin ovat varmasti koventuneet. Lihaskuntotestissä oli ihan perus lihaskuntoliikkeitä, punnerrusta, selkää, vatsoja, vauhditon pituus, en enää muista, oliko muuta. Mutta jos oot vähääkään viittinyt salilla käydä ja pitää kunnostas huolta niin luulis että pärjäät.
Taidat olla lukiolainen eli enkun kokeessakaan ei pitäisi ongelmaa olla. sanastotehtävä oli, missä piti valita muutamasta vaihtoehdosta oikea käännös, lisäksi oli jotain kielioppitehtäviä. Kuuntelu tuli meidän aikana pienestä radiosta, joka rätisi, niin ettei selvää meinannut saada, mutta kuuntelu oli muuten kyllä helppo(täydennettiin tekstiin puuttuvat sanat).
Kaikenkaikkiaan koulutus oli mun mielestä aivan hyvä ja mikäli harkitsetkaan ulkomaille lähtöä, on tuo oiva reitti sinne(ite olen jo yhdellä missiolla päässyt käymään) Tsemppiä Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2605246Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204251- 604151
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513640
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413435Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv302798Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232546
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652427