Valmiusjoukkoihin

Abipoika

Kertokaa millainen kuntotesti on valmiusjoukkojen pääsykokeessa. Tiedän, että siinä juostaan Cooperin-testi ja siihen sisältyy lihaskuntotesti.
Kysymykseni koskeekin juuri tuota lihaskuntotestiä:
-Mitä siihen kuuluu? (punnerruksia, leuanvetoa??)
-Onko englanninkielen testi vaativa?

Haluaisin vastauksia heiltä, jotka ovat olleet kyseisissä testeissä.

-Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista ja hyvää joulua kaikille :)

1

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellu

Itse olin pääsykokeissa vuonna 2001 ja silloin ne olivat aika helppo nakki, kun pohjakunto oli ok ja vähän jaksoi treenailla. Viime vuosina pyrkijöiden määrä on tainnut kasvaa paljonkin, eli kriiteeritkin ovat varmasti koventuneet. Lihaskuntotestissä oli ihan perus lihaskuntoliikkeitä, punnerrusta, selkää, vatsoja, vauhditon pituus, en enää muista, oliko muuta. Mutta jos oot vähääkään viittinyt salilla käydä ja pitää kunnostas huolta niin luulis että pärjäät.
      Taidat olla lukiolainen eli enkun kokeessakaan ei pitäisi ongelmaa olla. sanastotehtävä oli, missä piti valita muutamasta vaihtoehdosta oikea käännös, lisäksi oli jotain kielioppitehtäviä. Kuuntelu tuli meidän aikana pienestä radiosta, joka rätisi, niin ettei selvää meinannut saada, mutta kuuntelu oli muuten kyllä helppo(täydennettiin tekstiin puuttuvat sanat).

Kaikenkaikkiaan koulutus oli mun mielestä aivan hyvä ja mikäli harkitsetkaan ulkomaille lähtöä, on tuo oiva reitti sinne(ite olen jo yhdellä missiolla päässyt käymään) Tsemppiä Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      125
      1458
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      45
      1343
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      64
      1059
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      86
      862
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      825
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      79
      753
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      723
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      665
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34