Kertokaa millainen kuntotesti on valmiusjoukkojen pääsykokeessa. Tiedän, että siinä juostaan Cooperin-testi ja siihen sisältyy lihaskuntotesti.
Kysymykseni koskeekin juuri tuota lihaskuntotestiä:
-Mitä siihen kuuluu? (punnerruksia, leuanvetoa??)
-Onko englanninkielen testi vaativa?
Haluaisin vastauksia heiltä, jotka ovat olleet kyseisissä testeissä.
-Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista ja hyvää joulua kaikille :)
Valmiusjoukkoihin
1
1476
Vastaukset
- Ellu
Itse olin pääsykokeissa vuonna 2001 ja silloin ne olivat aika helppo nakki, kun pohjakunto oli ok ja vähän jaksoi treenailla. Viime vuosina pyrkijöiden määrä on tainnut kasvaa paljonkin, eli kriiteeritkin ovat varmasti koventuneet. Lihaskuntotestissä oli ihan perus lihaskuntoliikkeitä, punnerrusta, selkää, vatsoja, vauhditon pituus, en enää muista, oliko muuta. Mutta jos oot vähääkään viittinyt salilla käydä ja pitää kunnostas huolta niin luulis että pärjäät.
Taidat olla lukiolainen eli enkun kokeessakaan ei pitäisi ongelmaa olla. sanastotehtävä oli, missä piti valita muutamasta vaihtoehdosta oikea käännös, lisäksi oli jotain kielioppitehtäviä. Kuuntelu tuli meidän aikana pienestä radiosta, joka rätisi, niin ettei selvää meinannut saada, mutta kuuntelu oli muuten kyllä helppo(täydennettiin tekstiin puuttuvat sanat).
Kaikenkaikkiaan koulutus oli mun mielestä aivan hyvä ja mikäli harkitsetkaan ulkomaille lähtöä, on tuo oiva reitti sinne(ite olen jo yhdellä missiolla päässyt käymään) Tsemppiä Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi634832Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1124558- 794030
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963917Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222964- 352708
- 282637
- 372632
- 382599
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232464