Kertokaa millainen kuntotesti on valmiusjoukkojen pääsykokeessa. Tiedän, että siinä juostaan Cooperin-testi ja siihen sisältyy lihaskuntotesti.
Kysymykseni koskeekin juuri tuota lihaskuntotestiä:
-Mitä siihen kuuluu? (punnerruksia, leuanvetoa??)
-Onko englanninkielen testi vaativa?
Haluaisin vastauksia heiltä, jotka ovat olleet kyseisissä testeissä.
-Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista ja hyvää joulua kaikille :)
Valmiusjoukkoihin
1
1548
Vastaukset 1
- Ellu
Itse olin pääsykokeissa vuonna 2001 ja silloin ne olivat aika helppo nakki, kun pohjakunto oli ok ja vähän jaksoi treenailla. Viime vuosina pyrkijöiden määrä on tainnut kasvaa paljonkin, eli kriiteeritkin ovat varmasti koventuneet. Lihaskuntotestissä oli ihan perus lihaskuntoliikkeitä, punnerrusta, selkää, vatsoja, vauhditon pituus, en enää muista, oliko muuta. Mutta jos oot vähääkään viittinyt salilla käydä ja pitää kunnostas huolta niin luulis että pärjäät.
Taidat olla lukiolainen eli enkun kokeessakaan ei pitäisi ongelmaa olla. sanastotehtävä oli, missä piti valita muutamasta vaihtoehdosta oikea käännös, lisäksi oli jotain kielioppitehtäviä. Kuuntelu tuli meidän aikana pienestä radiosta, joka rätisi, niin ettei selvää meinannut saada, mutta kuuntelu oli muuten kyllä helppo(täydennettiin tekstiin puuttuvat sanat).
Kaikenkaikkiaan koulutus oli mun mielestä aivan hyvä ja mikäli harkitsetkaan ulkomaille lähtöä, on tuo oiva reitti sinne(ite olen jo yhdellä missiolla päässyt käymään) Tsemppiä Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91044Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125976- 109949
- 56945
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.45785Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev162743Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66721- 66697
- 50624
- 70596
- 95561
- 22556
- 52531
- 60524
- 26500
- 35497
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052459Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31453Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246418